Ervaringen met Samsung Galaxy Alpha?
dinsdag 14 oktober 2014 om 23:28
Goedavond allemaal,
Is er iemand hier die de mooie Samsung Galaxy Alpha in zijn/haar bezit heeft? Ik ga een nieuwe telefoon kopen en vind het design van deze telefoon echt prachtig. Ik heb nu een Iphone 5s. Op internet lees veel reviews over dat dit een beetje het mislukte kindje van Samsung is? Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van de "gewone" gebruikers. Een andere optie is dat Samsung note 4, welke zaterdag uitkomt, maar ik ben bang dat ik spijt ga krijgen van de grootte van het toestel.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Is er iemand hier die de mooie Samsung Galaxy Alpha in zijn/haar bezit heeft? Ik ga een nieuwe telefoon kopen en vind het design van deze telefoon echt prachtig. Ik heb nu een Iphone 5s. Op internet lees veel reviews over dat dit een beetje het mislukte kindje van Samsung is? Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van de "gewone" gebruikers. Een andere optie is dat Samsung note 4, welke zaterdag uitkomt, maar ik ben bang dat ik spijt ga krijgen van de grootte van het toestel.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
woensdag 15 oktober 2014 om 10:51
quote:miepje1971 schreef op woensdag 15 oktober 2014 09:35 Ik heb er één, sinds anderhalve week.
Hiervoor had ik een Galaxy S2. Het is van hetzelfde laken een pak.
Ik vind er niets mis mee. Dankje voor je antwoord. Hoe vind jij het batterijverbruik? Daar lees ik veel "klachten" over, omdat dit een kleinere batterij is.
Hiervoor had ik een Galaxy S2. Het is van hetzelfde laken een pak.
Ik vind er niets mis mee. Dankje voor je antwoord. Hoe vind jij het batterijverbruik? Daar lees ik veel "klachten" over, omdat dit een kleinere batterij is.
woensdag 15 oktober 2014 om 12:36
quote:miepje1971 schreef op woensdag 15 oktober 2014 12:26 Mijn vorige telefoon was al oud, dus daarvan ging de batterij ook niet zo lang mee. Ik denk dat ik nu om de dag oplaadt.
En dan staat alles aan: wifi, locatie, bluetooth.
Wanneer je die uitschakelt, gaat je batterij een stuk langer mee. Dankje voor je reactie. En qua foto's maken en bewerken? Doe je daar iets mee? Zo ja, zitten hier veel opties op?
En dan staat alles aan: wifi, locatie, bluetooth.
Wanneer je die uitschakelt, gaat je batterij een stuk langer mee. Dankje voor je reactie. En qua foto's maken en bewerken? Doe je daar iets mee? Zo ja, zitten hier veel opties op?
woensdag 15 oktober 2014 om 15:23
donderdag 16 oktober 2014 om 20:26