Tips voor XMBC of CHROMECAST O.I.D.

03-06-2020 22:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het internet een ware revolutie in gang heeft gezet zijn er ook meer mogelijkheden om multimediale bronnen te bekijken. Welke raad jij aan ?
Welkom in de tropen
Nou ja, ik woon in 2020, dus ik heb al jaren een chromecast en daarvoor had ik een Apple tv ;-D

De chromecast (ultra) bevalt me prima.
Ik heb ook een chromecast, oudje alweer en onlangs weer geïnstalleerd. Topding!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een Chromecast. Ideaal.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Chromecast voor streamen van youtube en Netflix.
Kodi (xmbc is sooo 2016) voor afspelen van films die je op je netwerk hebt staan.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
:shout: Chromecast
Alle reacties Link kopieren
Voor je bijvoorbeeld een Chromecast aanschaft, check even of je telefoon wel apps als Netflix kan installeren.
Op mijn Xiaomi mag/kan namelijk geen Netflix geïnstalleerd worden. Dus heb alsnog niks aan een Chromecast.

Edit: toch nog even in de Playstore gekeken en nu kan ik netflix wel installeren :cheer: . Dat kon voorheen niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe tv waar alle apps op zitten die ik met regelmaat gebruik. Maar voordat ik die tv had gebruikte ik een chromecast. Werkte altijd perfect.
captain_hindsight schreef:
03-06-2020 22:29
Nou ja, ik woon in 2020, dus ik heb al jaren een chromecast

:-D
Alle reacties Link kopieren
ik heb een Apple TV en daar kan ik alles mee.. Ik heb Netflix, Amazon Prime en Dplay (alle drie deel ik die met meerdere gezinsleden en we betalen allemaal een streaming dienst).

Chromecast vond ik een onding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een smart tv daarvoor altijd een Chromecast. Topding! En op vakantie nemen we hem ook mee want ook daar kijk ik graag een filmpje savonds. We maken altijd rondreizen en vrijwel altijd is er een tv waar je dat ding zo in kan stoppen
Alle reacties Link kopieren
Netflix gaan gewoon via de apps op de tv. Om de films/series te streamen die op onze server staan maken we gebruik van Plex, dus ook gewoon een app.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Ik heb ook een smart tv, blij mee! Netflix, Disney plus, Curiosity stream en NPO gemist gaan via de tv. Youtubefilmpjes stream ik vanaf mijn telefoon.
Ik probeer al tijden mijn man zover te krijgen dat we ons tv abbonnement opgeven, maar ja, voetbal...

Als je de centen hebt zou ik voor een smart tv gaan, lieft met bekabeld internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook voor een Chromecast, heel fijn ding. Ik zou geen smart TV kopen; je hebt kans dat de apps na een paar jaar geen updates meer krijgen, waardoor je alsnog een domme TV hebt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
04-06-2020 09:52
Ik stem ook voor een Chromecast, heel fijn ding. Ik zou geen smart TV kopen; je hebt kans dat de apps na een paar jaar geen updates meer krijgen, waardoor je alsnog een domme TV hebt.
Dan kun je alsnog een chromecast eraan hangen. Fijne van de apps op de tv vind ik dat je geen device nodig hebt om vanaf te streamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven