Geocaching

14-04-2020 13:13 27 berichten
Hoi allemaal,

Ik heb dit topic gemaakt om te kletsen over "geocaching". Zijn er hier meerdere forummers die aan geocaching doen? Vertel er eens wat over, ben zeer benieuwd!

Ik ga vrijdag voor het eerst samen met mijn vriendin op pad, ik heb de geocaching app gekocht. Alle tips en dergelijke zijn welkom!

(natuurlijk gaan wij voorzichtig te werk i.v.m. het coronavirus en blijven we uit de buurt van drukbezochte plekken) Ik woon zelf op de Veluwe dus we gaan lekker het bos in.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik geen last van. Maar ik verbaas me nog steeds over het lekkere gevoel dat een cache vinden geeft. Helemaal blij omdat ik een kokertje van een fotorolletje gevonden heb waar ik mijn naam op kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik geocache ook alweer een paar jaar! Ik speel altijd samen met mijn vriend, we hebben beide geen premium account willen dat misschien nog eens nemen. Wij doen het trouwens op onze telefoon met de app. Ik lees hier over een rugzakje met tools, echt heel handig. Wij hebben wel een rugzakje met pennen altijd klaar liggen maar verder nooit over nagedacht en daardoor best vaak caches niet kunnen pakken.

Rijden jullie met de auto naar plaatsen toe en wandelen dan van cache naar cache?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven