Intelligente mensen gezocht! ;-)

13-05-2011 16:26 20 berichten
Oke, ik ben heel erg met digi- dingen.

Ik heb net "start to run" gedownload op mijn computer. Nu zie ik alleen maar rare tekens

Hoe kan dit? En kan ik het ook via mijn computer downloaden op mijn iphone?

Vast bedankt!
Waar heb je het gedownload en waar probeer je het programma mee te openen??
Met wrar401.., zoiets. Dat moest ik eerst doen voordat ik het kon downloaden.

Snap je dit? Verder zou ik het niet weten. Ik heb een apple, zou dat het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat het daaraan ligt. Is er geen speciale Mac-compatible versie?
Pffff, ben er nu al klaar mee.

Voor mijn gevoel downloaden andere het gewoon en zetten het hun ipod of iphone en ik loop weer zo te klooien, grrrr

Is er geen app voor een iphone van dat start to run?
.
Hoi nerd,

ik eeeeh, begrijp er niet veel van, wat je zegt over "inpakken".

In Jip en janneke taal?
"Inpakken" betekend dat een groot bestand kleiner wordt gemaakt door het op een andere manier op te slaan. Om het weer tot het normale leesbare bestand te krijgen moet je het dan "uitpakken". Een .zip werkt net zo.
Heb je wel de mac-versie van start to run gedownload? Uitpakken met een mac gaat heel makkelijk, even dubbelklikken op het icoontje, en dan moet er een nieuw icoontje tevoorschijn komen. Dat is het 'uitgepakte' bestand.
Shit Han je was me voor, en ik wilde net slim doen
Oh wat lief dat jullie de moeite nemen om het uit te leggen!

Hanneke ik moet altijd erg om je lachen bij het topic over de zweed (ik ben een stille meelezer).

Maarreh, op welk icoontje moet ik dubbelklikken? Ik krijg gewoon nml een venster met rare tekens en drie gekleurde balletjes linksbovenin (die van; sluiten, verkleinene en vergroten).
quote:_yellowlove_ schreef op 13 mei 2011 @ 17:07:

Shit Han je was me voor, en ik wilde net slim doen
Je hebt het bestand opgeslagen. Daar ga je heen -in je finder-, en dan zie je het icoontje van je programma staan. Hoe ziet dat eruit? Is het een blauw mapje? Of is het een icoontje? In welk programma opent het programma? (kan je zien in je dock) In texteditor?

Het klinkt alsof je het in een verkeerd programma opent, of alsof je een windowsversie hebt.
*dubbel*
this program cannot be run in dos mode, staat er.

moet ik het nou opnieuw downloaden maar dan voor apple?

Ik heb alleen geen zin om weer 4,95 euro voor "start to run" te betalen.
Yep.

Het klinkt alsof je even had moeten opletten toen je het ging downloaden
Als je op het start to run topic kijkt, staan daar handige linkjes.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Als je het bestand als .rar op je computer hebt moet je even via google zoeken naar een converter die het voor je om kan zetten in mp3 bestanden. Dan open je het .rar bestand via die converter en geef aan dat je het als mp3 bestand wil hebben en voila, dan heb je mp3 bestanden die je op je iPod kunt zetten.
.
een ge'zipt' bestand (wat eindigt op .zip of .rar) is net als zo'n nieuw samengeperst kussen dat je kan kopen.

Samengeperst is het heel klein, maar zodra je de verpakking opent wordt het groot.

winzip, winrar zijn programma's waarmee je ahw de verpakking kan openmaken zodat het groot wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven