Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 13 april 2022 om 01:20
Vuurenvlam62 schreef: ↑13-04-2022 00:43Dat topic had ik een poos geleden al eens gezocht, maar het was onvindbaar. Misschien verdwenen toen Viva aan het voorbereiden was om opgedoekt te worden
Zocht je dit topic?
overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... /340007/98
woensdag 13 april 2022 om 10:08
JaaaaaConfhettie schreef: ↑13-04-2022 01:20Zocht je dit topic?
overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... /340007/98

woensdag 20 april 2022 om 18:25
Bedankt Amby!
Ja ik had het nieuwe thema al doorgegeven in het andere topic zodat we het paasweekend konden benutten, al is dat niet helemaal gelukt volgens mij

Voor degenen die het gemist hebben: Voorjaar in detail. Zodat je nog wat verder moet kijken dan al die mooie bloesems en tulpenvelden

woensdag 20 april 2022 om 18:50
Ah ok, heb het stemtopic niet gelezen (alleen de poll uitslag bekeken), dus had dat even gemist.Vuurenvlam62 schreef: ↑20-04-2022 18:25Bedankt Amby!
Ja ik had het nieuwe thema al doorgegeven in het andere topic zodat we het paasweekend konden benutten, al is dat niet helemaal gelukt volgens mij![]()
Voor degenen die het gemist hebben: Voorjaar in detail. Zodat je nog wat verder moet kijken dan al die mooie bloesems en tulpenvelden![]()

zondag 24 april 2022 om 10:58
Ik heb dit keer enorme keuzestress
Want ik heb vlinders, ik heb een prachtige koe voor een bloesemboom, ik heb spelende baby everzwijnen... ik weet het niet
Maar voor mij is lente toch bloesem en lammetjes, en laat ik die nu net samen op de foto hebben
in het gouden uurtje, dus de bloesem is de lente en het detail zijn de 2 schatjes onder de boom, vorig weekend, in Limburg

Want ik heb vlinders, ik heb een prachtige koe voor een bloesemboom, ik heb spelende baby everzwijnen... ik weet het niet

Maar voor mij is lente toch bloesem en lammetjes, en laat ik die nu net samen op de foto hebben

Stressed is just desserts spelled backwards

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in