Welke kleine laptop

07-05-2011 16:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is door een plotse carrière-move naarstig op zoek naar een degelijke kleine laptop (netbook).

Ze zit nu in het projectmanagement, dus het gaat om het lezen van email, internet, office, dat soort dingen.

Nu zit ze bij mij, maar ik heb werkelijk geen idee! We hebben al heel dapper de kieskeurigsites en prijsvergelijk e.d. doorgeworsteld, maar nee, we weten werkelijk niet waar we nu specifiek op moeten letten.

Iemand een suggestie?
Maakt tegenwoordig niet meer uit welke je neemt. Asus EEE, Dell Mini, HP Mini. Alle 3 goed.
Ik heb de Acer Aspire Timeline 1830T met 11.6" scherm en een vrij lange accuduur. Ben er erg blij mee.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Heb zelf geen netbook of gehad, maar de HP Mini lijkt wel leuk. Er is op dit moment zoveel keuze, dat er wel voor iedereen wel iets is.
Ik heb een Asus EEE en ben er erg tevreden over.
Asus EEE
Sony!
ik heb de HP mini met uiteraard Windows 7

het fijne van die is dat de batterij wel 6 uur meegaat.

Dus erg fijn als je niet overal in het stopcontact kan pluggen.
Hoeveel inch wil ze? Dat lijkt me handig om te bepalen voor je verder gaat zoeken.
.
?
quote:Conundrum schreef op 09 mei 2011 @ 17:32:

Ik zit ook te denken aan een netbook.

Is veel verslagen typen te doen met het kleine toetsenbord ?Ik vind van niet. Een netbook is leuk voor in het OV of om afentoe wat dingen op te doen. Ze zijn niet geschikt voor intensief gebruik.
]
Acer aspire one. Super handig licht dingetje en net groot genoeg om ook dingen op te typen. En redelijk lange batterijduur! (uur of 7)
.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven