Uitloggen google fotos

23-11-2021 07:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoe log je uit op google foto’s? Ik wil een account weghebben op google foto’s
Uitloggen helpt niet om een account te verwijderen.

Waarschijnlijk moet je bij instellingen zijn om het account te verwijderen. Maar hij zal wel gekoppeld zijn aan je gewone Google account. Dus dan helpt weggooien van die foto’s denk ik.
Hecamel schreef:
23-11-2021 08:00
Uitloggen helpt niet om een account te verwijderen.

Waarschijnlijk moet je bij instellingen zijn om het account te verwijderen. Maar hij zal wel gekoppeld zijn aan je gewone Google account. Dus dan helpt weggooien van die foto’s denk ik.
Dank ik wil t niet verwijderen maar wil echt uitloggen.
Op je PC?
rechts boven op je foto of plaatje klikken.
Dan sign out , of sign out of all accounts klikken

Dan ben je uitgelogd op al je Google accounts. Dus ook Gmail, Contacts, Calendar en de andere 100 apps van Google.
Google. You can't check out any time you like, and you can certainly never leave ... ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

ivo70 schreef:
23-11-2021 09:23
Op je PC?
rechts boven op je foto of plaatje klikken.
Dan sign out , of sign out of all accounts klikken

Dan ben je uitgelogd op al je Google accounts. Dus ook Gmail, Contacts, Calendar en de andere 100 apps van Google.
Oh ja dank ik ben uitgelogd. Maar ik wil t account ook echt weghebben. Begrijpen jullie wat ik bedoel. Dus dat ik er niet op klikken kan om in te loggen
https://www.today.com/money/how-delete- ... nt-t138128
Elieke schreef:
23-11-2021 09:44
Oh ja dank ik ben uitgelogd. Maar ik wil t account ook echt weghebben. Begrijpen jullie wat ik bedoel. Dus dat ik er niet op klikken kan om in te loggen

Dat gaat simpelweg niet. De inlog optie is voor iedereen het zelfde en die kan niet voor jou persoonlijk worden weg gehaald. Maar heb je dan zoveel moeite om er niet op te klikken? Want in dat geval is de aanwezigheid van de optie niet je echte probleem.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
of wijzig je wachtwoord. Selecteer een stuk tekst van 20 tekens wat je echt niet gaat onthouden.

Copy dat.
ga naar je Google account. Wijzig je wachtwoord door 2 keer die tekst in te vullen.

Maar je "copy/paste" geheugen leeg en gooi die tekst weg....

Maar account opheffen zoals in bovenstaande link lijkt me ook een optie.
De reden waarom je dit zo moeilijk maakt is misschien handig om te vermelden. Want ik heb het idee dat er meer speelt dan uit willen loggen.
Je will het account weghalen uit chrome denk ik?
Hier staat hoe het moet.
https://support.google.com/chrome/threa ... rome?hl=en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven