Foutmelding mail op iPhone

23-04-2011 13:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan sinds gisteren mijn mail niet meer checken op de iPhone. Hij geeft de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord onjuist is. Maar de gebruikersnaam klopt, en sowieso zijn deze en wachtwoord opgeslagen.

Wie herkent dit, en weet wat ik eraan moet doen? Ik weet ook niet hoe ik m'n wachtwoord opnieuw kan invoeren, of het hele mailicoontje kan verwijderen en opnieuw kan installeren.

Ja, ik schaam me kapot, ben compleet achterlijk op dit vlak.
Het mailicoontje kan je niet verwijderen.

Misschien even googelen?

Doe ik vaak als mijn iPhone niet doet wat ik wil
Van googelen ben ik niet wijzer geworden helaas.

O nee, mailicoontje kan inderdaad niet verwijderd worden, maar m'n mail kan wel opnieuw geïnstalleerd (heeft m'n vriend al eens voor me gedaan), hoe moet dat ook al weer?
Gaat het om Hotmail? Daar krijg ik sinds gisteren ook veel foutmeldingen op. Niet altijd maar wel in driekwart van de gevallen, en dan is het ineens over..
Nee het gaat om Yahoo.
Ha,

Ga naar instellingen. Dan naar Mail, contacten, agenda. Wil je het oude account verwijderen, druk dan op de > naast het account en dan helemaal onderin op verwijder account.

Voor een nieuwe toevoegen druk je bij mail, contacten, agenda op voeg account toe. Druk dan op Yahoo en vul je gegevens in.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven