Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 1180 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Wat ik net bedacht - geen zin meer om te werken dus zocht wat afleiding - : er doen zoveel nietszeggende, kleurloze kandidaten mee. Van JP weten we alleen dat hij van eten en drinken houdt, van Illya weten we niks, van Rob weten we niks, van Dick weten we alleen dat hij van natuur houdt, van Eveline weten we eigenlijk ook niks. Dan valt er van alles te zeggen over een type als Ingrid, maar die laat in ieder geval iets "eigens" zien, iets van zichzelf, haar karakter. Hetzelfde geldt voor Petra en Magda. Alsof er meer leven in zit. Zo'n beetje alle anderen zijn voor mij totaal kleurloos, geen mensen die je bij blijven.
Hallodaar schreef:
30-07-2025 13:27
Hahahahaha, jij hebt oog voor details!😄
Maar ik geef je gelijk hoor!
Ik vind dat proosten met blikjes en plastic flesjes ook niks.
Ik geef zelf standaard een glas bij zulke drankjes.
Ik vind het er ook armoedig uit zien. Maar ook het tafelkleed in de keuken is plastic..? Ze geeft geld uit aan een PA en massage maar heeft niet echt smaak in interieur en verzorgdheid.
meisje85 schreef:
30-07-2025 15:44
Wat ik net bedacht - geen zin meer om te werken dus zocht wat afleiding - : er doen zoveel nietszeggende, kleurloze kandidaten mee. Van JP weten we alleen dat hij van eten en drinken houdt, van Illya weten we niks, van Rob weten we niks, van Dick weten we alleen dat hij van natuur houdt, van Eveline weten we eigenlijk ook niks. Dan valt er van alles te zeggen over een type als Ingrid, maar die laat in ieder geval iets "eigens" zien, iets van zichzelf, haar karakter. Hetzelfde geldt voor Petra en Magda. Alsof er meer leven in zit. Zo'n beetje alle anderen zijn voor mij totaal kleurloos, geen mensen die je bij blijven.
Eens, er gebeurt ook nog niet zo veel... Wat eten/koken ze? Welke vrienden hebben ze? Hoe vullen ze normaal een dag met gasten? Hobby’s? Hoe is de omgeving van de B&B? Er mag wat meer context komen van mij.
Lieneke schreef:
30-07-2025 14:54
En: moet nou straks elke vrouw met hem die blubberpool in? Hell, lijkt mij...
Ja inderdaad, en dan eerst nog langs allerlei slangen, spinnen en andere enge beesten. Mij niet gezien. Alleen bij een hele leuke man waarbij ik niet hoef te doen alsof ik die griezelbeesten allemaal geweldig vind.
meisje85 schreef:
30-07-2025 15:44
Mee eens. Wie zijn jullie?? Maar dat vond ik bij de vorige seizoenen ook, eigenlijk leer je de kandidaten niet echt kennen. Ingrid vind ik de bom trouwens, een getroubleerde vrouw maar ik hou van haar felle en uitbundige karakter. Ik hoop echt dat een superleuke vent binnenkomt die daar een beetje doorheen weet te prikken.
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven