Hoe moet ik de printer op de laptop aansluiten?

31-01-2015 09:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele domme vraag, maar ik kom er echt niet uit. Ik heb een acer laptor en een Epson printer. Bij de printer zit een USB kabel, die eerst aan de computer aangesloten zat. Nu is mijn computer zo oud dat we er niet meer mee op internet kunnen sinds we een nieuwe router hebben, vandaar dat we de laptop gebruiken.

Gedaan: USB kabel van de printer aan de laptop koppelen. Laptop aanzetten en dan printer aanzetten. Omgekeerd ook al geprobeerd. Bij printopdracht laten zoeken naar een printer. Bij "computer" zoeken of een nieuw apparaat gevonden kan worden. Niks werkt!!

Moet ik dan echt iedere keer het te printen bestand van de laptop op een stick zetten en deze dan via de computer uitprinten? Dat moet toch makkelijker kunnen.
Ga eens naar het configuratiescherm - printer. De printer moet daar staan met de juiste driver. Normaal gezien detecteert hij het zelf zodra je de usb kabel erin steekt. Anders even handmatig de printer hier toevoegen.
Als handmatig toevoegen ook niet lukt dan moet je met je laptop naar de site van Epson om de drivers (=software) die horen bij de printer in combinatie met jouw besturingssysteem te downloaden.

Als je die drivers installeert, dan zou de printer moeten werken. Succes!
Printer gevonden Luxaflex, er staat bij 6 documenten in de wachtrij. Daarnaast: Printer: onderbroken.

Als ik dat open en 'opnieuw starten' aanklik komt er onder te staan 'toegang geweigerd'
Rubber-Ducky, ik ben op goed geluk een Driver aan het downloaden...
Jeej het is gelukt!

De juiste driver en ik heb meteen deze printer als voorkeur gezet, super bedankt!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven