Geluid in WhatsApp gesprek uitzetten

zondag 20 augustus 2023 om 11:26
Ja klopt, ik zet hem nu ook even op stil, maar hoopte dat ik het voor eeuwig uit kon schakelenLorem_Ipsum schreef: ↑20-08-2023 10:57Je bedoelt het in-chat geluid, toch? Dus whatsapp is open en je stuurt berichten heen en weer.
Vroeger kon dit niet en ik heb het daarna nooit meer uitgezocht. Ik (iPhone) zet m’n telefoon dan even helemaal op stil.
zondag 20 augustus 2023 om 11:34
Ja klopt, maar daar zie ik geen functie om het geluid in een lopend gesprek uit te zetten. Heb daar wel de meldingen van groepsappen uitgezet. Dat deed ik normaal per groepsapp maar als het goed is staan die nu standaard uit.
zondag 20 augustus 2023 om 11:35
Is dat niet de optie reactiemeldingen die ik zie staan? Die kan ik apart aan/uit zetten.

zondag 20 augustus 2023 om 11:37
Ja, maar het punt is juist dat mensen bijvoorbeeld wel een geluidje willen als ze een appje ontvangen, maar zodra je whatsapp open hebt, heb je die geluidjes niet meer nodig. Dat harp-achtige geluid, dus niet het geluidje dat je zelf hebt ingesteld.

zondag 20 augustus 2023 om 11:41
Precies dat. Ik zit in het gesprek dus waarom zou ik dan een melding willen, ik zie dat er antwoord wordt gegeven tenslotte. Ik vind het een heel vervelend geluid.Lorem_Ipsum schreef: ↑20-08-2023 11:37Ja, maar het punt is juist dat mensen bijvoorbeeld wel een geluidje willen als ze een appje ontvangen, maar zodra je whatsapp open hebt, heb je die geluidjes niet meer nodig. Dat harp-achtige geluid, dus niet het geluidje dat je zelf hebt ingesteld.

zondag 20 augustus 2023 om 12:58
Ah jammerLorem_Ipsum schreef: ↑20-08-2023 12:45Bij mij werkt het niet. Nog steeds die in-chat whatsapp sound.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in