Vraag over Windows Live Mail en Hotmail
zaterdag 17 september 2011 om 17:21
Vanuit mijn Hotmail-box heb ik een mail beantwoord, dit kan ik ook zien, want er staat een blauwe pijl bij het aan mij gezonden mailtje in mijn postvak. Helaas staat de verzonden mail niet in de map met verzonden berichten.
Thuis werk ik vanuit Windows Live Mail. Het mailtje staat in mijn postvak in, je kan zien dat ik hem beantwoord heb, maar ook hier staat hij niet in de map verzonden berichten.
Het lijkt er op dat mijn mail niet aangekomen is bij de ontvangers.
Is er een manier om of via Hotmail of Windows Live Mail te zien welke berichten allemaal bij elkaar horen?
Ik hoor het graag!
Thuis werk ik vanuit Windows Live Mail. Het mailtje staat in mijn postvak in, je kan zien dat ik hem beantwoord heb, maar ook hier staat hij niet in de map verzonden berichten.
Het lijkt er op dat mijn mail niet aangekomen is bij de ontvangers.
Is er een manier om of via Hotmail of Windows Live Mail te zien welke berichten allemaal bij elkaar horen?
Ik hoor het graag!
zaterdag 17 september 2011 om 18:13
zaterdag 17 september 2011 om 19:34
Hoi, bedankt voor de reacties, maar het is verder niet meer nodig. Een van de ontvangers heeft op mijn bericht gereageerd en dus is alles weer terecht.
(ik bedoelde of er een mogelijkheid was waarbij je kan zien welke berichten verstuurd zijn nav een mail, de bijbehorende berichten weergeven of zo....beetje vaag excuses, maar het is sowieso al opgelost dus)
(ik bedoelde of er een mogelijkheid was waarbij je kan zien welke berichten verstuurd zijn nav een mail, de bijbehorende berichten weergeven of zo....beetje vaag excuses, maar het is sowieso al opgelost dus)