Viva en de cookiewet
woensdag 6 juni 2012 om 09:01
De nieuwe cookiewet is gisteren in werking getreden en sindsdien moet iedere site die cookies plaatst expliciet om toestemming vragen.
Als ik naar de viva forum site ga, krijg ik die vraag niet. Kan ik er dus van uit gaan dat hier geen cookies geplaatst worden?Ik heb namelijk het donkerbruine vermoeden dat viva echt wel cookies plaatst...
Als ik naar de viva forum site ga, krijg ik die vraag niet. Kan ik er dus van uit gaan dat hier geen cookies geplaatst worden?Ik heb namelijk het donkerbruine vermoeden dat viva echt wel cookies plaatst...
Zeg maar Spijker.
woensdag 6 juni 2012 om 09:04
Eigenlijk zou ik zo graag openheid zien over cookies die hier gebruikt worden, mooi voorbeeld van open communicatie naar de gebruikers vind ik bijvoorbeeld de site van het nrc: http://www.nrc.nl/cookies/
Slecht voorbeeld van implementatie van de wet vind ik fok.nl waar je gewoon alles moet accepteren of niet door kunt klikken.
Maar misschien heb ik er overheen gelezen, maar kan toch niet dat viva er niets mee doet?
Slecht voorbeeld van implementatie van de wet vind ik fok.nl waar je gewoon alles moet accepteren of niet door kunt klikken.
Maar misschien heb ik er overheen gelezen, maar kan toch niet dat viva er niets mee doet?
Zeg maar Spijker.