Viva en Facebook

05-10-2011 21:41 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het toeval dat ik een van mijn vrienden op Facebook hier op de Viva als dit-vind-ik-leukerd zie staan?

Of is het soms zo dat deze vriend zonder dat ik dit van ém weet ook regelmatig op het forum te vinden is?

Ik doe niet aan duimpjes , dus mezelf zal ik niet voorbij zien komen.

Of ziet iedereen avatars van andere facebookers?
Nee ik zie ook mijn bevriende forummers zeg maar.
Ik zie hier op viva geen facebook staan. Of vat ik hem niet?
quote:_yellowlove_ schreef op 05 oktober 2011 @ 21:42:

Nee ik zie ook mijn bevriende forummers zeg maar.Weet jij dan ook welke vriend welke forummer is?
snap werkelijk niks van je vraag.
Ik snap er ook echt niks van.
Mika, op de webpage van Viva, daar waar je het forum kan selecteren staat rechtsonder een blok met zoiets als: deze mensen vinden Viva leuk, en dan rijen met facebook-profielfoto's.
Was me nog nooit opgevallen. Maar ik vind Viva ook helemaal niet leuk, dus mijn duim krijgen ze ook niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zie al een tijdje 2 vriendinnen van me staan.. best wel apart moet ik zeggen...
quote:Perel schreef op 05 oktober 2011 @ 21:46:

Mika, op de webpage van Viva, daar waar je het forum kan selecteren staat rechtsonder een blok met zoiets als: deze mensen vinden Viva leuk, en dan rijen met facebook-profielfoto's.Maar dat zegt toch niet dat je hier op het forum zit? Misschien vinden die mensen het blad wel gewoon leuk, en zijn ze daarom ooit een keer op de Viva site geweest.
Dat is geen toeval, zijn bij mij ook altijd dezelfde bekenden!
Herkenbaar, ik zie daar ook al een paar weken een bekende uit 'real life' staan. Ziet hij/zij mij ook? Nooit iets met duimpjes/vindikleuks gedaan, maar computers en facebook-programma's zijn slimmer dan we denken vrees ik soms. (stond vandaag nog een stukje op nu punt nl, dat facebook gebruikers kan blijven volgen in hun internetgedrag, zelfs als ze uitgelogd zijn).
quote:liefie2003 schreef op 05 oktober 2011 @ 21:49:

Ik zie al een tijdje 2 vriendinnen van me staan.. best wel apart moet ik zeggen...

Dat komt door de cookies op de computer.

Ik zie ook altijd 'toevallig' de spullen voorbijkomen in de reclame van Wehkamp die ik eerder op de Wehkamp-site heb bekeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De mensen die ik zie ken ik allemaal niet.

Houdt waarschijnlijk in dat geen van mijn vrienden viva leuk vindt...
quote:balpen schreef op 05 oktober 2011 @ 21:51:

Herkenbaar, ik zie daar ook al een paar weken een bekende uit 'real life' staan. Ziet hij/zij mij ook? Nooit iets met duimpjes/vindikleuks gedaan, maar computers en facebook-programma's zijn slimmer dan we denken vrees ik soms. (stond vandaag nog een stukje op nu punt nl, dat facebook gebruikers kan blijven volgen in hun internetgedrag, zelfs als ze uitgelogd zijn).Ja! Dat heb ik ook gehoord vandaag op de radio! Iemand enig idee hoe dat zit? Ik zit daar namelijk niet bepaald op te wachten.
quote:Perel schreef op 05 oktober 2011 @ 21:46:

Mika, op de webpage van Viva, daar waar je het forum kan selecteren staat rechtsonder een blok met zoiets als: deze mensen vinden Viva leuk, en dan rijen met facebook-profielfoto's.Ik heb even gekeken en snap nu wat je bedoelt. Ik geef viva ook geen duim op FB
quote:himalaya schreef op 05 oktober 2011 @ 21:51:

[...]

Ik zie ook altijd 'toevallig' de spullen voorbijkomen in de reclame van Wehkamp die ik eerder op de Wehkamp-site heb bekeken.

Ja, dat dus. Maar als ik mijn eigen connecties hier zie langskomen, moeten die dus wel aktief hebben aangegeven de Viva (of het forum) positief te beoordelen.

Ik ga me dus afvragen of vage kennissen die als vriend op facebook staan, hier dus een nick hebben en actief meediscussieren.
quote:himalaya schreef op 05 oktober 2011 @ 21:51:

[...]

Ik zie ook altijd 'toevallig' de spullen voorbijkomen in de reclame van Wehkamp die ik eerder op de Wehkamp-site heb bekeken.Nou ben ik absoluut niet thuis in digitale wereld dus wat zijn cookies????
Gelukkig geen vrienden van mij bij de foto's. Natuurlijk kan je ook op Facebook zien wie Viva liked, maar door die foto's hier te zetten, voelt het toch een stukje minder anoniem.

Het eerste dat ik bedacht toen die foto's hier opdoken, was dat ik dus nooit meer iets ga liken om te voorkomen dat mijn foto als reclame ergens belandt.
quote:yette schreef op 05 oktober 2011 @ 22:08:

Gelukkig geen vrienden van mij bij de foto's. Natuurlijk kan je ook op Facebook zien wie Viva liked, maar door die foto's hier te zetten, voelt het toch een stukje minder anoniem.

Het eerste dat ik bedacht toen die foto's hier opdoken, was dat ik dus nooit meer iets ga liken om te voorkomen dat mijn foto als reclame ergens belandt.Precies!
quote:Perel schreef op 05 oktober 2011 @ 21:56:

[...]

Ja, dat dus. Maar als ik mijn eigen connecties hier zie langskomen, moeten die dus wel aktief hebben aangegeven de Viva (of het forum) positief te beoordelen.

Ik ga me dus afvragen of vage kennissen die als vriend op facebook staan, hier dus een nick hebben en actief meediscussieren.Ik heb bij dat vind-ik-leuk-rijtje nooit bekenden gezien, maar ik vroeg het me inderdaad laatst ook af, of degenen die je daar bij ziet staan, onder hun nick hier op het forum posten. Want dan zou je best nog wel 's verbanden kunnen gaan leggen. Heb daarom dus ook niet op 'like' geklikt..
quote:Perel schreef op 05 oktober 2011 @ 21:43:

[...]

Weet jij dan ook welke vriend welke forummer is?Nee ik ken ze in het echt, dus ik weet wie wie is, maar dat is het dan ook.
Ik zie alleen twee bekenden die ook op het forum zitten. Van de rest zie ik niets, en dat zou opvallend zijn, want de meeste spreken geen Nederlands.
En ik heb mezelf ook wel eens gezien, maar nooit het duimpje gedaan
Hoe kan dat dan MEFS :-o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven