'Help, mijn man is klusser'
vrijdag 8 april 2016 om 12:53
quote:Zebra123 schreef op 07 april 2016 @ 20:55:
Wat staan die klussers er toch altijd chagerijnig bij zeg.
Wat je zegt, als ik deze kerels over mijn vloer zou krijgen zou ik een zenuw/paniek/angstaanval krijgen.
Ik zou ze rum 45% door de koffie mikken, wat een stel treurwilgen àltijd al gevonden, geen lak of smak greintje aardigheid zit er bij.
BAH!
Wat staan die klussers er toch altijd chagerijnig bij zeg.
Wat je zegt, als ik deze kerels over mijn vloer zou krijgen zou ik een zenuw/paniek/angstaanval krijgen.
Ik zou ze rum 45% door de koffie mikken, wat een stel treurwilgen àltijd al gevonden, geen lak of smak greintje aardigheid zit er bij.
BAH!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 8 april 2016 om 12:56
quote:simmerke schreef op 07 april 2016 @ 21:29:
Wel apart dat het allemaal weer de verantwoordelijkheid en "schuld" van de man is, alsof zij helemaal niks kan en hoeft te doen.
Ik vond het een dikke rommelige bende in dat huis, ga opruimen vrouw.
Als ik een man was ging ik ook niet klussen in die rotbende
Wel apart dat het allemaal weer de verantwoordelijkheid en "schuld" van de man is, alsof zij helemaal niks kan en hoeft te doen.
Ik vond het een dikke rommelige bende in dat huis, ga opruimen vrouw.
Als ik een man was ging ik ook niet klussen in die rotbende
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 14 april 2016 om 20:34
quote]Eindeloos schreef op 08 april 2016 @ 12:53:
[...]
BAH![/quote]
[...]
BAH![/quote]