Vraag over Windows Live Mail en Hotmail

17-09-2011 17:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanuit mijn Hotmail-box heb ik een mail beantwoord, dit kan ik ook zien, want er staat een blauwe pijl bij het aan mij gezonden mailtje in mijn postvak. Helaas staat de verzonden mail niet in de map met verzonden berichten.

Thuis werk ik vanuit Windows Live Mail. Het mailtje staat in mijn postvak in, je kan zien dat ik hem beantwoord heb, maar ook hier staat hij niet in de map verzonden berichten.

Het lijkt er op dat mijn mail niet aangekomen is bij de ontvangers.

Is er een manier om of via Hotmail of Windows Live Mail te zien welke berichten allemaal bij elkaar horen?

Ik hoor het graag!
Heb je in Hotmail gecontroleerd of verzonden items wel worden opgeslagen?

Zie onder Opties, Meer Opties, Verzonden berichten opslaan en dan moet Alle verzonden berichten opslaan in de map Verzonden berichten zijn aangevinkt.
Ja, ze worden wel opgeslagen. Althans er staan heel veel berichten in de map. dank je.
Ok; het wil nog wel eens zo zijn dat Hotmail vanuit zichzelf deze optie aanpast. Wellicht is het handig het even opnieuw aan/uit te zetten en je wachtwoord te veranderen.

Dan een testmail verzenden en kijken of deze wel in de Map Verzonden items staat.
Welke berichten bij elkaar horen? Ik kan je niet helemaal volgen...
Hoi, bedankt voor de reacties, maar het is verder niet meer nodig. Een van de ontvangers heeft op mijn bericht gereageerd en dus is alles weer terecht.

(ik bedoelde of er een mogelijkheid was waarbij je kan zien welke berichten verstuurd zijn nav een mail, de bijbehorende berichten weergeven of zo....beetje vaag excuses, maar het is sowieso al opgelost dus)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven