Windows 10 downloaden
dinsdag 25 augustus 2015 om 13:41
dinsdag 25 augustus 2015 om 21:30
Een backup (van dingen die je niet kwijt wil) moet je sowieso hebben, of je nou iets nieuws gaat installeren of niet.
Ik heb Windows 10 ook al een tijdje, vind het op zich wel fijn. Het enige wat mij stoort is dat mijn laptop niet goed meer in de slaapstand gaat en er ook niet goed meer uit komt, terwijl mijn instellingen wel gewoon goed staan. Voordat ik 10 installeerde had ik daar nooit problemen mee.
Ik heb Windows 10 ook al een tijdje, vind het op zich wel fijn. Het enige wat mij stoort is dat mijn laptop niet goed meer in de slaapstand gaat en er ook niet goed meer uit komt, terwijl mijn instellingen wel gewoon goed staan. Voordat ik 10 installeerde had ik daar nooit problemen mee.
dinsdag 25 augustus 2015 om 21:39
heb hem gisteren ook geinstalleerd, en ik heb er niet veel problemen mee. Enige waar ik tegen aanloop, is dat de button van Pinterest er niet op wil (idem voor welke.nl) . Oh ja, en ik kan geen smiley's van hier aanklikken. Ook jammer..
Heeft iemand mss ook een idee hoe je van plaatjes de eigenschappen kunt selecteren?
Heeft iemand mss ook een idee hoe je van plaatjes de eigenschappen kunt selecteren?