Garmin Venu 3 of Fenix 8?

09-08-2025 23:39 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even kort: ik wandel, tennis, padel, zwem. Ik had een Apple Watch SE waarmee ik kon bellen, maar ik heb hem verkocht, aangezien ik zat was van de batterijduur.
Nu ben ik me enige tijd aan het oriënteren op smartwatches/sporthorloges. Ik vind het leuk om sportactiviteiten bij te houden, maar ook slaap, conditie. Maar ik vind het ook fijn om zonder mijn telefoon bereikbaar te zijn. Nu wil ik de keuze maken tussen de Garmin Venu 3 en de Fenix 8. Waarom Venu 3? Biedt al veel, maar ik mis dan het kunnen bellen/bereikbaar zijn zonder telefoon. Dat kan de Fenix 8 dan weer bieden, maar die is dan weer +/- €600 duurder. Dat is nogal wat. Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen/tips.
Ik heb ook heel lang zitten twijfelen en ik heb uiteindelijk geen keuze kunnen maken tussen deze. De ene kon alles wat ik wilde maar vond ik te duur. De andere was goed geprijsd maar miste weer teveel features die ik wilde. Misschien is de Venu 4 beter voor mij.
Ik heb 2 weken geleden de Forerunner 965 aangeschaft en deze bevalt mij beter dan de Fenix 6, welke ik hiervoor had.
Batterijgebruik valt mij erg mee, ik doe 1,5 week met een volle lading.
Ik denk ook dat hij alle opties heeft die je wilt maar een veel duidelijker scherm en hij is veel lichter.
Je kunt er niet mee bellen, wel een gesprek aannemen wanneer hij verbonden is met de telefoon. Tekstberichten worden ook getoond. Ook de mogelijkheid voor muziek en navigatie aangezien er kaarten op staan.

Wat prijs betreft zit hij tussen jouw opties in.
Niet geschoten is altijd mis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven