firefox 3.6 voor mac

20-04-2011 14:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Misschien geldt het voor alle firefox versies, maar ik heb net (denk ik) iets gedaan, en als ik nu bijvoorbeeld forum in mijn adresbalk toets, dan zegt firefox (jaja firefox heeft voor mij een mannelijke identiteit) niet meer allemaal kekke suggesties (zoals forum.viva.nl)

What happened? Ik wil het terug!
Heb je je cache geleegd?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nee.

En ik ben ondertussen alweer handmatig gewoon alles aan het opzoeken, en hij blijft maar niks zeggen als ik iets intoets.

Ik was nog wel computergeek maar deze snap ik niet.
Onder Extra, Opties, en dan het tabblad Privacy zit een optie Geschiedenis onthouden. Kan dat uit staan bij jou?

Het wijkt misschien iets af bij jou, ik heb zelf Firefox 4.
Nee, dat staat hier niet. Ja ik had ook firefox 4, maar die crashte de hele tijd op mijn macbook dus ben maar teruggegaan naar good ol 3.6

Ik denk dat het komt omdat ik een tijdje geChromed hebt, en de adresbalk hier ook als zoekpagina heb gebruikt. DUs ik toetste in: jeans ofzo als ik jeans wilde zoeken op google. Nu denkt de adresbalk (ja die van mij denkt ook) dat hij een veredelde zoekmachine is geworden.
O, ik heb ook geen mac trouwens, maar Firefox zal op windows wel hetzelfde werken.

Chrome deinstalleren?
Ik leg het heel ingewikkeld uit, maar ik had chrome op mijn windows laptop, en daar gebruikte ik dus de zoekbalk als zoekmachine. (mac was bij reparatie)

En nu heb ik mac terug en heb ik uit gewoonte hier het ook een paar keer gedaan (in firefox), en nu denkt hij dus een zoekmachine te zijn.

Pffff. Nou ja, het is geen ramp. wel onhandig ! Bedankt voor je adviezen hoor, maar ik denk dat ik ergens idd iets moet aanvinken. We (ik en mijn firefox ) gaan op zoek.
Je moet het instellen bij firefox -> preferences -> privacy

When using location bar use: history and bookmarks
Dat je de zoekfunctie van de adresbalk (officele naam voor die van firefox is de "awesome bar") hebt gebruikt zou helemaal niks moeten veranderen.

Maar ik heb dit ook wel eens gehad, en dan was de suggestie-functie er altijd wel weer als ik Firefox herstartte. Misschien geheugengebrek in dat geval (?).

Trouwens ik had dat ook altijd op Linux ≈ UNIX ≈ OS X
.
privacy settings staan op en bladwijzer en geschiedenis dus check

Ik denk ik upgrade naar firefox 4 maar nog steeds niets. Ik heb al een paar keer opnieuw firefox opgestart. check.

nerd_ welk pijltje links?
Ja mooie naam he, awesome bar

Maar ik vind hem niet zo awesome nu
.
.
Ja, vinkje staat bij mijn historie aan

Ik ga moet weg, maar ik ga straks wel kijken of ik de nieuwere firefox kan downloaden, kijken of dat helpt Bedankt voor de tips!!
.
.
.
Hoi! Ben nu weer thuis, nee mijn history bestaat wel. Ik zit nu op safari en ga die firefox van jou proberen te downloaden
Nou ik heb nu de firefox die jij had aangegeven, en nu doet hij het wel

Superbedankt nerd!
.
Firefox 4 heb ik genomen. Nee, niet alles is overgezet, maar zo woest ben ik nou ook weer niet, vind het gewoon handig met forummen dat ik maar 1 keyword hoef in te toetsen van een topic dat ik heb gebruikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven