Iphone met abonnement
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:01
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:04
Ik heb t-mobile en betaal 25 euro per maand. Weet zo niet precies hoeveel belminuten/smsjes, maar heb onbeperkt internet erbij. Is een 2-jarig abbo met gratis iphone 3gs. Heb hem wel alweer een jaar nu, dus weet niet of ze deze aanbieding nog hebben. Was volgens mij een speciale aktie ofzo. Over de iphone ben ik heel tevreden! Hij doet het prima, nooit gedoe mee en heb er voldoende ruimte op. Heb de 8 gb.
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:10
Volgens mij biedt alleen t-mobile nog maar onbeperkt internet aan, maar de dekking is op veel plekken belabberd dus daar heb je dan ook niks aan.
De rest biedt max 1 gb aan.
Wie je moet kiezen hangt van je eigen wensen af. 1 of 2 jarig, betalen voor je toestel en lagere abo prijs etc.
Gewoon wat aanbieders vergelijken met jouw wensen er naast.
Wie je moet kiezen hangt van je eigen wensen af. 1 of 2 jarig, betalen voor je toestel en lagere abo prijs etc.
Gewoon wat aanbieders vergelijken met jouw wensen er naast.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:12
quote:femke29 schreef op 08 oktober 2011 @ 16:07:
Ik bedoelde t merk maar dat klopt dus niet...is van apple zag ik net. Maar er is toch ook nog een smartphone ed? Weet er echt schandelijke weinig van...
Huh? Ik snap echt vrij weinig van je.
Wil je een apple I-phone of wil je een smartphone van een willekeurig merk?
Ik bedoelde t merk maar dat klopt dus niet...is van apple zag ik net. Maar er is toch ook nog een smartphone ed? Weet er echt schandelijke weinig van...
Wil je een apple I-phone of wil je een smartphone van een willekeurig merk?
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:15
quote:himalaya schreef op 08 oktober 2011 @ 16:10:
Volgens mij biedt alleen t-mobile nog maar onbeperkt internet aan, maar de dekking is op veel plekken belabberd dus daar heb je dan ook niks aan.
Ik heb alleen hier in huis problemen met t-mobile
bereik valt soms weg. Maar vind dat niet zo'n probleem, aangezien ik een vaste lijn heb waarop mensen me meestal bellen en internetten doe ik via de wifi hier. Is een stuk sneller.
Ik heb alleen hier in huis problemen met t-mobile
zaterdag 8 oktober 2011 om 17:12
Ik ben laatst overgestapt van een Nokia smartphone naar een Iphone met hetzelfde kaartje. Heb Ben waar ik zeer tevreden over ben en wat zeker niet duur is en onbeperkt internet heeft. Ben = T-mobile maar sinds ik een IPhone heb ik het bereik echt kut. Vind het echt heel irritant. Ben dol op mijn Iphone en zou hem niet meer willen ruilen maar tjonge hadden ze voor dat mega hoge bedrag er niet even een beter antennetje in kunnen zetten. Het ligt dus wel degelijk aan de Iphone en niet aan T-mobile, want zelfde aanbieder, zelfde abo, zelfde plek, stuk minder bereik dan met de Nokia. Slecht vindt ik dat, echt heel slecht.
zaterdag 8 oktober 2011 om 17:20
zaterdag 8 oktober 2011 om 20:53
Ik ben ook op zoek naar een goede smartphone, maar nergens kan ik vinden of de geluidskwaliteit bij het bellen ook goed is (ik ken alleen de 'blackberry' van Nokia, dat is echt waardeloos)
En kan je zo'n ding ook tussen je schouder en je oor klemmen als ze zo plat en breed (en zwaar!) zijn? Misschien een beetje een vreemde vraag, maar mijn 'schelpje' doet het prima, en ik bel blijkbaar nogal vaak zo. Durfde het in de winkel niet uit te proberen
En kan je zo'n ding ook tussen je schouder en je oor klemmen als ze zo plat en breed (en zwaar!) zijn? Misschien een beetje een vreemde vraag, maar mijn 'schelpje' doet het prima, en ik bel blijkbaar nogal vaak zo. Durfde het in de winkel niet uit te proberen
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:26
quote:flowerbombje schreef op 08 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Wil je een apple I-phone of wil je een smartphone van een willekeurig merk?Ben blijkbaar niet echt duidelijk. Ik twijfel nog tussen een Iphone of een Smartphone van een willekeurig merk; en van de smartphones weet ik dus niet welk merk goed is.
[...]
Wil je een apple I-phone of wil je een smartphone van een willekeurig merk?Ben blijkbaar niet echt duidelijk. Ik twijfel nog tussen een Iphone of een Smartphone van een willekeurig merk; en van de smartphones weet ik dus niet welk merk goed is.
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:46
Als je een Iphone wil nemen kun je sowieso beter wachten tot 28 oktober, dan komt de 4s uit.
Samsung heeft goede Andriod telefoons, heb er zelf geen ervaring mee maar hoor veel positieve dingen over de Galaxy S, daar zijn nu ook nieuwere versies van.
En ook HTC is prima. Werken ook met Android.
Je moet gewoon goed kijken wat je wil uitgeven aan een telefoon en aan een abonnement. Als je geen duur abonnement wil nemen kun je beter naar Samsung of HTC kijken.
Samsung heeft goede Andriod telefoons, heb er zelf geen ervaring mee maar hoor veel positieve dingen over de Galaxy S, daar zijn nu ook nieuwere versies van.
En ook HTC is prima. Werken ook met Android.
Je moet gewoon goed kijken wat je wil uitgeven aan een telefoon en aan een abonnement. Als je geen duur abonnement wil nemen kun je beter naar Samsung of HTC kijken.
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:53
Als ik zie wat een Iphone kan en wat een Samsung Galaxy S2 kan, dan ging ik voor de Samsung Galaxy S. Bij Iphone is het gewoon de naam: Ik heb een Iphone. Nu ook bij de Iphone 4S komen ze met spraakherkenning....sorry, die zat er bij de Galaxy S1 al op. En zo zijn er een aantal andere dingen meer die de Samsung Galaxy S al heeft maar de Iphone niet....maar het is maar waar je waarde aan hecht.
zaterdag 8 oktober 2011 om 23:23