Entertainment alle pijlers

90 days to wed - geen spoilers

18-11-2017 10:49 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic over 90 days to wed, before/during/after/never.

Vrijdagavond op TLC, met (een aantal van) de volgende mensen.

Darcy (42, USA) - Jesse (24, NL)
Sean (47, USA) - Abby (20, Haïti)
Paul (34, USA) - Karine (21, Brazilië)
Cortny (26, USA) - Antonio (Spanje)
Patrick (25, USA) - Myriam (24, Frankrijk)
Larry (37, USA) - Jenny (24, Philippines)

De koppels die deelnemen aan 90 day's (gestart op 06-07-2018):
* Russ & Paola
* Jorge en Anfisa
* David en Annie
* Nicole en Azan
* Molly en Louis
* Geen spoilers AUB *
himalaya wijzigde dit bericht op 06-07-2018 22:54
76.12% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
13-07-2018 22:36
Dreamglasses: veel plezier in Italië
Dankje TV :bigkiss:
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
13-07-2018 22:37
O nee toch; dan heb ik nu al medelijden met die persoon.
:rofl:

Daar heb je een punt!
Only dead fish go with the flow
|Courage| schreef:
13-07-2018 22:34
Ah, nu zegt de advocaat: relatie met drugshandel. Zou het? Of heeft ie per ongeluk een verre neef die op het foute pad zit. Of heeft ie zoiets gezegd om het gesprek te saboteren (goede van mams!).
Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Die broer is vreselijk.
Van alle types waar ik in deze serie een hekel aan heb, staat hij toch wel in de top 3.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
13-07-2018 22:41
Die broer is vreselijk.
Van alle types waar ik in deze serie een hekel aan heb, staat hij toch wel in de top 3.
En hij is er ook slechter uit gasn zien. Misschien is ie wel aan de drugs en probeert hij dr focus te verschuiven naar zijn zus voor zijn ouders. Echt smerig aan het stoken dat joch.

Dat etentje met Chantel alleen ook: alleen maar zuur, zuur, zuur.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Hij is al zo vanaf het begin. Maar dat hele gezin is wat dat betreft disfunctional. Pa en ma weten prima hoe ze boel kunnen opstoken en Chantal zelf begon de relatie met een flinke leugen (studievisum). Iets met normen en waarden en het ontbreken ervan. Maar ondertussen naar buiten doen alsof ze het perfecte gezin zijn.
(zo zeg, normaal ben ik niet zo negatief :))
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
13-07-2018 22:34
Die 2 uur gingen inderdaad snel.
Wat een drama in wording daar met Pedro en Chantal. :facepalm: Nouja, iedereen kent de preview van vorige week nog, dat is dus daar.

Ik volg Nicole en Azan het meest omdat ik zelf een Marokkaanse man heb. Ah, nu zegt de advocaat: relatie met drugshandel. Zou het? Of heeft ie per ongeluk een verre neef die op het foute pad zit. Of heeft ie zoiets gezegd om het gesprek te saboteren (goede van mams!).
Weet je dat ik dit al eens eerder noemde? Bij de vorige serie.
Want waarom kan die gozer maar niet aan een baan komen? Hij koopt die kleren toch niet alleen maar van Nicole's geld? Zoveel heeft zij ook weer niet...
Maar ben idd benieuwd!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
13-07-2018 22:50
Hij is al zo vanaf het begin. Maar dat hele gezin is wat dat betreft disfunctional. Pa en ma weten prima hoe ze boel kunnen opstoken en Chantal zelf begon de relatie met een flinke leugen (studievisum). Iets met normen en waarden en het ontbreken ervan. Maar ondertussen naar buiten doen alsof ze het perfecte gezin zijn.
(zo zeg, normaal ben ik niet zo negatief :))
Ja dat is waar, zo doet hij altijd al. Zuurbekje is het.
En ik vond het toen ook al zo raar dat Chantel niks durfde te zeggen tegen haar ouders. Controlling tot en met denk ik. De wannabe all america dreams family ofzo.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Dreamglasses schreef:
13-07-2018 22:52
Weet je dat ik dit al eens eerder noemde? Bij de vorige serie.
Want waarom kan die gozer maar niet aan een baan komen? Hij koopt die kleren toch niet alleen maar van Nicole's geld? Zoveel heeft zij ook weer niet...
Maar ben idd benieuwd!
.
Ah dat was jij.
My lips are sealed. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
13-07-2018 23:09
.
Ah dat was jij.
My lips are sealed. ;-D
:hihi:
Only dead fish go with the flow
|Courage| schreef:
13-07-2018 22:41
Die broer is vreselijk.
Van alle types waar ik in deze serie een hekel aan heb, staat hij toch wel in de top 3.
Wie staan er verder in die top drie?
Alle reacties Link kopieren
Dreamglasses schreef:
13-07-2018 23:21
:hihi:
.
Sealed als in: ik ben internet al weer opgegaan want ik was té nieuwsgierig.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
13-07-2018 23:22
Wie staan er verder in die top drie?
.
Ai dat wordt dringen. :proud:
David (van Annie) scoort ook hoog. Het wisselt denk ik, afhankelijk van wie er langs komt per aflevering haha.
Edit: ik vergeet Jesse! Die staat toch wel permanent ergens bovenin.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
13-07-2018 23:37
.....Het wisselt denk ik, afhankelijk van wie er langs komt per aflevering haha......
Edit: ik vergeet Jesse! Die staat toch wel permanent ergens bovenin.
:rofl:

Daar kijk ik niet van op ;)
Alle reacties Link kopieren
The family Chantel is zo ontzettend hypocriet. Spelen continu de vermoorde onschuld terwijl iedereen ook wel kan zien hoe manipulatief en bevooroordeeld zij zijn. Natuurlijk sporen die zus en moeder van Pedro ook niet, maar ik heb nog steeds een beetje het idee dat hijzelf er maar tussen zit en te naïef is om te begrijpen wat hij nu eigenlijk verkeerd doet.

Russ is een bange zeikerd die zich door alles bedreigd voelt, zelfs door het feit dat Pao haar oude leven en cultuur mist. Dat met die ex was niet meer dan nostalgie voor haar en hij begrijpt er weer geen yota van. Dus in zeker opzicht zal hij er best mee te maken hebben dat ze zo weinig is teruggegaan naar Colombia.

Over David kan ik kort zijn. The man is a mess.
WoW! Ik sta ervan te kijken! Annie, die een cultuur kent waarin familie elkaar helpt. Financieel en met raad en daad. En zij doet zo kil tegen en over de zoon van David????
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
14-07-2018 09:57
WoW! Ik sta ervan te kijken! Annie, die een cultuur kent waarin familie elkaar helpt. Financieel en met raad en daad. En zij doet zo kil tegen en over de zoon van David????
.
Mogelijk was het anders geweest als David eerst met haar had overlegd in plaats van haar voor een voldongen feit te stellen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
14-07-2018 10:01
.
Mogelijk was het anders geweest als David eerst met haar had overlegd in plaats van haar voor een voldongen feit te stellen.
Ze zei nauwelijks hallo tegen die jongen.
Ik begrijp dat ze Thailand mist en met zo'n slecht catch als David nu niet gelukkig is, maar dat joch kan daar natuurlijk ook niks aan doen. Die zoekt gewoon onderdak en is nog maar 17 ofzo.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
13-07-2018 23:34
.
Sealed als in: ik ben internet al weer opgegaan want ik was té nieuwsgierig.
Ik ook maar kon niet echt iets duidelijks vinden...
Wel snel diagonaal gelezen dus mss wat gemist ;-)
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Dreamglasses schreef:
14-07-2018 10:15
Ik ook maar kon niet echt iets duidelijks vinden...
Wel snel diagonaal gelezen dus mss wat gemist ;-)
.
Dan moet je tot volgende week wachten. :) Ik heb wel wat gevonden. :D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Rouge__ schreef:
13-07-2018 20:40
is Azan dan een bijnaam ofzo?

omg je zoon geld vragen omdat je krap zit....
hmm waarom afstandelijk Annie , :facepalm: :facepalm iieuwl no she did't not say that :-o
Het begrip kostgeld is algemeen bekend. Op zich niets geks natuurlijk.
Dit is een kind, een jochie. Vader heeft hem op enig moment verlaten. Komt ineens terug met een nieuwe vlam, en dan bedenk moeders zich dat ze naar Texas verhuizen wil. Wat doet dit met een kind??

Dan nieuwe partner pa die hem negeert. Misschien nieuwe partner van ma ook?

Triest hoor. Arm kereltje.
krullen-bol schreef:
13-07-2018 21:36
Inderdaad hahaha.
Zo krom had ik het toch niet geschreven haha ;)

Beetje overdressed voor een ziekenhuis bezoek.
En sta ervan te kijken dat ze oude zieke stervende oma gewoon filmen....
In het wit is het anders juist zeer passend? 8-)
LieveMona schreef:
14-07-2018 07:55
The family Chantel is zo ontzettend hypocriet. Spelen continu de vermoorde onschuld terwijl iedereen ook wel kan zien hoe manipulatief en bevooroordeeld zij zijn. Natuurlijk sporen die zus en moeder van Pedro ook niet, maar ik heb nog steeds een beetje het idee dat hijzelf er maar tussen zit en te naïef is om te begrijpen wat hij nu eigenlijk verkeerd doet.

Russ is een bange zeikerd die zich door alles bedreigd voelt, zelfs door het feit dat Pao haar oude leven en cultuur mist. Dat met die ex was niet meer dan nostalgie voor haar en hij begrijpt er weer geen yota van. Dus in zeker opzicht zal hij er best mee te maken hebben dat ze zo weinig is teruggegaan naar Colombia.

Over David kan ik kort zijn. The man is a mess.
Zo ontzettend mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
14-07-2018 11:35
Het begrip kostgeld is algemeen bekend. Op zich niets geks natuurlijk.
Dit is een kind, een jochie. Vader heeft hem op enig moment verlaten. Komt ineens terug met een nieuwe vlam, en dan bedenk moeders zich dat ze naar Texas verhuizen wil. Wat doet dit met een kind??

Dan nieuwe partner pa die hem negeert. Misschien nieuwe partner van ma ook?

Triest hoor. Arm kereltje.
maar dat bedoel ik dus, kostgeld a la, maar dit :facepalm:
|Courage| schreef:
13-07-2018 22:50
Hij is al zo vanaf het begin. Maar dat hele gezin is wat dat betreft disfunctional. Pa en ma weten prima hoe ze boel kunnen opstoken en Chantal zelf begon de relatie met een flinke leugen (studievisum). Iets met normen en waarden en het ontbreken ervan. Maar ondertussen naar buiten doen alsof ze het perfecte gezin zijn.
(zo zeg, normaal ben ik niet zo negatief :))
keep going :popcorn:

Dreamglasses schreef:
13-07-2018 22:33
Jaaa kan jullie toch niet missen? :biggrin: vorige week afleveringen wat later gezien dus kon niet meeschrijven.

Ik vind dat broertje van Chantal trouwens onuitstaanbaar. Ik zou me ook niet op mijn gemak vielen bij haar familie. Al zijn die moeder en zus van Pedro ook draken van wijven :-?

Wat zijn de afleveringen lekker lang hè?

En wat een hoop drrrrramaaaa :popcorn:

Heerlijk weer! :cheer:

Vind het bijna jammer dat ik volgende week in zuid Italië ben. Denk niet dat ik daar TLC kan kijken :-(

jaa ik ook niet, vind het super gezellig :cheer: heb de hele soap rond Chantal & Paola gemist toen was ik nog niet zo into 90 days.

vind haar familie vooral raar zijn zo ja weet niet achterdochtig en ongeïnteresseerd, mhja Pedro is niet veel beter die gedraagt zich als een kleuter en Chantal die maar de schijn probeert op te houden die gaat nog een keer flink instorten.

he wat vervelend nou :lol: hahah veel plezier geniet er van :bigkiss:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Keep going?
Haha, ik stond eerst nog redelijk aan Pedro's kant maar oh oh zijn familie lijkt ook niet te vertrouwen. En of het bij hem cultuur is of gewiekstheid... Ik weet het niet.
Pluspunt van Pedro is dat ik graag naar hem kijk. Als hij normaal doet tenminste. :)
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 14-07-2018 23:55
0.95% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven