Onterecht definitief geblokkeerd door Facebook!

10-05-2018 17:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al jaren een account beheert met een persoon maar moest zomaar uit het niets een nummer verifiëren die niet eens van mij is en amper bestaat! Daardoor heb ik ondertussen andere fb accounts aangemaakt om alsnog mijn contacten te bereiken maar wist niet dat die ook met een echte naam moesten dus zijn die door Facebook geblokkeerd waardoor ik daarom (nadat er geen mogelijkheid was om mijn nummer te verifiëren wat ik nog steeds zeer onrechtvaardig vindt) heb ik besloten om een nieuw facebook account aan te maken met mijn echte naam. Binnen een paar uur werd het account door facebook geblokkeerd en mocht ik mijn ID opsturen maar er is al maanden niet gereageerd. Het lijkt erop dat zelfs mijn IP is geblokkeerd en ik überhaupt geen nieuwe fb acc meer kan gaan aanmaken! Contact opnemen met FB heeft helaas geen zin want dit kan niet of ze reageren niet.
Myst0ryx schreef:
16-05-2018 16:38
Nee, het was mijn eigen nummer.. maar moest inplaats daarvan een keuze maken uit 3 nummers die niet bestaan aangezien ik naar de nummers heb gebeld en ik een melding krijg dat het een incorrect nummer is. Aan de hand van de cijfer volgorde zou denk ik zo'n nummer niet mogen. Misschien als je beter leest, snap je waarom ik meerdere accounts had lol
Nee ik snap je niet. En zo te lezen geldt dat voor meer mensen hier. Als je ook zo communiceert met Facebook begrijp ik wel waarom ze jou niet kunnen helpen.
Lucky_Birdie schreef:
17-05-2018 08:01
Nee ik snap je niet. En zo te lezen geldt dat voor meer mensen hier. Als je ook zo communiceert met Facebook begrijp ik wel waarom ze jou niet kunnen helpen.
Nou precies dit
"maar moest zomaar uit het niets een nummer verifiëren die niet eens van mij is en amper bestaat"

Die zal je wel zelf in hebben gevuld, Facebook is een computer en maakt geen fouten met dit soort dingen.

En over je ID-kaart: dat hoef je niet te doen. Je zult dan alleen je account neit terug hebben maar ach, als dat je enige probleem is.

IP-adressen blokkeren: ik vraag me af of Facebook dat wel doet. Als je ziet hoeveel troep erop staat. En facebook wil wrs ook geen juridische aanklachten met dat ze een iemand uit een gezin blokkeren en dat daarom de rest door het ip-adres er ook niet meer op kan.
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
10-05-2018 18:33
:proud:
Ik moet toegeven dat ik stoppen ermee eerst niet makkelijk vond, nog een paar x ingelogd. En ineens was ik er echt helemaal klaar mee, heerlijk, ik mis helemaal niks dus idd Mark, howdo toodeloo :byee:
:cheer: :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven