Streep scherm nieuwe laptop

13-12-2019 10:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

In juli dit jaar heb ik een nieuwe laptop gekocht. Ik merk dat er nu een streep over het scherm zit. Het begon links in de bovenhoek, een klein streepje. En nu zit die over het hele scherm.

Weet iemand wat dit is en of dit verholpen kan worden? Erg sonde van mijn laptop! Heb hem dagelijks nodig voor mijn afstuderen.
Bel de winkel waar je hem hebt gekocht. Waarschijnlijk heb je een nieuw scherm nodig en je hebt garantie. Fabrieksgarantie en levenduur garantie.

Mits je heb niet zelf hebt laten vallen ofzo, dan zitten er vast kosten aan. Anders niet.
Terug naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Zonde.Gewoon teruggaan idd garantie .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je over het scherm hebt gemorst met je eten is dit 100% een fout in de hardware dus je hebt recht op reparatie of een nieuwe plus een excuus en extra cadeautje vanwege de overlast. :proud:
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
13-12-2019 12:27
Tenzij je over het scherm hebt gemorst met je eten is dit 100% een fout in de hardware dus je hebt recht op reparatie of een nieuwe plus een excuus en extra cadeautje vanwege de overlast. :proud:

Dat zeg je nogal stellig. Wie weet is er wel met iets scherps tegen het scherm gestoten...
Als je hem echt nodig hebt voor je studie hoeft het niet meteen, je bent hem minstens een werkweek kwijt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven