Entertainment alle pijlers

50 shades of grey

28-05-2012 17:51 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.

En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.

Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Dacht opeens aan Julian Mcmahon (Christian) uit Nip Tuck.

http://wildemoon.blogspot ... ek-julian-mcmahon_16.html

Die zie ik wel voor me als Christian Grey.
Jaaaaa! Dat is een goede,sallie! :-)
Ja hè, dacht ik ook. Dat is nou echt een vent waar de sex vanaf spat. Komt uiteraard door zn rol in Nip Tuck, dat ben ik me bewust.

Ben alleen bang dat ie te oud is ... even googelen ... Ai .. 44 jaar. Maar dan wel stukken mooier dan zo'n jong blaadje van 25!
Is die Christian Grey zogenaamd pas 25? Jeetje, wat moet je met zo'n melkmuil?
IK heb de nieuwe hoor, volgens de cover Stouter dan vijfitg tinten

We gaan op voor Negentig dagen Genevieve...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb 'm ook en ben onlangs begonnen. Heb al een aantal pagina's overgeslagen - terwijl ze het portfolio bekijkt van Ricky.

(= rond pagina 14)

Stouter dan 50. Ik denk eerder hoeriger. Het is voor vrouwen die zo'n fantasie hebben - dat ze eens hoertje spelen. Genevieve is ordinaire Bouqette reeks.

In tegenstelling tot 50 tinten, ga ik dit niet uitlezen.
Stouter dan 50 is de parodie op 50 shades? Of gaat die zgn verder waar christian grey ophield? Of is het dezelfde schrijster, nee toch?
Nee, nee en nee

Is gewoon een schrijfster die ook bedacht dat er een markt is voor dergelijke verhaaltjes en dat ze binnen een week na publicatie bulkt van het geld.

Daar waar 50 nog wat verhaallijn heeft, is dit van kantoor naar SM-kleding atelier, naar restaurant, naar geneukt worden en daar ook een orgasme van krijgen. En dan ben je niet eens op 1/5 van het boek.
IK heb 10 pagina's gelezen en ik vind het nu al ruk!
Ik zag Eric Dane (Grey's anatomy-> Dr Mc Steamy) voor me als Christian Grey toen ik de boeken las. Wel wat ouder dan de Christian Grey in het boek, maar soit.
Summerdance, dat was ongeveer waar ik ook besloot dat dit geen goed boek is. Heb het nog doorgezet tot pagina 30. Inmiddels gestopt. Ik hoor nog werk van anderen hoe 'ie afloopt. Alhoewel ik verwacht dat ook deze hoofdpersoon de man zal genezen met haar liefde
IK vond haar na 10 pagina's al een del!

Die gast had van mij een lel midden in zijn gezicht gekregen....dus!
quote:sallie68 schreef op 28 september 2012 @ 18:59:

Dacht opeens aan Julian Mcmahon (Christian) uit Nip Tuck.

http://wildemoon.blogspot ... ek-julian-mcmahon_16.html

Die zie ik wel voor me als Christian Grey.Julian oogt een beetje oud om mr. Grey te spelen, maar mocht ie gecast worden dan ga ik naar alle drie de films haha
Het boek van Lucinda Carrington is eerder uitgegeven geweest onder de titel Intieme Nachten. Het is vertaald uit de Engelse Black Lace serie. Uitgegeven door The House of Books...

En aangezien dat een hele serie was van wel een boek of 30.... denk ik zomaar dat er binnenkort weer een heleboel in de herdruk komen. Kassa!
[quote]hazelnoot schreef op 03 juli 2012 @ 20:22:

[quote]chicky012 schreef op 03 juli 2012 @ 19:47:

[...]

Wil j mij de site ook mailen? Thanks!

madeliefjes01 apestaartje hotmail punt com
quote:hazelnoot schreef op 02 juli 2012 @ 20:36:

[...]

misschien mosterd want ik heb niet alles gelezen maar als je het boek graag wil lezen voor op de ereader in het nederlands heb ik wel een adres voor je waar je alle 3 de delen gratis kunt downloaden.... weet alleen niet of ik het hier zo neer kan zetten...?
Op zich best leuk boek, maar word er niet warm of koud van.
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 21:11:

Op zich best leuk boek, maar word er niet warm of koud van.Niet zo vreemd voor iemand die zichzelf aseksueel noemt
Bedankt!
quote:superletje schreef op 01 oktober 2012 @ 14:55:

Ik wil ook graag de link naar de gratis downloads!!

Op:

Er werd gesproken over een website met allemaal gratis eboeken? Kan iemand mij helpen?je hebt mail!
Ik ben een paar weken flink ziek geweest en kreeg de boeken van een vriendin van mij die er helemaal verslaafd aan was.

Ik stelde mij mr Grey voor als een jonge Christian Bale (in American Psycho)

Het eerste boek heb ik in 3 dagen uitgelezen. Niet omdat ik het zo boeiend vond maar omdat ik me zo verveelde en hele stukken heb overgeslagen. Ik ben aan deel 2 begonnen, maar kom er echt niet doorheen. Ik heb het nu op de wc liggen bij gebrek aan beter, wil toch weten hoe het afloopt maar ik word helemaal naar vanbinnen van die gast en van de schrijfster.
Goedemiddag dames,

Ik lees al een hele tijd mee op het Viva-forum, maar heb nu toch maar een account aangemaakt.

Ik heb ook sinds kort een e-reader en zou ook graag de site weten waar jullie die leuke boeken vandaan halen ;) Misschien een beetje brutaal, maar nee heb je en ja kun je krijgen toch?

Alvast bedankt!
Jude Law als Christian Grey! Dan wordt het (in mijn ogen) nog eens een spannend verhaal
Voor degene die vragen om de links naar de boeken; is jullie google stuk ofzo?! Zo moeilijk is dat toch niet om dat zelf te zoeken?
Ik ben trouwens nu begonnen in de Crossfire trilogie. Zou in hetzelfde genre moeten vallen, maar ik vind er tot nu toe nog weinig aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven