Geluid in WhatsApp gesprek uitzetten

20-08-2023 10:29 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik het geluid van mijn mobiel aan heb staan en met iemand in een WhatsApp gesprek zit, klinkt er elke keer een geluid wanneer iemand antwoord geeft en ik het gesprek open heb staan. Is dit uit te zetten?
Je bedoelt het in-chat geluid, toch? Dus whatsapp is open en je stuurt berichten heen en weer.

Vroeger kon dit niet en ik heb het daarna nooit meer uitgezocht. Ik (iPhone) zet m’n telefoon dan even helemaal op stil.
Lorem_Ipsum schreef:
20-08-2023 10:57
Je bedoelt het in-chat geluid, toch? Dus whatsapp is open en je stuurt berichten heen en weer.

Vroeger kon dit niet en ik heb het daarna nooit meer uitgezocht. Ik (iPhone) zet m’n telefoon dan even helemaal op stil.
Ja klopt, ik zet hem nu ook even op stil, maar hoopte dat ik het voor eeuwig uit kon schakelen😁
Via je instellingen in Whatsapp, en vervolgens je meldingen? Daar kun je verschillende dingen uitzetten, ook meldingen van groepen enzo.
tieger schreef:
20-08-2023 11:31
Via je instellingen in Whatsapp, en vervolgens je meldingen? Daar kun je verschillende dingen uitzetten, ook meldingen van groepen enzo.
Ja klopt, maar daar zie ik geen functie om het geluid in een lopend gesprek uit te zetten. Heb daar wel de meldingen van groepsappen uitgezet. Dat deed ik normaal per groepsapp maar als het goed is staan die nu standaard uit.
Spring schreef:
20-08-2023 11:34
Ja klopt, maar daar zie ik geen functie om het geluid in een lopend gesprek uit te zetten. Heb daar wel de meldingen van groepsappen uitgezet. Dat deed ik normaal per groepsapp maar als het goed is staan die nu standaard uit.
Is dat niet de optie reactiemeldingen die ik zie staan? Die kan ik apart aan/uit zetten.
tieger schreef:
20-08-2023 11:31
Ja, maar het punt is juist dat mensen bijvoorbeeld wel een geluidje willen als ze een appje ontvangen, maar zodra je whatsapp open hebt, heb je die geluidjes niet meer nodig. Dat harp-achtige geluid, dus niet het geluidje dat je zelf hebt ingesteld.
tieger schreef:
20-08-2023 11:35
Is dat niet de optie reactiemeldingen die ik zie staan? Die kan ik apart aan/uit zetten.
Oh ja, misschien is dat het!
tieger schreef:
20-08-2023 11:35
Zou die het zijn? Ik ga het uittesten!
Lorem_Ipsum schreef:
20-08-2023 11:37
Ja, maar het punt is juist dat mensen bijvoorbeeld wel een geluidje willen als ze een appje ontvangen, maar zodra je whatsapp open hebt, heb je die geluidjes niet meer nodig. Dat harp-achtige geluid, dus niet het geluidje dat je zelf hebt ingesteld.
Precies dat. Ik zit in het gesprek dus waarom zou ik dan een melding willen, ik zie dat er antwoord wordt gegeven tenslotte. Ik vind het een heel vervelend geluid.
Spring schreef:
20-08-2023 11:40
Zou die het zijn? Ik ga het uittesten!
Bij mij werkt het niet. Nog steeds die in-chat whatsapp sound.
Lorem_Ipsum schreef:
20-08-2023 12:45
Bij mij werkt het niet. Nog steeds die in-chat whatsapp sound.
Ah jammer😅
Bij mij (Android) is dat de bovenste, meldingsgeluiden. Ik krijg geen geluidjes in het gesprek, maar anders wel.
Volgens mij kan dit gewoon, ik heb mijn telefoon op Engels staan:

Settings > notifications > In-app notifications > sounds uitzetten.
Nog een poging gedaan, ben benieuwd of het nu wel werkt.
Het werkt! Wat fijn, onwijs bedankt😁

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven