ervaringen met webdesigner
dinsdag 22 november 2011 om 11:11
Pimpelmeesje, mijn schoonmoeder maakt als zelfstandige professionele websites voor met name kleine bedrijfjes.
Ze is erg goed, klantgericht en relatief goedkoop.
(klinkt natuurlijk als promotie van familie maar ik vind echt dat ze het heel goed doet!)
**Link weggehaald**
(TO mocht je de link niet hebben gelezen, dan plaats ik 'm vanavond nog een keer)
Ze is erg goed, klantgericht en relatief goedkoop.
(klinkt natuurlijk als promotie van familie maar ik vind echt dat ze het heel goed doet!)
**Link weggehaald**
(TO mocht je de link niet hebben gelezen, dan plaats ik 'm vanavond nog een keer)
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
dinsdag 22 november 2011 om 11:50
Hi Pimpelmeesje, mijn vriend is webdesigner. Niet goedkoop, wel erg goed. Ik weet niet of dit onder hengelen valt, maar je kunt altijd vrjiblijvend een offerte krijgen als je dat wil. Ik zal mezelf niet opdringen, maar als je een e-mailadres wilt zal ik je er een geven. Hou je topic in de gaten. Laat je goed informeren en kijk goed naar wat mensen in het verleden gemaakt hebben, dat is een goede graadmeter.
dinsdag 22 november 2011 om 12:00
Pimpelmeesje, een puntje bedenk ik me nu, zorg dat de website ook jouw intelectueel eigendom wordt. Op het moment dat je dan een conflict met je webdesigner hebt en een ander wilt, is die website ook écht van jou en kun je er iemand anders aan laten werken. Anders kunnen hier problemen mee ontstaan.
dinsdag 22 november 2011 om 12:03
quote:Confiture schreef op 22 november 2011 @ 12:00:
Pimpelmeesje, een puntje bedenk ik me nu, zorg dat de website ook jouw intelectueel eigendom wordt. Op het moment dat je dan een conflict met je webdesigner hebt en een ander wilt, is die website ook écht van jou en kun je er iemand anders aan laten werken. Anders kunnen hier problemen mee ontstaan.Hadden we al over nagedacht, maar thanks voor het meedenken.
Pimpelmeesje, een puntje bedenk ik me nu, zorg dat de website ook jouw intelectueel eigendom wordt. Op het moment dat je dan een conflict met je webdesigner hebt en een ander wilt, is die website ook écht van jou en kun je er iemand anders aan laten werken. Anders kunnen hier problemen mee ontstaan.Hadden we al over nagedacht, maar thanks voor het meedenken.
dinsdag 22 november 2011 om 13:33
Hi pimpelmeesje, als we dan toch allemaal reclame maken;) mijn vriend heeft een eigen bureau. Ontwerpt websites maar ook huisstijlen, drukwerk etc. Ik weet niet in welke regio jullie wonen? Mail me anders als je meer wilt weten: siesa78@gmail.com.
Groetjes!
Groetjes!
dinsdag 22 november 2011 om 16:05
Je kunt mij mailen op candy.mizuki@gmail.com
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
dinsdag 22 november 2011 om 16:40
Nou, dan ik ook nog even.
confiture@live.nl
Dan zorg ik dat je mail bij hem aankomt en hij je kan antwoorden
confiture@live.nl
Dan zorg ik dat je mail bij hem aankomt en hij je kan antwoorden
dinsdag 22 november 2011 om 17:17
donderdag 1 december 2011 om 15:35
Wel donderdag, maar een week later...
Zouden jullie willen mailen naar mdbruijn1967@gmail.com
Gewoon een link, als er maar adresgegevens ofzo instaan, zodat wij een offerte-aanvraag op kunnen sturen.
Dank!
Zouden jullie willen mailen naar mdbruijn1967@gmail.com
Gewoon een link, als er maar adresgegevens ofzo instaan, zodat wij een offerte-aanvraag op kunnen sturen.
Dank!