mensen op hyves blokkeren?
maandag 9 mei 2011 om 19:11
maandag 9 mei 2011 om 19:22
Het is misschien een omweg. Maar misschien kun je voor het verwijderen in de adresbalk van internet kijken hoe hun hyves heet. bijv. blabla.hyves.nl
En dit na het verwijderen opnieuw in de internetbalk tikken en dan blokkeren.
Of je profiel blokkeren zodat alleen jou vrienden alles kunnen bekijken (je kunt dan zelf ook niet op iemand anders zijn profiel kijken)
En dit na het verwijderen opnieuw in de internetbalk tikken en dan blokkeren.
Of je profiel blokkeren zodat alleen jou vrienden alles kunnen bekijken (je kunt dan zelf ook niet op iemand anders zijn profiel kijken)
maandag 9 mei 2011 om 19:25
maandag 9 mei 2011 om 19:45
quote:boterblommetje schreef op 09 mei 2011 @ 19:37:
dan zet je je privacy toch op alleen vrienden.
Als je ze toch al ontvriend hebt kunnen ze verder niets meer bij je zienIk heb het al op alleen vrienden staan, sommige dingen zelfs op niemand. Ik vond het alleen zo vreemd dat ik een update had ontvangen van iemand die ik had geblokkeerd.
dan zet je je privacy toch op alleen vrienden.
Als je ze toch al ontvriend hebt kunnen ze verder niets meer bij je zienIk heb het al op alleen vrienden staan, sommige dingen zelfs op niemand. Ik vond het alleen zo vreemd dat ik een update had ontvangen van iemand die ik had geblokkeerd.
maandag 9 mei 2011 om 19:50
misschien net gekruist ofzo?
Maar bij de homepagina kun je bij zo'n post met je muis erover en dan verschijnt er ergens een optie om van die persoon geen updates van de www te krijgen.
Bedoel je dat ?
Of kan het zijn dat je op die persoon blog of www ooit gereageerd hebt?
Dan heb je waarschijnlijk: notificaties van reacties na mij daar laten staan....daar steet ie automatisch op ingesteld
Maar bij de homepagina kun je bij zo'n post met je muis erover en dan verschijnt er ergens een optie om van die persoon geen updates van de www te krijgen.
Bedoel je dat ?
Dan heb je waarschijnlijk: notificaties van reacties na mij daar laten staan....daar steet ie automatisch op ingesteld
maandag 9 mei 2011 om 20:18
quote:boterblommetje schreef op 09 mei 2011 @ 19:50:
Bedoel je dat ?
Ik hoop dat het elkaar gekruist heeft.
Waar kan ik dat vinden van de notificaties?
Bedoel je dat ?
Ik hoop dat het elkaar gekruist heeft.
Waar kan ik dat vinden van de notificaties?
maandag 9 mei 2011 om 20:52