Entertainment alle pijlers

Al lang en breed gescheiden: Samant & Michael

12-09-2020 18:47 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hierbij een nieuwe!

Vorige topics:

entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612

entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600

Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
vgm1980 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 13:52
35.09% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Cecilie schreef:
23-12-2020 22:18
Dat denk ik ook, Gerrit is al wat ouder, die was echt bereid voor het gezin te gaan. En ik ben ook bang dat het met haar niet goed gaat aflopen.
Al blijf ik hopen op een nieuwe redding.
Ik ook, hoewel ik na deze episode eerlijk gezegd weinig hoop en vertrouwen meer heb dat dit nog tot een happy end gaat leiden. Voor die kinderen sowieso niet.
Sjulia schreef:
23-12-2020 22:19
Ik denk ook dat Gerrit het beste was voor haar. Het hoogst haalbare ook.
Denk ik ook.
Een serieuze boekhouder die niet in die kringen verkeert valt natuurlijk nooit op Samantha (en zij niet op hem denk ik). Maar zo'n ouder type die gek op haar is, is denk ik beter dan die jonkies die ze had. Maar goed, ook nu gaat het weer mis.
Snolkelderij schreef:
23-12-2020 22:29
Ik ook, hoewel ik na deze episode eerlijk gezegd weinig hoop en vertrouwen meer heb dat dit nog tot een happy end gaat leiden. Voor die kinderen sowieso niet.
Nee, het is nu wel duidelijk dat zij haar kinderen geen goed leven kan bieden.
hannaa46 schreef:
23-12-2020 18:41
Oh jawel hoor.
Je moet wel hulp willen accepteren, er open voor staan.
Dat is het probleem. Haar ouders lijken me lieve, betrokken mensen maar ze hebben zelf vaak genoeg aangegeven dat Samantha niet luistert naar wat ze zeggen, dat ze zich geregeld voor haar streken schamen en bang zijn voor wat er nu weer komt.
minnimouse schreef:
23-12-2020 22:30
Denk ik ook.
Een serieuze boekhouder die niet in die kringen verkeert valt natuurlijk nooit op Samantha (en zij niet op hem denk ik). Maar zo'n ouder type die gek op haar is, is denk ik beter dan die jonkies die ze had. Maar goed, ook nu gaat het weer mis.
Zo’n ouder type ..... is precies zo’n type als die jonkies. Alleen ouder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
LīlyRose schreef:
23-12-2020 22:23
Voortaan dus vanuit ik praten ipv we ;)
Tja, daar kan ik wel weer heel uitgebreid op ingaan, maar dan kan ik beter een nieuw topic starten mezelf kennende...
blijfgewoonbianca schreef:
23-12-2020 22:35
Mwah, niet helemaal denk ik.
blijfgewoonbianca schreef:
23-12-2020 22:35
;)
Sophiever schreef:
23-12-2020 22:34
Dat is het probleem. Haar ouders lijken me lieve, betrokken mensen maar ze hebben zelf vaak genoeg aangegeven dat Samantha niet luistert naar wat ze zeggen, dat ze zich geregeld voor haar streken schamen en bang zijn voor wat er nu weer komt.
Voor die mensen moet het ook vreselijk zijn, die krijgen nooit rust met zo'n dochter
Op de FB van Ditjes en Datjes staat in de reacties een filmpje van Gerrit.
minnimouse schreef:
23-12-2020 22:39
Mwah, niet helemaal denk ik.
Je maakt mij niet wijs dat een emotioneel stabiele man een vaste relatie met haar aan wil / denkt te kunnen gaan en te behouden , zonder dit soort crisissen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zit net op de insta van haar te kijken. Een week geleden nog allemaal fotoos van Djemino en daar leek ze toch echt verliefd op haar kindje. Hoe kan het dan ineens zo omslaan? Ik vraag mij toch af wat er dan in haar hoofd gebeurt? Ik snap er werkelijk geen ene mallemoer van dat je zomaar je kindje achter laat en zegt ik kan er niet voor zorgen. Heeft ze dan al die tijd toneel gespeeld?

En dan nu een foto “ fijne kerstdagen....”. Net of er niks is gebeurt.
Op insta live heeft Gerrit nu gezegd dat Samantha bij haar moeder van de trap gevallen is dat daar de verwondingen van zijn en dat alleen jeugdzorg weet waar de baby is.
Daar staan filmpjes van op Facebook.
Dwarrel75 schreef:
23-12-2020 23:22
Ik zit net op de insta van haar te kijken. Een week geleden nog allemaal fotoos van Djemino en daar leek ze toch echt verliefd op haar kindje. Hoe kan het dan ineens zo omslaan? Ik vraag mij toch af wat er dan in haar hoofd gebeurt? Ik snap er werkelijk geen ene mallemoer van dat je zomaar je kindje achter laat en zegt ik kan er niet voor zorgen. Heeft ze dan al die tijd toneel gespeeld?

En dan nu een foto “ fijne kerstdagen....”. Net of er niks is gebeurt.
Ze kan er toch ook niet verzorgen? Die vrouw is goed ziek, precies de reden waarom ze doet wat ze doet en deed wat ze deed.
Ik snap die positiviteit rondom Gerrit echt niet. Hij is net zo laag niveau en onstabiel als Samantha
Roodkapjeendewolf schreef:
23-12-2020 23:26
Ik snap die positiviteit rondom Gerrit echt niet. Hij is net zo laag niveau en onstabiel als Samantha
Ik ook niet, ik vind het maar een praatjesmaker.
LīlyRose schreef:
23-12-2020 23:24
Ze kan er toch ook niet verzorgen? Die vrouw is goed ziek, precies de reden waarom ze doet wat ze doet en deed wat ze deed.
Dat ben ik met je eens, ze kan er niet voor zorgen idd. Masr waarom dan wel filmpjes en fotoos plaatsen dat ze zoveel van die kleine houd en dat ze hij voor altijd bij haar blijft. Om vervolgens de kolder in de kop te krijgen en er vandoor gaan.

Ik snap dat niet. Ja dat ze ziek is is wel duidelijk.
Dwarrel75 schreef:
23-12-2020 23:29
Dat ben ik met je eens, ze kan er niet voor zorgen idd. Masr waarom dan wel filmpjes en fotoos plaatsen dat ze zoveel van die kleine houd en dat ze hij voor altijd bij haar blijft. Om vervolgens de kolder in de kop te krijgen en er vandoor gaan.

Ik snap dat niet. Ja dat ze ziek is is wel duidelijk.
Omdat ze ziek is dus. Heel erg ziek. Net als dat er moeders zijn die hun kind ombrengen, ook heel erg ziek en niet te begrijpen.
Vooral de zoveelste man die dacht haar te kunnen redden.
Wat ik raar vind is dat hij zegt dat hij haar nooit als zijn vrouw wilde, maar omdat ze zei zwanger te zijn van hem ontfermde hij zich over haar.
Tja, als je haar vooral wil redden en niet als je vrouw, waarom n**k je haar dan?
VGM1980 schreef:
23-12-2020 23:31
Vooral de zoveelste man die dacht haar te kunnen redden.
Wat ik raar vind is dat hij zegt dat hij haar nooit als zijn vrouw wilde, maar omdat ze zei zwanger te zijn van hem ontfermde hij zich over haar.
Tja, als je haar vooral wil redden en niet als je vrouw, waarom n**k je haar dan?
Hij heeft had haar toch ten huwelijk gevraagd in een restaurant?
Na ja misschien ook maar beter dat dit nu gebeurt. Djemino komt misschien nu bin een gezin terecht waar hij wel leert wat liefde en stabiliteit is. Hij is nog te jong om van deze tijd echt wat mee te krijgen. Haar andere kinderen is weer een ander verhaal.....erg verdrietig voor hun.
Henk-en-Roelie schreef:
23-12-2020 23:32
Klopt ja. Onder het mom, zegt ie nu, om haar te helpen.
Henk-en-Roelie schreef:
..
vgm1980 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 23:36
14.52% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
dubbel
VGM1980 schreef:
23-12-2020 23:35
..
Wat ik al zei, een praatjesmaker. De ene keer zegt hij dit en de andere keer dat, het is maar net wat hem het beste uitkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven