All you need is love
zaterdag 2 februari 2013 om 21:50
zaterdag 2 februari 2013 om 21:58
Zo lief dat aanzoek pas toen ik in de kreukels lag kwam mijn vent in actie :0)
Had ie vanalles bedacht brak ik mijn arm en liep zijn hele aanzoekplan in de soep
Die australie reis is wel een tanentrekker voor mij, zeker omdat mijn schoonvader daar een
zus heeft wonen waar hij nu niet naartoe kan door ziekte en zij niet naar hier omdat
haar man te ziek is. Je zou er zo een aflevering van kunnen maken..
Had ie vanalles bedacht brak ik mijn arm en liep zijn hele aanzoekplan in de soep
Die australie reis is wel een tanentrekker voor mij, zeker omdat mijn schoonvader daar een
zus heeft wonen waar hij nu niet naartoe kan door ziekte en zij niet naar hier omdat
haar man te ziek is. Je zou er zo een aflevering van kunnen maken..
zaterdag 2 februari 2013 om 22:00
quote:Kokolientje schreef op 02 februari 2013 @ 21:58:
haar man te ziek is. Je zou er zo een aflevering van kunnen maken..Geef ze op! Of zijn het ziektes die een slechte prognose hebben?
haar man te ziek is. Je zou er zo een aflevering van kunnen maken..Geef ze op! Of zijn het ziektes die een slechte prognose hebben?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 2 februari 2013 om 22:05
quote:Kokolientje schreef op 02 februari 2013 @ 22:03:
Zou ik haast doen tickel. Haar man heeft vergevorderde prostaatkanker en mijn schoonvader heeft
door een beroerte zware epileptische aanvallen dus zo.n reis is een te zware
belasting voor hem.Ah, dat is balen zeg.
Zou ik haast doen tickel. Haar man heeft vergevorderde prostaatkanker en mijn schoonvader heeft
door een beroerte zware epileptische aanvallen dus zo.n reis is een te zware
belasting voor hem.Ah, dat is balen zeg.
zaterdag 2 februari 2013 om 22:08
quote:Kokolientje schreef op 02 februari 2013 @ 22:05:
Haha, koop er gewoon een tv bij !
Verhaal wat mijn moeder vertelde:
Toen zij jong was hadden ze alleen nog een radio, maar met 5 kinderen was er nogal eens ruzie over de zender. Mijn oma kon héél slecht tegen ruzie's (ook tegen het leven zelf) en knipte bij iedere ruzie de stekker eraf. Mijn oom maakte deze dan weer aan het snoer, totdat deze tekort werd om in het stopcontact te krijgen.
Haha, koop er gewoon een tv bij !
Verhaal wat mijn moeder vertelde:
Toen zij jong was hadden ze alleen nog een radio, maar met 5 kinderen was er nogal eens ruzie over de zender. Mijn oma kon héél slecht tegen ruzie's (ook tegen het leven zelf) en knipte bij iedere ruzie de stekker eraf. Mijn oom maakte deze dan weer aan het snoer, totdat deze tekort werd om in het stopcontact te krijgen.