Iemand geblokkeerd op Whatsapp maar ik krijg toch berichten.

23-05-2018 08:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Ik heb onlangs iemand geblokkeerd op Whatsapp. Voor zo ver ik weet kan je dan geen berichten meer versturen naar iemand. Toch krijg ik berichten... en dat vind ik erg vreemd!

Weet iemand hoe dit kan? Zou die persoon op een manier kunnen inloggen op mijn Whatsapp? Iemand dit eerder meegemaakt?

Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde, om gek van te worden. Weet iemand al wat de oorzaak hiervan is? Of worden we allemaal door dezelfde persoon gestalkt?
@oowjajoh
Gewoon even unblocken en opnieuw blocken, dan ben je er als het goed is weer van af.
ohokay schreef:
23-05-2018 08:49
En mbt inlogcodes, we hebben twee jaar samengewoond dus wie weet wat hij heeft opgeslagen of gedaan. Ik heb al mijn wachtwoorden veranderd, en geen gedeelde cloud oid. Hij is echter wel ITer... Daarom.. Hoe kan dit? Maf toch!
Je kan in Whatsapp zien op welke apparaten je bent ingelogd. Ga naar de 3 puntjes boven elkaar, in de rechterbovenhoek. Kies Whatsapp web, en kies Afmelden op alle computers. Klaar!
Alle reacties Link kopieren
oowjajoh schreef:
23-05-2018 22:06
Ik heb precies hetzelfde, om gek van te worden. Weet iemand al wat de oorzaak hiervan is? Of worden we allemaal door dezelfde persoon gestalkt?
hahaha lol, dat zou (ergens) heeeeeel komisch zijn.. ik betwijfel het helaas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jullie tips opgevolgd en twijfel inderdaad om gewoon een nieuw nummer te nemen. Het lijkt inderdaad op een storing.

Het probleem is (tjaaaa isnt there always :/ ) dat we een kind hebben samen en dus tot een bepaalde mate in contact moeten blijven. Hij maakt hier echter misbruik van (elke dag appen, ook snachts, en beledigende berichten en eigenlijk vrij weinig over haar maar vooral over wat ik met mijn leven doe). Daarom blokkeer ik hem nadat er een bezoekafspraak is afgesproken om dit te voorkomen.

Ook heeft hij ingelogd op mijn facebookaccount, mijn bank, mijn email (ja deze sukkel heeft te laat wachtwoorden veranderd, ik weet het, super dom). Vandaar ook mijn giga angst dat hij ook nog eens in mijn whatsapp heeft gezeten. Na wat zoekwerk blijkt dat er wel wat programmaatjes zijn om erin te komen (en de ex is dus ITer) al vraag ik me af tot hoever dat uberhaupt mogelijk is.

Ik kijk het allemaal even aan, misschien doe ik aangifte, maar eerst maar eens overleggen met mijn advocaat.

Goed dat dus, maar in ieder geval bedankt voor al jullie meedenken en info, en vervelend voor degenen die hier ook in zitten (en uiteraard ook degenen met 'random' stalkers). Afschuwelijk! Het is zo vreemd allemaal! Haat/liefde, een fijn lijntje.
anoniem_369711 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 16:45
Reden: foutje!
0.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven