Eetmeter van Voedingscentrum.nl

29-01-2012 14:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds enige tijd gebruik ik de Eetmeter van Voedingscentrum.nl. Ik vind het prettig om op die manier bij te houden wat ik eet.

Het lukt me echter al sinds vrijdag niet meer om erop te komen. De site van het voedingscentrum doet het wel, maar die Eetmeter gewoon niet. Ik krijg zoiets als: pagina niet bereikbaar.

Gisteren was ik op bezoek en toen ik aan zijn laptop zat lukte het me wel om in te loggen en mijn dagboek in te vullen.

Nu vraag ik me af: hebben meer mensen het probleem dat de Eetmeter het niet doet of zou het aan mijn computer liggen?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ik kom er gewoon op hoor.
volgens de meter vandaag 369 cal. op dus hij doet het hier. Denk toch dat het aan je computer ligt. Vreemd
In een topic op de pijler lijf en lijn stond ook een berichtje dat iemand niet op de site kon komen. Misschien is er toch iets aan de hand....

Zelf gebruik ik caloriechecker (ook van voedingscentrum) wel eens, misschien kun je dat proberen?
Welke browser gebruik je?

Internet explorer of iets anders?

Wat je kan doen is even al je cookies weggooien (pas wel op, het kan zijn dat je dan ook je onthouden gebruikersnamen en wachtwoorden wist). Vaak helpt dat bij dit soort dingen.
quote:Vakantieganger07 schreef op 29 januari 2012 @ 14:21:

In een topic op de pijler lijf en lijn stond ook een berichtje dat iemand niet op de site kon komen. Misschien is er toch iets aan de hand....

Klopt!

Ik dacht eigenlijk dat TO dezelfde was, maar dat is niet zo.

Je zou ze ook even kunnen mailen misschien?
De eetmeter is wel vaker traag, ligt aan hun.

Gewoon later opnieuw proberen.

Op 2 januari was hij echt overbelast!
quote:danivo schreef op 29 januari 2012 @ 14:26:

De eetmeter is wel vaker traag, ligt aan hun.

Gewoon later opnieuw proberen.

Op 2 januari was hij echt overbelast!

Haha ja toen had iedereen goede voornemens maar 3 januari was het alweer over.

Het klopt idd. wel dat die soms traag is en ik ongeduldig ben meerdere keren klik dat ik toch echt 100 gram kipfilet op heb en vervolgens denk: goh toch meer cal. op dan ik dacht en vervolgens zie dat ik 400 gram kipfilet op blijk te hebben omdat ik te ongeduldig was
Dat ie traag is daar heb ik ook vaak last van. Dan klik je idd 3x cola aan of zo. Maar nu doet ie het al een paar dagen echt totaal niet. De calorieenchecker doet het wel, maar ik ben zo aan die Eetmeter gewend...

Ik heb wel sinds donderdag een nieuwe virusscaner. Misschien ligt het aan mijn firewall? ( Ik zou het niet weten hoor, heb daar geen verstand van, )
Ik gebruik internet explorer ja. Ik ga nu properen mijn cookies weg te gooien.
quote:nicky_67 schreef op 29 januari 2012 @ 14:24:

Welke browser gebruik je?

Internet explorer of iets anders?

Wat je kan doen is even al je cookies weggooien (pas wel op, het kan zijn dat je dan ook je onthouden gebruikersnamen en wachtwoorden wist). Vaak helpt dat bij dit soort dingen.Bedankt voor de tip! Ik kom er nu weer op!
Hey, da's leuk om te horen!
ow wat goed dat het is opgelost! Op naar zoveel mogelijk groen dan maar hè?
Haha IBI, ik doe mijn best maar dat lukt niet altijd. Met avondeten er alvast bij gerekend zit ik op 1349. Dat is voor mij een goede score aangezien ik niet kan lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven