Tablet doet raar. Hoe te verhelpen?

30-01-2015 17:48 11 berichten
Mijn tablet werkt niet meer goed. In plaats van naar beneden scrollen wordt het beeld groter of kleiner.

En mail lezen gaat niet. Als ik binnen een mailtje naar beneden scroll over het touchscreen, dan verspringt het naar een ander mailtje of kom ik in een antwoordveld van een heel ander mailbericht.

Wat kan dit zijn? Kan ik dit zelf verhelpen. Waarschijnlijk een storing aan het touchscreen?

Welke technicus kan me hiermee helpen?
Klinkt wellicht stom maar: heb je 'm al uit en weer aan gezet?
Alle reacties Link kopieren
Dat aan en uit is nog niet zo raar, maar dan wel echt uit hé, dus niet stand-by.

Is dus een soort van resetten.
Ligt er ergens een druppeltje van het één of ander op? Het kleinste druppeltje of ontsnapt spuugdeeltje (sorry voor de details ) kan een gevoelig (mijn) touchscreen al helemaal van het padje afbrengen.
Is het een Apple? Dan even de home en on/off knop samen inhouden tot je het appeltje ziet.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Aan uit al gedaan.

Nee geen apple, een minder bekend merk. Werkt al 2 jaar gewoon normaal.

Scherm ook al gepoetst.
Iedere tablet heeft een toetscombinatie voor resetten. Even in de gebruiksaanwijzing kijken.
Zonder oorzaak geen gevolg
Zit er een losse accu in? Die er even uit halen en na ongeveer 1 minuut weer terug plaatsen.
Ik zou even achter in de gebruiksaanwijzing kijken. Staat altijd wel een telefoonnummer van een helpdesk in. Misschien maandag direct even bellen en niet te lang mee wachten. Hoop voor je dat de garantie nog niet verstreken is?
Karma is how people treat you. How you react is yours.
Al in Instellingen gekeken?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of is het alleen in een bepaalde app? Misschien is daar een update voor?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven