Ervaringen met Samsung Galaxy Alpha?

14-10-2014 23:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedavond allemaal,

Is er iemand hier die de mooie Samsung Galaxy Alpha in zijn/haar bezit heeft? Ik ga een nieuwe telefoon kopen en vind het design van deze telefoon echt prachtig. Ik heb nu een Iphone 5s. Op internet lees veel reviews over dat dit een beetje het mislukte kindje van Samsung is? Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van de "gewone" gebruikers. Een andere optie is dat Samsung note 4, welke zaterdag uitkomt, maar ik ben bang dat ik spijt ga krijgen van de grootte van het toestel.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb er één, sinds anderhalve week.

Hiervoor had ik een Galaxy S2. Het is van hetzelfde laken een pak.

Ik vind er niets mis mee.
quote:miepje1971 schreef op woensdag 15 oktober 2014 09:35 Ik heb er één, sinds anderhalve week.

Hiervoor had ik een Galaxy S2. Het is van hetzelfde laken een pak.

Ik vind er niets mis mee. Dankje voor je antwoord. Hoe vind jij het batterijverbruik? Daar lees ik veel "klachten" over, omdat dit een kleinere batterij is.
Mijn vorige telefoon was al oud, dus daarvan ging de batterij ook niet zo lang mee. Ik denk dat ik nu om de dag oplaadt.

En dan staat alles aan: wifi, locatie, bluetooth.

Wanneer je die uitschakelt, gaat je batterij een stuk langer mee.
quote:miepje1971 schreef op woensdag 15 oktober 2014 12:26 Mijn vorige telefoon was al oud, dus daarvan ging de batterij ook niet zo lang mee. Ik denk dat ik nu om de dag oplaadt.

En dan staat alles aan: wifi, locatie, bluetooth.

Wanneer je die uitschakelt, gaat je batterij een stuk langer mee. Dankje voor je reactie. En qua foto's maken en bewerken? Doe je daar iets mee? Zo ja, zitten hier veel opties op?
Zo oud kan je iPhone nog niet zijn. Alweer nieuwe ? Mijn iPhone 5 is nu 2 jaar en functioneert meer dan prima
@Poldervrouw, Mijn telefoon is ook niet oud en functioneert ook nog prima, maar ik ga toch een nieuwe telefoon kopen. Of dat deze wel of niet oud is was niet mijn vraag, ik vroeg naar mensen die ervaringen hebben met de Samsung Galaxy Alpha.
Mijn oude telefoon is oud. dat is een Galaxy S2. Die kun je wel oud noemen toch?

Foto's maken heb ik al wel gedaan. Mooie kwaliteit, maar ik kan alleen maar vergelijken met de S2.

Bewerken heb ik nog niet gedaan, kan ik dus niks over zeggen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2014 09:19
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Rijk worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven