Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 903 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
calvijn1 schreef:
10-02-2019 21:14
Vreselijk al dat hout
Vond ik ook; kwam echt op je af. Vooral omdat die verschillende houtsoorten van die muurpanelen, dakbalken en meubels niet matchten.
En die man die opperde nog meer hout aan te brengen zodat het meer op een blokhut zou lijken. :rofl:
MarindaH schreef:
10-02-2019 20:57
Wel leuk, die pastorie van die twee ex-corpsballen :proud: Die stem ook van haar, haha.

Ja daar heb ik ook erg om gelache . Ik zei direct tegen mijn man:"corpsbal!"hahaha
Come in, i'll put the kettle on......
Heb vaak in B&B's verbleven en ben altijd blij met een koelkast en magnetron. Maar het verdere gasfornuis mis ik niet. Juist het ideale excuus om eens niet te hoeven koken, maar lekker uit eten te gaan, een stoommaaltijd in de magnetron te gooien als ik geen zin heb in weer een restaurant of een maaltijdsalade en frisdrank lekker koel te bewaren.
Veel B&B's hebben ook zakenmensen als gasten of werknemers van grote bedrijven. De eerste categorie is blij dat ze na de verplichte zakenlunch 's avonds eens niet in een restaurant hoeven te eten. De tweede categorie blijft vaak lang en vindt het prettig om dan niet steeds een magnetronmaaltijd te eten, maar zelf te kunnen koken.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven