Zijn er nog meer meiden die gamen?
vrijdag 15 december 2017 om 22:57
Hallo,
Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die gamen? Ik ken zelf alleen maar jongens die gamen. Zelf ben ik een vrouw van 26 en één van mijn grootste hobby's is gamen! (mmo, rpg's, actie) voornamelijk op pc. Ik mis eigenlijk wel meiden/vrouwen in mijn omgeving die dezelfde hobby delen als ik
Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die gamen? Ik ken zelf alleen maar jongens die gamen. Zelf ben ik een vrouw van 26 en één van mijn grootste hobby's is gamen! (mmo, rpg's, actie) voornamelijk op pc. Ik mis eigenlijk wel meiden/vrouwen in mijn omgeving die dezelfde hobby delen als ik

zondag 16 februari 2020 om 08:51
@PimPom: Cities Skylines is zooo leuk! Op Youtube vind ik Biffa Plays Indie Games heel leuk hiervoor. Ik kan echt uren kijken naar 'traffic fixes' haha.
Sims 4 is nu gratis met playstation plus, voor de liefhebbers! Man heeft hem gedownload, benieuwd wat hij ervan vindt. Hij speelt voornamelijk fifa, call of duty, gta, fallout, witcher etc.
Ik heb een heuse 'gaming valentijnsspeurtocht' gehad vrijdag haha! We doen eigenlijk nooit iets met Valentijn. Op G2a.com kun je gamekeys kopen voor steam of origin bv.
Man had er dus 5 gekocht en aan alle voorwerpen geplakt die ik als ik naar bed ga (tandenborstel, oplader, e-reader etc). Superlief. Wist natuurlijk pas wat ik had gekregen toen ik ze de volgende ochtend invoerde, dus dubbele verassing
Sims 4 is nu gratis met playstation plus, voor de liefhebbers! Man heeft hem gedownload, benieuwd wat hij ervan vindt. Hij speelt voornamelijk fifa, call of duty, gta, fallout, witcher etc.
Ik heb een heuse 'gaming valentijnsspeurtocht' gehad vrijdag haha! We doen eigenlijk nooit iets met Valentijn. Op G2a.com kun je gamekeys kopen voor steam of origin bv.
Man had er dus 5 gekocht en aan alle voorwerpen geplakt die ik als ik naar bed ga (tandenborstel, oplader, e-reader etc). Superlief. Wist natuurlijk pas wat ik had gekregen toen ik ze de volgende ochtend invoerde, dus dubbele verassing

zondag 16 februari 2020 om 10:56
GreenLadyFern schreef: ↑16-02-2020 08:51@PimPom: Cities Skylines is zooo leuk! Op Youtube vind ik Biffa Plays Indie Games heel leuk hiervoor. Ik kan echt uren kijken naar 'traffic fixes' haha.
Man had er dus 5 gekocht en aan alle voorwerpen geplakt die ik als ik naar bed ga (tandenborstel, oplader, e-reader etc). Superlief. Wist natuurlijk pas wat ik had gekregen toen ik ze de volgende ochtend invoerde, dus dubbele verassing![]()
Ja Biffa!! Die volg ik ook

'No No! No horkyborky lane switching!' , 'Autosave, sip of tea' . De stad die hij nu zelf bouwt, TeaVille, vind ik ook zo leuk.
En wat schattig van je man om dat zo te doen!
"I love not Man the less, but Nature more..."

zondag 16 februari 2020 om 16:41
Ben ook bezig met Oddyssey. Waar loop je vast Karbonksel?Karbonksel schreef: ↑16-02-2020 11:49Sims 4 nu aan het downloaden voor PS4! Ben benieuwd, want speel het tegenwoordig regelmatig op de PC. Daarnaast ben ik ook weer begonnen met AC Oddyssey! Alleen heb ik het idee dat ik nu een beetje vastloop met dit spel.
zondag 16 februari 2020 om 17:29
Ik heb het idee dat ik op een punt zit waarbij ik eigenlijk gewoon levels hoger moet komen voordat ik weer verhaal gerelateerde missies kan doen. Momenteel vind ik ook dat de missies allemaal wat eentonig zijn.

zondag 23 februari 2020 om 08:01
Als de compatibiliteitsmodus onvoldoende werkt: op Steam staat er een vernieuwde versie van dit spel.
Was inderdaad geweldig.
woensdag 18 maart 2020 om 12:30

woensdag 18 maart 2020 om 18:46
Ik heb gisteren weer een nieuwe gameplay in Skyrim aangemaakt, en vandaag in The Outer Worlds. Gamen kan ik nog niet lang achter elkaar, het kost een stuk meer energie als je bewust op moet letten dat je niet een verkeerde draai met je (uit de kom en gebroken geweeste) arm maakt, maar het was erg lekker om weer wat te doen.
Verder, ik heb Oblivion gespeeld natuurlijk, en Fallout 3. Vroeger heel veel de Sims, Empire Earth, Psychonauts - die was in Europa niet te krijgen, maar mijn broertje had hem ergens vandaan geplukt. Normality, ook via mijn broertje, wat een slecht spel was dat zeg
En daarvoor heel veel van die DOS-racespelletjes en zo.
Verder, ik heb Oblivion gespeeld natuurlijk, en Fallout 3. Vroeger heel veel de Sims, Empire Earth, Psychonauts - die was in Europa niet te krijgen, maar mijn broertje had hem ergens vandaan geplukt. Normality, ook via mijn broertje, wat een slecht spel was dat zeg

maandag 30 maart 2020 om 14:01
Ik meld me hier ook!
Van mijn 13e tot 23e counterstrike gespeeld en nu sinds een paar weken heb ik dit weer opgepakt. Ik heb nog contact met mn oude community maar zit inmiddels ook bij een nieuwe comm. Wel allemaal Nederlands.
Door hun ben ik ook begonnen met Cod Warzone, wat een gaaf spel is dat! We hebben zelfs al gewonnen, en dat was voor mij heel bijzonder omdat ik pas 5 uur had gespeeld. Inmiddels na 3 dagen level 45 geloof ik, dus ik geloof dat ik best hard ga. Nu is het niet zo dat ik nou zo goed ben, de gamers nemen me heel tof mee op sleeptouw en zijn zo geduldig met me! Nu weet ik weer waarom ik gamen zo leuk vind, een community kan je zoveel geven, heerlijk! <3
Het is verder vooral super lachen en we zijn ook heel veel aan het ouwehoeren.
Ik heb ook planet Zoo gedownload, maar nog niet gespeeld. Ja alleen de intro.
Van mijn 13e tot 23e counterstrike gespeeld en nu sinds een paar weken heb ik dit weer opgepakt. Ik heb nog contact met mn oude community maar zit inmiddels ook bij een nieuwe comm. Wel allemaal Nederlands.
Door hun ben ik ook begonnen met Cod Warzone, wat een gaaf spel is dat! We hebben zelfs al gewonnen, en dat was voor mij heel bijzonder omdat ik pas 5 uur had gespeeld. Inmiddels na 3 dagen level 45 geloof ik, dus ik geloof dat ik best hard ga. Nu is het niet zo dat ik nou zo goed ben, de gamers nemen me heel tof mee op sleeptouw en zijn zo geduldig met me! Nu weet ik weer waarom ik gamen zo leuk vind, een community kan je zoveel geven, heerlijk! <3
Het is verder vooral super lachen en we zijn ook heel veel aan het ouwehoeren.
'Happiness is only real when shared'.
dinsdag 31 maart 2020 om 12:01
Kun je hem al ergens gratis downloaden? Vind hem namelijk nogal duur atm en het laatste nieuwe Zoo Tycoon spel heb ik in zijn totaliteit maar vier uur gespeeld omdat hij niet zo leuk was.totallyfree schreef: ↑30-03-2020 14:01
dinsdag 31 maart 2020 om 13:02
Geen idee, wij hebben er gewoon voor betaald. Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben nog veel te druk met cod voorlopig

'Happiness is only real when shared'.

vrijdag 11 juni 2021 om 15:10
Hier een Fortnite speler. Ik speel voornamelijk squads.Fleuriefleurie schreef: ↑10-06-2021 13:11Zijn er hier ook Fortnite spelers?
Wat vinden jullie van het nieuwe seizoen?
Ik ben nooit zo van de hardcore shooters. Maar Fortnite is wel erg cool. Ook leuk dat je lekker dingen kunt verzamelen en ontdekken.

vrijdag 11 juni 2021 om 20:19
Geen Fortnite spelers hier.
Voorbije dagen Until Dawn gespeeld met partner (ik besturen, zij de keuzes), ging goed tot het te bloederig werd. Iemand nog tips voor leuke couch co-op games?
Al gedaan: Trine, Unravel Two, Diablo III, It takes two.
Overwoog Divinity: Original Sin, maar misschien is te nerdy voor een vrouw?
Voorbije dagen Until Dawn gespeeld met partner (ik besturen, zij de keuzes), ging goed tot het te bloederig werd. Iemand nog tips voor leuke couch co-op games?
vrijdag 11 juni 2021 om 22:44
Far Cry? Ik speel met mij vriend voornamelijk Minecraft MC Eternal mod pack en daarvoor Far Cry 4.Moirmel schreef: ↑11-06-2021 20:19Geen Fortnite spelers hier.
7 days to die, valheim, Rust, wat ook geinig is, is die van south park and the stick of truth.

vrijdag 11 juni 2021 om 23:25
Heb je voor far cry geen twee consoles en schermen nodig?marielouisa schreef: ↑11-06-2021 22:44Far Cry? Ik speel met mij vriend voornamelijk Minecraft MC Eternal mod pack en daarvoor Far Cry 4.
7 days to die, valheim, Rust, wat ook geinig is, is die van south park and the stick of truth.
zaterdag 12 juni 2021 om 09:34
OvercookedMoirmel schreef: ↑11-06-2021 20:19Geen Fortnite spelers hier.
En it takes two kende ik nog niet! Meteen gekocht!