Cookies verwijderen

13-02-2012 18:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hoe kan ik cookies verwijderen? Dit ivm reclame die steeds in beeld komt als ik op een site (bv Rabomobiel) heb gekeken.
Welke webbrowser heb je???
Wat te verbergen? ;)
JFGI
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Zie de aflevering van Kassa van afgelopen zaterdag. Daar wordt het in het kort even uitgelegd. Moet je het zelf wel even vertalen, maar los van de browser herkende ik de uitleg meteen.
Help browser?? Wat is dat?

Confiture, nee hoor.
Als je Google Chrome hebt even rechtsboven op het gereedschapsknopje gaan staan en dat openen. Dan geschiedenis kiezen en daar alle browsegeschiedenis wissen. Dan neemt hij dacht ik ook alle cookies mee.

Succes!
quote:steph schreef op 13 februari 2012 @ 18:36:

Help browser?? Wat is dat?

Confiture, nee hoor.Dan heb je Internet Explorer.....
CCleaner. Kun je in één keer je webgeschiedenis, formuliergegevens en cookies verwijderen van al je browsers.

O, ik zie dat het om reclame gaat.

Dan even een adblocker downloaden. (google adblock + naam browser)
quote:danivo schreef op 13 februari 2012 @ 18:39:

[...]

Dan heb je Internet Explorer.....Juist die heb ik. Het is me gelukt. Dank jullie wel.
Tipje om alles wat met tracking te maken heeft te blokkeren. Ghostery (klik) is helemaal gratis en blokkeert vol automatisch alle tracking dingen. Van cookies tot de verborgen content om je in de gaten te houden. Om een voorbeeld te geven, neem dit forum. Daar zitten maar liefst 6 "trackers" in verwerkt om alles te monitoren. Wat ze precies doen heb je zo gevonden als je even zoekt. Onderstaand de lijst

DoubleClick

Google Adense

Google Analytics

Krux Digital

MediaMind

OpenX

XiTi
He, thanx, ik heb ghostery meteen geinstalleerd (puntjes op de i-functie doet het niet)
Bijbehorende website en het artikel: http://cookieverwijderen.nl/artikelen/c ... erwijderen
Opeten!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven