Entertainment alle pijlers

90 days to wed - geen spoilers

18-11-2017 10:49 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic over 90 days to wed, before/during/after/never.

Vrijdagavond op TLC, met (een aantal van) de volgende mensen.

Darcy (42, USA) - Jesse (24, NL)
Sean (47, USA) - Abby (20, Haïti)
Paul (34, USA) - Karine (21, Brazilië)
Cortny (26, USA) - Antonio (Spanje)
Patrick (25, USA) - Myriam (24, Frankrijk)
Larry (37, USA) - Jenny (24, Philippines)

De koppels die deelnemen aan 90 day's (gestart op 06-07-2018):
* Russ & Paola
* Jorge en Anfisa
* David en Annie
* Nicole en Azan
* Molly en Louis
* Geen spoilers AUB *
himalaya wijzigde dit bericht op 06-07-2018 22:54
76.12% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het zou kunnen dat Chris zich niet wil binden, die voelt zich in een snoepwinkel met al dat mooie jonge vrouwvolk wat zich aan zijn voeten werpt, hopend op een beter leven. (of ik heb teveel docu's gezien over mail order brides 😁 ) Sean, weg daar met de staart tussen je benen en gewoon iemand van je eigen leeftijd zoeken!

Paul vond ik echt eng vanavond, eerst had hij nog wel wat aandoenelijks, maar dit is echt psycho, wat een engerd. Ik hoop idd ook dat Karine zich niet bedenkt...

Jesse en Darcy, ach gos, de illusies worden doorgeprikt en de realiteit klopt aan de deur..

Cortney vind ik irritant worden, wat ze überhaupt in haar hoofd haalde toen ze naar Malaga vertrok, ik kan er niet bij.. Als je een betrouwbare man zoekt, moet je dan echt een naaktmodel, die je via internet hebt leren kennen het vuur aan de schenen leggen over je vertrouwens issues :bonk: . Erg ongeloofwaardig.
Het word nog veel leuker :popcorn:
Ben ik de enige die vanaf het moment dat Paul begint weg te lopen, dat het lijkt alsof het behoorlijk in scene is gezet? Dat gesprek bij het water was zo raar en die overal vond ik ook niet 'echt' overkomen.

Ik vind Darcey zonder make up ook prachtig! Ondanks het gesleutel aan haar lijf vind ik het echt een hele mooie vrouw.

Die Chris, wat een engnek zeg, die kop van hem. Brrrrr.
olla- schreef:
19-01-2018 23:55
Ben ik de enige die vanaf het moment dat Paul begint weg te lopen, dat het lijkt alsof het behoorlijk in scene is gezet? Dat gesprek bij het water was zo raar en die overal vond ik ook niet 'echt' overkomen.

Ik vind Darcey zonder make up ook prachtig! Ondanks het gesleutel aan haar lijf vind ik het echt een hele mooie vrouw.

Die Chris, wat een engnek zeg, die kop van hem. Brrrrr.
Ik vond het juist wel erg realistisch overkomen. Die verwilderde blik van Paul in zijn ogen leek niet gespeeld te zijn in ieder geval. Ook gaf Karine vooraf zelf al aan toen ze het park binnen liepen dat Paul zijn mobiel beter kon opbergen, waarop hij grapte dat ze vast alleen ‘gringo’s’ overvallen. Ze zullen misschien wel gedacht hebben dat zij ook een toerist was (in combinatie met een Amerikaans uitziende man = katjingg). Zulk soort overvallen gebeuren helaas in dat soort landen erg vaak.

Darcy is inderdaad prachtig zonder makeup! Alhoewel zo’n facelift en dergelijke natuurlijk ook wel wonderen doet.
Alle reacties Link kopieren
Strawberry_shortcake schreef:
19-01-2018 22:40
Mijn theorie:
Pensioen van Chris is te laag om greencard van Abby aan te kunnen vragen, dan maar voor een jong ding gaan zoals Sean ;)
Slimmmmm! Daar had ik nog niet aangedacht.
Nou ja, zoals het er vanavond aan toe ging was het klaar voor haar. En in de trailer voor volgende week zien we Sean bellen dat hij niet zeker is of hij haar ten huwelijk moet vragen.... KOEKOEK!

Zelf vond ik darcy helemaal niet superknap zo zonder make-up, maar goed waarschijnlijk had ze de halve nacht zitten huilen dus begrijpelijk. De ingrepen waren gewoon teveel en dat zie je er te goed aan af..... waarom zij zo onzeker is om het aan te knopen met een 24 jarige bazige knul snap ik helaas niet. Hopelijk herpakt zij zichzelf en ziet ze in dat ze niet zo’n knul nodig heeft om zich goed te voelen.

Paul is nu trouwens zoek zoals ik in de trailer zag :D heeft hij dan snel nog een speciale condoom omgedaan en is hij toen dat water ingesprongen??!!
Wat een farce!

Kan niet echt zijn.
Paul die dergelijk verleden heeft. Wegrent. Ondanks al zijn angsten in dat water wil springen. Overval.

Courtney die midden in restaurant betast wordt door Antonio die denkt dat dat verleiding is.

Chris die voelt, kust, fluistert en schurft verspreid.

Jesse die afdwingt dat iemand geen alcohol meer drinkt terwijl Darcy niet bepaald laveloos was.

En dan toch twijfels over voortzetting relaties. Zo ver gezocht, gescript, gefaked!
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
20-01-2018 05:48
Wat een farce!

Kan niet echt zijn.
Paul die dergelijk verleden heeft. Wegrent. Ondanks al zijn angsten in dat water wil springen. Overval.

Courtney die midden in restaurant betast wordt door Antonio die denkt dat dat verleiding is.

Chris die voelt, kust, fluistert en schurft verspreid.

Jesse die afdwingt dat iemand geen alcohol meer drinkt terwijl Darcy niet bepaald laveloos was.

En dan toch twijfels over voortzetting relaties. Zo ver gezocht, gescript, gefaked!

Compleet eens.
Ik vond die ‘overval’ ook ontzettend fake. Hoe de boef naar haar toe kwam rennen, even met de manchete ging zwaaien. Hij had die telefoon ook zonder theater uit haar handen kunnen trekken.

Maar goed, ik heb heel veel ‘tuuuurlijk...!’ momenten bij dit soort tv, maar blijf toch kijken. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Herkenbaar, ik kijk ook. En denk vaak....heel vaak.......dat is niet echt!



Over preutsheid gesproken.......programma’s als Geordie Shore......zo preuts is de bevolking aldaar. ;)
Alle reacties Link kopieren
Chandelier schreef:
19-01-2018 22:47
Het zou kunnen dat Chris zich niet wil binden, die voelt zich in een snoepwinkel met al dat mooie jonge vrouwvolk wat zich aan zijn voeten werpt, hopend op een beter leven. (of ik heb teveel docu's gezien over mail order brides 😁 ) Sean, weg daar met de staart tussen je benen en gewoon iemand van je eigen leeftijd zoeken!


Paul vond ik echt eng vanavond, eerst had hij nog wel wat aandoenelijks, maar dit is echt psycho, wat een engerd. Ik hoop idd ook dat Karine zich niet bedenkt...

Jesse en Darcy, ach gos, de illusies worden doorgeprikt en de realiteit klopt aan de deur..

Cortney vind ik irritant worden, wat ze überhaupt in haar hoofd haalde toen ze naar Malaga vertrok, ik kan er niet bij.. Als je een betrouwbare man zoekt, moet je dan echt een naaktmodel, die je via internet hebt leren kennen het vuur aan de schenen leggen over je vertrouwens issues :bonk: . Erg ongeloofwaardig.

zou me niks verbazen, vind die Chris echt een vieze vent en zijn hoofd is ook dood eng met zijn plastic glimlach .
Tja Jesse ik vind het echt zo'n pleuris :swear: :swear: idioot echt geen woorden voor.

En ja Courtney.... :frusty: :nope: :hamer:


Strawberry_shortcake schreef:
19-01-2018 22:40
Mijn theorie:
Pensioen van Chris is te laag om greencard van Abby aan te kunnen vragen, dan maar voor een jong ding gaan zoals Sean ;)
zou idd ook kunnen, Sean jong ding? :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
20-01-2018 08:32
Herkenbaar, ik kijk ook. En denk vaak....heel vaak.......dat is niet echt!



Over preutsheid gesproken.......programma’s als Geordie Shore......zo preuts is de bevolking aldaar. ;)
Dat is Engels. Niet Amerikaans.
.
Alle reacties Link kopieren
Dus per saldo zal er dus, verrassend genoeg, niet één relatie stand houden. Wat een droefheid eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
20-01-2018 11:02
Dus per saldo zal er dus, verrassend genoeg, niet één relatie stand houden. Wat een droefheid eigenlijk.
denk dat dit seizoen geen enkele relatie standhoud
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
20-01-2018 11:02
Dus per saldo zal er dus, verrassend genoeg, niet één relatie stand houden. Wat een droefheid eigenlijk.
Ik zou de verleiding om daarnaar te googelen weerstaan, want dan wordt het allemaal nóg ongeloofwaardiger ;-)
.
Wat een griezel eisen dat ze niet meer drinkt, hij dronk zelf ook wijn bij zijn ouders en de eerste avond met haar .
Simitçi schreef:
20-01-2018 11:53
Wat een griezel eisen dat ze niet meer drinkt, hij dronk zelf ook wijn bij zijn ouders en de eerste avond met haar .
Opa Jesse
Die Courtney is wel een jankerd zeg zou ik ook moe van worden. In zijn telefoon kijken etc.
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
20-01-2018 11:53
Wat een griezel eisen dat ze niet meer drinkt, hij dronk zelf ook wijn bij zijn ouders en de eerste avond met haar .

En dat terwijl hij nog naar hyust moest rijden in de auto. Als je alcohol zo vreselijk vindt vanwege mensen die in je omgeving er aan kapot zijn gegaan, dan ben je toch een hypocriete eikel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
20-01-2018 12:22
En dat terwijl hij nog naar hyust moest rijden in de auto. Als je alcohol zo vreselijk vindt vanwege mensen die in je omgeving er aan kapot zijn gegaan, dan ben je toch een hypocriete eikel?
Een behoorlijke hypocriete eikel .

Man man ik heb me kapot gelachen deze aflevering geloof er nu helemaal niks meer van .
Alle reacties Link kopieren
Ongeloofwaardig? Eerder ongelooflijk. Maar ik lees op dit forum soms gekkere verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me rot gelachen om Paul die als een idioot weg rent, het onbekende tegemoet. Nu had hij toch 6 kisten bij zich, en loopt hij toch iedere dag in zijn muskietennetjasje, wat zal die man stinken zeg.

En Cortney, het lelijke eendje die allerlei verwachtingen van Antonio heeft, die nooit waar zullen worden.

Ik vond Darcy mooi zonder make up.

Oh en Sean...dat was ook een leuk stuk. Wat haalt die man zich toch allemaal in zijn hoofd?. Hij wordt gewoon in de maling genomen.

Het was een mooie uitzending, jammer dat het geen 2 uur duurde :lol:
Alle reacties Link kopieren
Niemand gezien dat Abbey haar uitslag laat zien en dat chris dan zegt o ja dat is schurft. Je moet tegen Sean zeggen dat hij zich ook laat behandelen...
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
20-01-2018 13:48
Ik heb me rot gelachen om Paul die als een idioot weg rent, het onbekende tegemoet. Nu had hij toch 6 kisten bij zich, en loopt hij toch iedere dag in zijn muskietennetjasje, wat zal die man stinken zeg.

En Cortney, het lelijke eendje die allerlei verwachtingen van Antonio heeft, die nooit waar zullen worden.

Ik vond Darcy mooi zonder make up.

Oh en Sean...dat was ook een leuk stuk. Wat haalt die man zich toch allemaal in zijn hoofd?. Hij wordt gewoon in de maling genomen.

Het was een mooie uitzending, jammer dat het geen 2 uur duurde :lol:
Eens met alles 😁
Jufjoke schreef:
20-01-2018 11:02
Dus per saldo zal er dus, verrassend genoeg, niet één relatie stand houden. Wat een droefheid eigenlijk.
Ik vermoed ook dat geen enkele partner de reis naar de USA gaat maken.
Er zit totaal geen toekomst in deze 'relaties'.

Ik moet de aflevering van gisteren nog zien, maar ik als ik het zo lees....
Worden de 'kandidaten', de deelnemers, niet gescreend van tevoren? Dat is toch ook raar.....
Vréémde types!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al weken te bedenken aan wie het gezicht van Chris me doet denken. Ineens weet ik het: de plaaggeest van Bassie en Adriaan!
(Al had de plaaggeest opplak wangen 😁)

https://www.google.nl/amp/s/entoen.tv/d ... riaan/amp/
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
niekchic wijzigde dit bericht op 20-01-2018 15:15
97.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven