Nieuwe laptop of.....

26-07-2011 21:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

ik heb ook nog een andere vraag....ik heb een toshibalaptop van bijna 3 jaar oud. Nu is het beeldscherm kapot en moet vervangen worden kosten 220 euro !

Wat zouden jullie doen? Nieuwe kopen of de oude opknappen? Ik heb voor mijn werk de laptop niet nodig wel voor prive foto's af en toe documentjes enz......Iemand de gouden tip ?

Bedankt....
Ik zou een nieuwe kopen, je hebt er heel goedkope tegenwoordig, is de prijs van het herstellen niet waard.

Ik hoop wel dat je een back-up hebt!

Wat nog goedkoper kan zijn, is een extern scherm aan je laptop aansluiten en daarop werken. Dan ben je niet meer zo beweeglijk als met een gewone laptop maar dan kom je wel goedkoop uit!
Ik zou waarschijnlijk een nieuwe kopen.
thanks 10voor10......ik wil ook eigenlijk graag een nieuwe maar vind het misschien overdreven. Het probleem is dat de computer zelfs nog wel goed is maar alleen het scherm dus niet.....

dat moet alleen vervangen worden voor 220 euro.

Ik denk dat ik wel een nieuwe koop maar weet dan ook niet zo goed welke dan. heb je nog een tip voor me?
Nieuwe kopen en oude verkopen via mp. Waar gebruik je de laptop voor? ahum, dat staat er al voor foto's en af en toe documentjes. En internetten waarschijnlijk. Daar kun je gewoon elke laptop voor aanschaffen. Niet te moeilijk doen. Tegenwoordig bestaan er bijna geen slechte laptops meer. Als je veel met foto's doet is een beetje intern geheugen wel fijn.
Ik zit over bijna hetzelfde te twijfelen... Toetsenbord (zie eerder topic van mij ;_) ) is overleden. Vind het toch zonde om een nieuwe te kopen, aangezien ik voor studie de normale gebruik en deze vooral voor lui op de bank is.. Waar ik ook mijn telefoon voor kan gebruiken.

Ik koop dus vooralsnog geen nieuwe.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven