Dual sim met esim of e-sim in Nederland nu al mogelijk?

19-09-2018 09:50 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan de liefhebbers;

Ik had gehoopt dat op het moment van verschijnen van de iphone 2018 serie de e-sim ook in Nederland al zou worden aangeboden. Dus het gaat mij enkel over het aanbieden van een “e-sim contract/abonnement met een Nederlands nummer”. Daar zoek ik en misschien wel meer mensen naar. Om erachter te komen of al meer mensen doorgevraagd hebben bij een provider of iets anders weten hoor ik dat graag. Die eeuwige twee iPhones ben ik hier thuis zat. Gewoon prive en zaak in een iphone. Kom niet aan met een ander merk want dat is zonde van jouw energie.

De iphone in Nederland heeft dual met een fysieke en een embedded sim. Fora leren mij dat alle Nederlandse providers daar niet op zitten te wachten.

Vragen:
1- Leeft dit onderwerp verder nog bij meer liefhebbers van iphone?
2- Wie kent voor nu of nabije toekomst een oplossing?
3- Wie weet of bv t-mobile, die buiten Nederland al e-sim leveren kan, dit abo ook in Nederland gebruikt kan/mag worden?
4- Ken jij wel topic waar provider jou serieus neemt?

Dus vele vragen aangaande e-sim, op providers fora verspreid al wel aangekaart. Maar nog niet ergens, zonder commercieel oogmerk, centraal in een forum.

Ik doel dus op de levering van abonnementen e-sim in Nederland! De technische kennis kun je overal lezen maar is vaak gewoon een kopie van een website waar ze de moeite genomen hebben echt inhoudelijk op e-sim in te gaan.

Belangstelling voor e-sim?

Totaal aantal stemmen: 16

Wat is dat e-sim? (38%)
Nee ik heb geen belangstelling (38%)
Ja ik heb wel belangstelling (25%)
Geen mening Geen stemmen
thedutchwiseguy wijzigde dit bericht op 19-09-2018 14:52
Reden: Aanvulling ivm onduidelijkheid topic
21.84% gewijzigd
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-09-2018 14:41
Maar als ik adviseer om op tweakers te kijken, dan zeg je dat dat om technische kennis gaat en je dat niet zoekt. Wat voor informatie zoek je dan? Want het antwoord op vraag 2 over een oplossing voor je probleem, kun je daar waarschijnlijk wel vinden.
Helder, wat jouw opmerking/vraag mij nu zelf duidelijk maakt dat is dat ik het over het “contract” voor een e-sim bij een Nederlandse provider heb. En dat staat zo niet helder in mn topic. Dus alles techniek er omheen, of mensen het wel of niet wat vinden, dat doen ze maar op andere fora. Merci, ga topic iets aanvullen.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Aha duidelijk. :-D
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-09-2018 15:01
Aha duidelijk. :-D
Door jouw doorvragen :applause:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
19-09-2018 11:57
Ik lees wat je schrijft, en bevestigd dat er wel dualsim behoefte bij jou bestond.
Ja, ik heb een Nederlandse en een Belgische simkaart, vandaar 😊
Alle reacties Link kopieren
meaki schreef:
19-09-2018 18:37
Ja, ik heb een Nederlandse en een Belgische simkaart, vandaar 😊

Dus België doet ook al mee? Ik heb de xs max nu even in bezit en kijk regelmatig naar die oude prive iphone. Die sim zou ik op termijn graag “erbij” willen hebben. Op basis van verwachting dat die ook in NL vast gaat komen ook in Duitsland de apple watch besteld, ook omdat ze daar de rvs versie hebben :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven