Al lang en breed gescheiden: Samant & Michael
zaterdag 12 september 2020 om 18:47
Het vorige topic is vol, dus hierbij een nieuwe!
Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

vgm1980 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 13:52
35.09% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

donderdag 24 december 2020 om 19:19
jo12345 schreef: ↑24-12-2020 11:02Gerrit heeft inmiddels uitgebreid uitleg gegeven in twee filmpjes over wat er volgend hem gebeurt is:
https://www.youtube-nocookie.com/embed/ ... ogged_in=0
En:
https://www.youtube-nocookie.com/embed/ ... ogged_in=0
Hmmm je kunt zeggen van Gerrit wat je wil maar als ik hem hier hoor had en heeft hij misschien nog steeds het beste met Samantha en ook de baby voor.
Best triest want hij noemt ook de lege babykamer en dat de baby veilig is nu, hij heeft het er moeilijk mee en het welzijn van de baby is voor hem nog steeds belangrijk.
Hij had er echt voor willen gaan ondanks dat het zijn kind niet is en hij wist dit schijnbaar ook al.
Ik denk dat afstand nemen en voor zichzelf kiezen wel de meest verstandige beslissing is die hij kan nemen. Vind het triest voor hem, misschien was Gerrit wel het beste wat Samantha had kunnen overkomen.
Moet ook aan haar ouders denken, je zal maar zo een dochter hebben, slapeloze nachten zullen deze mensen hebben. Ik begrijp heel goed dat zij niet voor de baby kunnen zorgen. Ze hebben problemen genoeg en de zorg voor een baby kunnen ze er niet bij hebben. Voor de baby is het het beste als het in een stabiel pleeggezin komt en verder met een andere naam een nieuwe start gaat krijgen.

donderdag 24 december 2020 om 19:29
Ik denk het wel, misschien in dit geval met toestemming van Gerrit want hij heeft het kind erkend.
Bij wie komt de rekening? Ik snap dat Gerrit ook de naam veranderd wil maar het zou toch wel zuur zijn als hij de rekening mag betalen. Ik weet niet hoe het zit als achteraf via DNA blijkt dat het kind niet van de man is die het heeft erkend.

donderdag 24 december 2020 om 19:50
Verrek! Dit is Wil! Ik heb even geloept en het is weer typisch een Willetje.

donderdag 24 december 2020 om 19:56
Die inderdaad.
donderdag 24 december 2020 om 20:02
Dwarrel75 schreef: ↑24-12-2020 18:17Gerrit geeft aan in dit filmpje dat Djemino niet samen is met Samantha, dat het kindje veilig is gesteld. Dat zijn het kindje niet meer terug krijgt. Weet natuurlijk niet of Gerrit de waarheid spreekt.
Samantha post nu een foto vd kleine, misschien hoopt ze zo dat mensen gaan denken dat ze samen zijn? Als Djemino bij haar tante is dan krijgt ze waarschijnlijk af en toe een foto toegestuurd denk ik.
Want hij heeft een glazen bol ofzo?
donderdag 24 december 2020 om 20:06
Ja goede vraag. Misschien tijdelijk als noodoplossing tot er iets anders gevonden is?

donderdag 24 december 2020 om 22:03
[...]
Alle 3 de kinderen houden hier blijvende schade aan over. Hoe jong ze ook zijn. De oudste 2 mogen al nooit meer bij haar komen wonen en hebben al therapie achter de rug. En ook de 3e zal hier echt een tik van meekrijgen. Nog los van het risico dat haar aandoening erfelijk is.
Helaas zullen er altijd weer nieuwe mannen komen. Indien ze toch niet gesteriliseerd is zou een volgende kind het beste direct na de geboorte worden geplaatst in een definitief pleeggezin.
Die man begrijp ik ook niet. Een kind erkennen en zo'n naam geven als je blijkbaar wist dat je mogelijk niet de vader zou kunnen zijn. Dan wacht je toch eerst de test af?
Alle 3 de kinderen houden hier blijvende schade aan over. Hoe jong ze ook zijn. De oudste 2 mogen al nooit meer bij haar komen wonen en hebben al therapie achter de rug. En ook de 3e zal hier echt een tik van meekrijgen. Nog los van het risico dat haar aandoening erfelijk is.
Helaas zullen er altijd weer nieuwe mannen komen. Indien ze toch niet gesteriliseerd is zou een volgende kind het beste direct na de geboorte worden geplaatst in een definitief pleeggezin.
Die man begrijp ik ook niet. Een kind erkennen en zo'n naam geven als je blijkbaar wist dat je mogelijk niet de vader zou kunnen zijn. Dan wacht je toch eerst de test af?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2020 00:44
Reden: Ongepast
Reden: Ongepast
5.09% gewijzigd
donderdag 24 december 2020 om 22:17
donderdag 24 december 2020 om 22:29
Misschien zijn er vooraf al afspraken gemaakt? Ze had natuurlijk niet voor niks dat er eerst steeds toezicht was. Dat als ze de fout weer in zou gaan dat ze dan het kindje kwijt is?
Ik weet het ook niet natuurlijk, ik gis ook maar wat.

donderdag 24 december 2020 om 22:40

donderdag 24 december 2020 om 23:09
Als zo’n kindje de eerste jaren elders doorbrengt is de kans nihil dat hij nog weer naar z’n moeder gaat. Want dat zou leuk zijn voor de moeder maar niet voor zo’n kind. Die andere kinderen zijn al zo lang niet bij haar die komen niet terug voor ze een jaar of 16 of 18 zijn
donderdag 24 december 2020 om 23:13
Thordïs schreef: ↑24-12-2020 23:09Als zo’n kindje de eerste jaren elders doorbrengt is de kans nihil dat hij nog weer naar z’n moeder gaat. Want dat zou leuk zijn voor de moeder maar niet voor zo’n kind. Die andere kinderen zijn al zo lang niet bij haar die komen niet terug voor ze een jaar of 16 of 18 zijn
Ik geloof gewoon niet dat Jeugdzorg zo’n uitspraak richting M & S zou doen een halve week na het voorval. Of dat ze zoiets überhaupt uit zouden spreken, ook al zou het wel in de lijn der verwachting liggen. Je zou toch denken dat ze wel tactischer zijn.

donderdag 24 december 2020 om 23:51
Dit. Ongelofelijk hoe zoiets werkt. Ik zou buiten mezelf zijn als mijn kind weg zou worden gehaald.prada schreef: ↑24-12-2020 22:40Samant wenst alle vrienden en familie een fijne kerstavond. Inderdaad wat hierboven al werd gezegd. Business as usual.
Je zou toch denken dat je kapot bent als er weer een kind bij je wordt weggehaald? Maar nee, we gaan gezellig leuke spreuken op Insta zetten. Helemaal koekoek.![]()
Samantha komt over alsof de aandacht leuk was ...de zwangerschap de gesponsorde spulletjes maar dat de realiteit van de verzorging tegenvalt. Mijn vader zei vroeger Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak. Dat sloeg op materiële zaken maar ik krijg door haar posts het gevoel alsof ze niet in staat is tot hechting en de mensen in haar leven figuranten zijn die haar van aandacht moeten voorzien meer niet.

vrijdag 25 december 2020 om 00:53
Daar gaat jeugdzorg niet over, maar de rechter.
vrijdag 25 december 2020 om 01:01
Beter eerlijk dan zogenaamd tactisch wat schiet je er mee op om voor de gek te worden. Dan laat jeugdzorg alleen maar zien hoe onbetrouwbaar ze zijn.
vrijdag 25 december 2020 om 01:02
Instagram draait dan ook grotendeels om dit type foto's.Paupertrol schreef: ↑24-12-2020 21:42Wat me vooral zo verbaast is hoe ze post alsof er niks aan de hand is. Helemaal in de make up, fijne kerst, foto van de kleine.... Alsof het Business as usual is.
Voor 't zelfde geld zou ze 23 uur per dag zitten te huilen, is ze 1 uur vrolijk en trekt ze dan die foto.
(Ik zeg niet dat ze 23u per dag zit te huilen.
Maar ze trekt al jaren eeuwig en altijd perfecte plaatjes met veel te veel make-up. Hoe k*t haar leven voor de rest ook is.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben