Msn springt steeds naar 'beschikbaar'.

04-02-2011 19:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!

De titel zegt het eigenlijk al. Sinds enkele dagen springt msn ineens zomaar uit het niets op 'beschikbaar'. Ik heb hem al jaren standaard altijd op 'offline' staan omdat ik geen zin heb om met iedereen te chatten. Ik vind het vervelend want nu ineens iedereen spreekt ineens tegen me terwijl ik daar helemaal geen behoefte aan heb.

Hebben meerdere mensen hier sinds enkele dagen last van? Hoe kan dit? En nog veel belangrijker, hoe kan ik dit verhelpen?
JA, ik heb t ook, heel irritant. Weet ook niet hoe of wat. Volgens mij heeft t te maken met nieuwe update MSN, daarvoor had ik ook nooit.

Gvgggrrrrr
Ik had dit ook! Heb je er alleen last van als je je msn aan hebt en je daaraan gekoppelde hotmail hebt openstaan? In dat geval is de oorzaak waarschijnlijk hetzelfde als bij mij en kan je in je hotmail aan de linkerkant, onder het kopje 'Messenger' het automatisch inloggen op msn uitzetten.
Had ik ook! Elke keer zodra ik dus de mail opende. Even in de mail, naast je naam rechtsboven, je status op offline zetten.

Sinds ik dat gedaan heb blijf ik offline.
quote:Zinderend schreef op 04 februari 2011 @ 19:53:

Had ik ook! Elke keer zodra ik dus de mail opende. Even in de mail, naast je naam rechtsboven, je status op offline zetten.

Sinds ik dat gedaan heb blijf ik offline.Goeie tip, dat werkt inderdaad! Ik ergerde me er ook al kapot aan!
Zoooo, dat is een enorm probleem . . . .!!!!!!
Carenza, de afdeling GROTE problemen bevindt zich op de relatie pijler!
ik was ook ineens steeds op 2 locaties ingelogd. Totdat ik zag in mijn hotmail dat er links onder mijn e-mailmappen ineens een messenger menu stond. Daar heb ik me afgemeld en sta nu gewoon weer op offline.
Desnoods installeer je het nog eens.
Oh bedankt Zinderend! Ga ik doen. Ben benieuwd!
Ah, nu snap ik waarom ik de laatste dagen steeds mensen zich aan zie melden met Web Messenger die normaal nooit (meer) online zijn op msn.
quote:Yeti80 schreef op 04 februari 2011 @ 20:14:

Ah, nu snap ik waarom ik de laatste dagen steeds mensen zich aan zie melden met Web Messenger die normaal nooit (meer) online zijn op msn.dat viel mij dus ook al op
quote:Naomii schreef op 04 februari 2011 @ 19:52:

Ik had dit ook! Heb je er alleen last van als je je msn aan hebt en je daaraan gekoppelde hotmail hebt openstaan? In dat geval is de oorzaak waarschijnlijk hetzelfde als bij mij en kan je in je hotmail aan de linkerkant, onder het kopje 'Messenger' het automatisch inloggen op msn uitzetten.Bij mij kwam het idd ook vanwege hotmail.
Dit heb ik ook!!

En via Hotmail kun je ook ineens chatten. Dan komt er bij hotmail ineens een msn-venster tevoorschijn, terwijl je datzelfde venster bij msn hebt. Als je dat venster bij hotmail weg klikt, is het venster bij MSN ook ineens weg!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant.

Als je trouwens bij hotmail je status op afwezig zet, gaat ie bij msn op een gegeven moment gewoon weer op online.

Ik kan hier niks mee :s heel vervelend!
zooooooo irritant inderdaad... zodra ik mijn hotmail ga bekijken, springt via hotmail de messenger aan!! En ik wil soms niet dat mensen weten dat ik bij de pc zit/beschikbaar ben :(
@ Sweetcandy: dat kun je uitzetten door bij de pop-up het vraagteken of opties aan de rechterkant aan te klikken en dan kun je het vinkje weghalen die automatisch koppelt.
Dat had ik dus ook al! Wat irritant zeg. Ineens wordt je de hele tijd aangesproken terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. Ik kon niet eens meer lekker ongestoord forummen . Maar ik heb bij hotmail de status nu ook op offline gezet, hopelijk is het probleem nu opgelost...
ah nu snap ik ook waarom ik ineens op 3 locaties stond ingelogd! Ik had mijn ww al gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb ik ook, heel irritant.

Heb het altijd op Afwezig staan, maar ga ik naar mijn post in vak, springt hij op beschikbaar.

Als je bij je mail bent, klik je op je naam (rechts boven in beeld), als je daar wijzigt in de status die jij wilt, blijft hij zo staan
Ow, zie net dat mijn tip errug mosterd was
God zij dank!!!

Ik liep me al 3 dagen te irriteren aan mensen die ineens tegen me begonnen te kleppen.

Knopje links naast je naam in je hotmail en het probleem is opgelost

Dank Zinderend!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ook erg irritant is, dat je in je mailbox nu ook een schermpje krijg als je met iemand aan het chatten bent.

Was met een mail bezig, komt dat schermpje in beeld.

En als je op het kruisje klikt, gaat je chat op msn ook weg.
Het is opgelost! Zelfs na een nieuwe opstart blijf ik offline staan. Bedankt msn, door jullie heb ik weer aan diverse mensen een aantal jaren van m'n leven verteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven