sms'en met touchscreen

02-02-2011 15:15 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vanwege mijn huidige mobieltje, dat om de minuut vastloopt, ben ik op zoek naar een nieuw mobieltje. Nu ben ik gewend aan 'echte' toetsen. Ik heb een paar keer getest om te sms'en met touchscreen, maar daar komen de meest vreemde woordcombinaties uit. Hoe doen jullie dat? En went het snel?

Bedankt!
Ik sms op een Nokia N97 mini. Heeft een qwerty toetsenbord (uitklapbaar) en een touchscreen. Mijne heeft gewoon een woordenboek (teksvoorspelling), maar die kan ik ook gewoon uit zetten. Ik vind het ideaal.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Ik heb de Nokia Express Music met touchscreen. Geen problemen mee. Ik heb een stylus om mee te typen

En T9 went heel snel. Veel makkelijker dan zo vaak op een knopje te moeten drukken. Wel goed kijken of je het goede woord verstuurd. Anders krijg je rare reacties
Ik heb de HTC Desire HD nu.

Voordat ik deze telefoon had probeerde ik ook op een iPhone te smsen, maar ook toen dacht ik: dat lukt me nooit!!

Nu ben ik er wel aan gewend hoor. Dat duurde nog niet eens een dag!
Het is een kwestie van wennen. Maar nu vind ik het heel handig!
Het is inderdaad echt even wennen, maar ik zou niet anders meer willen dan een touchscreen.
Heb al jaren de iPhone en wil niet ansers meer (smsen). Even wennen maar dan...!
Hallo,

Ik moest er ook aan wennen en heb af en toe nog problemen, maar het went wel op een gegeven moment. Ik ben nu ongv. drie maanden in het bezit van de HTC DESIRE HD telefoon en god dat is een geweldig apparaat. Hij komt bij verschillende tests nog beter uit dan de iphone en je kan er ook meer mee. Ik raad hem zeker aan.
Ik sms sinds ik een telefoon met touchscreen heb het liefst mijn "woordenboek' aan.
quote:liesse schreef op 02 februari 2011 @ 15:38:

Heb al jaren de iPhone en wil niet ansers meer (smsen). Even wennen maar dan...!
Ga in therapie!
quote:dertigmin schreef op 02 februari 2011 @ 15:21:

Ik sms op een Nokia N97 mini. Heeft een qwerty toetsenbord (uitklapbaar) en een touchscreen. Mijne heeft gewoon een woordenboek (teksvoorspelling), maar die kan ik ook gewoon uit zetten. Ik vind het ideaal.Hulde aan de n97mini met toetsenbord!
quote:dubiootje schreef op 02 februari 2011 @ 15:49:

[...]

Heej! En dat was op m'n iPad!
ik swype op een samsung galaxy.. wat een uitvinding !
Ik voelde me eerst zo suf op een touchscreen, ik bakte er niks van. Nu wil ik niets anders meer. Het enige is dat ik niet meer met 1 hand kan sms'en. Vorrheen wel.
quote:poldervrouw schreef op 02 februari 2011 @ 15:53:

ik swype op een samsung galaxy.. wat een uitvinding !Ik swype ook, ideaal!
ik heb een gewone touchscreen en dat is verschrikkelijk om te smssen... ben er na een jaar nog niet aan gewend. pokkeding. ik neem weer fijn toetsjes of probeer swype misschien nog hooguit
quote:Visje28 schreef op 02 februari 2011 @ 15:46:

Ik sms sinds ik een telefoon met touchscreen heb het liefst mijn "woordenboek' aan.Die heb ik juist uitgezet omdat ie steeds andere woorden maakte dan ik bedoelde.
Ik heb mn iPhone nu een jaar en vind zo'n touchscreen keypad echt kut.

Tekst invoeren (sms, email, forummen) duurt 3x langer, elke keer corrigeren...

Even snel sms'en (bijv. lopend met 1 hand) is er dus niet bij
In het begin kent je telefoon de woorden niet, maar na 1 x invoeren onthoud hij het dus geen gezeur meer. Bij de ifoon is dat anders. Mijn vent stuurt mij nog steeds ik in plaats van ok! En neem een telefoon waarop je kan whats appen, is echt ideaal.
Ik sms, mail en forum heel veel met mijn iPhone. Werkt perfect. Even dagje wennen, that's it!
aah bedankt voor jullie reacties! : D

ik denk er nu over om een touchscreen+qwerty toestel te halen/ n97mini of nokia c6. lijkt me toch fijn om toetsenbord te hebben n__n
Kijk ook even naar de HTC Desire Z. Ga je (denk ik) veel meer plezier aan beleven dan met een Nokia smartphone.
Als jij niet, zoals ik, acuut jeuk krijgt van dat idiote symbian dan heb je aan de c6 een hele aardige.
ik ben persoonlijk ook geen fan van htc, heb er een gehad en was na 2 maanden al kapot. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik geregeld mijn telefoon laat vallen en ik ben een nokia verslaafde! Ook wilde ik een telefoon die in mijn broekzak past en een goede camera heeft. En daar was dus de n97!
HTC desire z. Idd één dagje wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven