Geen tv abonnement meer maar..

06-06-2025 09:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga mijn kpn tv abonnement eruit gooien. Ik kijk zelden tv en ik maak meer gebruik van terugkijken en de streamers.

Welke app is onmisbaar als je toch iets wil zien wat op tv komt ? Ik kijk , als ik “live “ kijk meestal iets van npo en soms rtl4. Ik kijk nooit naar sbs. Een enkele keer naar net5.

Ik heb al npo plus op mijn Apple TV en videoland welke mis ik dan nog ?

Verder heb ik alle bekende streamingdiensten:) en F1tvpro
Kijk voor Net5 (en SBS6).
De meeste series van Net5 zijn wel terug te kijken via de bekende streamers, voor het Blok achtige programma's moet je denk ik inderdaad Kijk hebben
Ik heb alleen NLZiet, zowel voor live kijken als voor streamen. Vrijwel alles is in ieder geval een week terug te zien, een aantal speelfilms en BBC zenders uitgezonderd.
NPO Start (gratis) of NPO Plus (2,95 p.m.) https://npo.nl/start/plus Ik heb zelf al jaren NLZiet https://www.nlziet.nl/nl/

Oh, je hebt al NPO Plus zie ik nu.
dronkenaardbei wijzigde dit bericht op 06-06-2025 10:25
62.16% gewijzigd
NPO plus en Videoland lijken mij prima.
NL Ziet! Ideaal
Ik ga even kijken naar nl ziet en kijk
NLZIET inderdaad!
Ja NLZiet biedt de meeste zenders wel aan en dat kun je eenvoudig weer opzeggen wanneer je een tijdje geen tv kijkt. Zelf zit ik bij Ziggo en heb ook alleen internet. Via de Ziggo go app kan ik ook nog gewoon tv kijken kwam ik achter :D Had dus al veel eerder het tv abonnement op kunnen zeggen.
Ik heb ook geen tv abonnement. Man en kinderen kijken regelmatig Netflix, verder heb ik Videoland en NPO start. Meer vind ik niet nodig want heb daarmee alles wat ik wil zien.
Wij hebben NPO start en videoland. En verder (iets teveel) streamingsdiensten. Het bevalt ons al zeker 4 jaar prima zonder zenderpakket. Het enige dat ik wel eens mis, zijn live sportwedstrijden (al hebben we F1tv voor de formule 1).
Wij hebben uitsluitend een internet abonnement en NLZiet (en de bekende streamers)
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven