Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 1180 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
SweetFirefly schreef:
29-07-2025 21:57
Ik vind Petra en Lieske leuk. Lekker vrolijk, er wordt tenminste gepraat. En wat is Lesbos mooi.
Er wordt veel gelachen, ze lijken het echt leuk te hebben. Misschien eerst veel humor voordat ze elkaar beter leren kennen.
Karakter is wat je bent in het donker.
SweetFirefly schreef:
29-07-2025 21:54
Jean Paul weet de naam van Yvonne niet eens meer. :-[
Ja, pijnlijk en veelzeggend.

Vond het wel stoer van Renate dat ze op de man af vroeg wat hij van haar vindt. Alleen jammer van het lulverhaal van JP (zie hem gewoon denken ' zo, dit brandje weer geblust').
Eric07 schreef:
29-07-2025 21:47
Komt er ooit nog een nieuwe vrouw bij Petra? Ben dat gegier van die twee onderhand wel een beetje zat. Alle B&B’s hebben er al minstens twee ontvangen en dit blijft maar doorkabbelen.
Lijkt een beetje zoals het bij Robbert-Jan ging, Els had daar ook lang het rijk alleen.
Karakter is wat je bent in het donker.
MidasWolf schreef:
29-07-2025 22:04
Er wordt veel gelachen, ze lijken het echt leuk te hebben. Misschien eerst veel humor voordat ze elkaar beter leren kennen.
Heel gezellig, maar viel me wel op dat Petra nu kalm aan wil doen (oid) terwijl ze in het begin (voordat Lieske kwam) nog zei dat ze zo het bed in plonst (oid). Ik denk dat de seksuele aantrekking mist.
Rick is weer :rofl:
Geen bijzonderheden
SweetFirefly schreef:
29-07-2025 21:29
Nou ja zeg, wat grof die middelvinger. Zo, die laat zichzelf kennen zeg, wat een oppervlakkig misbaksel. Hopelijk trapt er nooit een man in haar neppe praatjes, wat een zielig figuur zeg.
Gewoon een ordinair wijf. Sorry hoor, meer kan ik er niet van maken.
Elizabethie schreef:
29-07-2025 22:24
Gewoon een ordinair wijf. Sorry hoor, meer kan ik er niet van maken.
Nogal ja, heel ordinair.
Ik vond dat Ilja het netjes vertelde, hij had geen sorry hoeven te zeggen.
Gryla schreef:
29-07-2025 21:51
Ik wil ook naar een warm land waar je in meertjes kan zwemmen in de regen 😍
Ik zou als de dood zijn voor slangen etc.
JP doet me denken aan Lambik van Suske en Wiske
Snaky schreef:
29-07-2025 22:42
Nou dat dacht ik ook. Ik zou er voor geen goud in gaan zwemmen, wetende dat er slangen en van alles in rond krioelt, brrrr...
MidasWolf schreef:
29-07-2025 22:05
Lijkt een beetje zoals het bij Robbert-Jan ging, Els had daar ook lang het rijk alleen.

Ja, wel een dag of 5 volgens mij.
Het is apart verdeeld.
Sommige zitten dagenlang met één kandidaat. En anderen krijgen er 3 achter elkaar binnen 4 dagen.
Is mijn indruk althans, want heel duidelijk is het niet altijd
Dat Rob door Evelien is weggestuurd zag je al na een minuut aankomen.
Was zij trouwens niet degene die zei dat ze voor tot haar dood op die b&b zou blijven wonen? Nu schijnt het ook al te koop staan. Het begint wel aan te voelen als een fake seizoen.
Gryla schreef:
29-07-2025 21:32
En die Rob bij Eveline is een glijer zeg. Afdwingen dat ze contact houden. Bleh.
Volgens mij is het pure sociale onkunde bij hem. Weet zich gewoon geen houding te geven, voelt lichtelijk autistisch niet aan wat de ander voelt en bedoelt, en is kortom op de shortlist gezet door de redactie.
Die arme man dacht tot op het laatst dat hij daar wel zou blijven.
Zag je die spin daar in Suriname bij Dick. Godallemachtig, bijna net zo groot als een ontbijtbord. Ik zou geen oog dicht doen.
Brooklyn28 schreef:
29-07-2025 23:45
Zag je die spin daar in Suriname bij Dick. Godallemachtig, bijna net zo groot als een ontbijtbord. Ik zou geen oog dicht doen.
Helaas wel, breedbeeld en close up. Weg met dat ff-ing ding! :'(
Snaky schreef:
29-07-2025 22:42
Met deze nick?
:rolling:
Snaky schreef:
29-07-2025 22:38
Nogal ja, heel ordinair.
Ik vond dat Ilja het netjes vertelde, hij had geen sorry hoeven te zeggen.

Illya hoefde zeker geen sorry te zeggen. Dat deed hij puur uit beleefdheid.
Beleefdheid waar het Raisya duidelijk even aan ontbrak.
Ze keek hem niet meer aan, wilde hem niet eens een hand geven en daarna die middelvinger. Dat was niet alleen kinderachtig, dat was ook zwaar onbeschoft.
Maar ach, ze heeft hiermee enkel zichzelf compleet belachelijk gemaakt.
Wat een afgang!
SweetFirefly schreef:
29-07-2025 21:54
Jean Paul weet de naam van Yvonne niet eens meer. :-[

Nou zeg, je zag inderdaad heel duidelijk dat hij niet op haar naam kon komen.
Oei, had Yvonne het gehoord had ze meteen haar koffers gepakt denk ik.

Goed van Renate dat ze wel even duidelijkheid wilde scheppen naar J.p
Ik vind haar een hele lieve, vriendelijke vrouw. Soms wel erg volgzaam en afwachtende, maar nu kwam ze wel echt voor zichzelf op.

Maar ik verwacht niet dat er veel gaat veranderen. Het zal vast even oppervlakkig blijven allemaal.
Cava, oesters, tapas, vrienden, feestjes.
Meer lijkt er niet om te gaan in het hoofd van J.P
Ik vind hem er trouwens niet zo gezond uitzien. Ik vind hem ouder lijken dan zijn echte leeftijd. Een grauw gelaat met donkere randen onder de ogen. En hij is opgeblazen.
Ik denk dat wat minder feesten en wat meer op zijn gezondheid en conditie letten, hem goed zou doen.
Hallodaar schreef:
30-07-2025 07:19
Goed van Renate dat ze wel even duidelijkheid wilde scheppen naar J.p
Ik vind haar een hele lieve, vriendelijke vrouw. Soms wel erg volgzaam en afwachtende, maar nu kwam ze wel echt voor zichzelf op.
Dat was ook alleen maar ingegeven door Yvonne, want al die tijd daarvoor vond ze het allemaal goed genoeg. En ze liet zich ook wel héél makkelijk weer in haar hok duwen door JP die gelijk maar even zei dat hij met haar ook nog wel wat zou gaan doen en dat ze echt nog even een nachtje mocht blijven. Tja, ik vind haar vanaf het begin erg weinig eisen stellen en iets teveel de indruk wekken dat ze een relatie, met wie dan ook, wil.
Nou, volgens mij heeft Renate al bijna vanaf het begin aangegeven dat ze het allemaal héél leuk en gezellig vindt, maar ze wel meer diepgang zoekt en ze J.P niet echt leert kennen zo. Ze is alleen niet zo direct en mondig als bv Yvonne. Aard van het beestje denk ik. Niet persé wanhopig opzoek zijn.
Maar ik moet toegeven dat ik een beetje een zwak voor Renate heb dus mijn mening over haar is wat gekleurd.
Ik vind haar gewoon heel erg aardig.
Ook in haar omgang met de andere vrouwen merk je dat ze vooral gemoedelijk en vriendelijk is (ookal zijn het uiteindelijk tóch haar concurrenten).
Zo is ze gewoon denk ik.
Ah ok, ik herinner me van de eerste scènes in Spanje vooral ook nog dat ze alles maar leuk leek te vinden aan JP, terwijl hij toen al JP was zeg maar. Met z'n aangebrande broodjes en z'n nikszeggende verhalen. Mijn eerste reactie in dit topic ging daar zelfs over, volgens mij. Maar goed, we gaan zien of dit nog een lang leven beschoren is.
:-D
Gryla schreef:
30-07-2025 04:09
Met deze nick?
:rolling:
De eerste de beste die hier binnenkomt, buiten mijn twee bloedjes van kinderen, en na 2 uur begint over een ( eventuele) teringbende, kan direct opzouten. Camera of niet op mijn neus. Echt, ik zou zo'n slechte zijn voor dit programma.
Brooklyn28 schreef:
30-07-2025 08:55
De eerste de beste die hier binnenkomt, buiten mijn twee bloedjes van kinderen, en na 2 uur begint over een ( eventuele) teringbende, kan direct opzouten. Camera of niet op mijn neus. Echt, ik zou zo'n slechte zijn voor dit programma.
Nou inderdaad!
Het is toch ook absurd om het tot drie keer toe over 'tyfuszooi' te hebben. Dat je het woord gebruikt alleen al, over andermans huis waar je te gast mag zijn en notabene gisteren bent aangekomen. En dan beledigd reageren als Eveline haar reactie begint met "jongen...".

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven