Vraag headset Samsung Galaxy S Plus
woensdag 8 februari 2012 om 09:46
Goedemorgen!
Even een vraagje om mijn collega te helpen.
Ze heeft sinds kort een Samsung Galaxy S Plus.
Daarbij heeft ze een headset gekregen. Wil ze deze headset gebruiken, dan gebeurt er iets vreemds.
Plugt ze de oordopjes in en wil ze bellen, dan pakt de telefoon niet de headset als microfoon/luidspreker, maar de 'normale' telefoonluidspreker en microfoon. Wanneer ze eerst iemand belt en dan de headset inplugt doet 'ie het wel.
Iemand enig idee of er een instelling moet worden aangepast of dat dit gewoon een raar iets is bij de Galaxy S Plus?
Ik heb een iPhone, geen verstand van deze Samsung. Misschien iemand die hulp kan bieden?
Even een vraagje om mijn collega te helpen.
Ze heeft sinds kort een Samsung Galaxy S Plus.
Daarbij heeft ze een headset gekregen. Wil ze deze headset gebruiken, dan gebeurt er iets vreemds.
Plugt ze de oordopjes in en wil ze bellen, dan pakt de telefoon niet de headset als microfoon/luidspreker, maar de 'normale' telefoonluidspreker en microfoon. Wanneer ze eerst iemand belt en dan de headset inplugt doet 'ie het wel.
Iemand enig idee of er een instelling moet worden aangepast of dat dit gewoon een raar iets is bij de Galaxy S Plus?
Ik heb een iPhone, geen verstand van deze Samsung. Misschien iemand die hulp kan bieden?
woensdag 8 februari 2012 om 10:05
Waarschijnlijk heeft ze een verkeerde headset. Ik heb zelf ook een Samsung telefoon. Had zelfs met Samsung gebeld om te vragen welke headset ik moest hebben. Had eerst namelijk 1 uit de telefoonwinkel erbij gekocht en daar ging de mijne ook rare dingen door doen. Daarna dus Samsung gebeld, ander typenummer gekregen, maar ook die was niet goed. Uiteindelijk heb ik een hele goede online winkel gebeld, en die wisten precies welke ik WEL moest hebben. Omdat ze dat zelf allemaal uitproberen. En nu heb ik dus eindelijk een goede headset. Ik weet niet of ik de naam mag noemen.
Hvm
Hvm
woensdag 8 februari 2012 om 10:11