Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
20-02-2019 10:11
Er is toch een flink steekje los als het je droom is om er als een pop of een disneykarakter uit te zien???
Alles voor de aandacht. Sommigen bouwen hun hele carriere op hun uiterlijk, ook/juist als dat extreem is.
amarna schreef:
20-02-2019 10:11
Er is toch een flink steekje los als het je droom is om er als een pop of een disneykarakter uit te zien???

Excentriek noemen we dat. ;-)

Ik denk dat er ook een hoop make-up bij komt kijken, die ogen krijg je nooit zo met chirurgie.

Ik zag laatst een filmpjes van een paar meisjes ergens uit Azië die zichzelf met make-up (nou ja plamuur) en wat tape
een totaal ander gezicht kregen. Bizar. Ziet er in het echt natuurlijk niet uit alleen op de foto vanuit de juiste hoek met het juiste licht
maar ik vond het wel ook wel weer knap.

Dit bijvoorbeeld: https://youtu.be/KXzrkdQzBkA :O
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 10:26
4.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
20-02-2019 09:56
Ik zit Not without my daughter te kijken en zie Sally Field. Die is echt knap gebleven! Wordt heel mooi oud :heart: lijkt me ook een hele lieve vrouw overigens.

Afbeelding

Afbeelding
Die heeft denk ik ook wel één en ander laten doen. Mooi en subtiel. Knappe vrouw inderdaad.
Geef mij maar Meryl Streep! Niks gedaan aan haar. Nou moet ik zeggen dat je ook een beetje genetisch moet boffen.

Ik vind het van heel veel mensen doodzonde. En inderdaad vooral jongere vrouwen zien er vaak alleen maar ouder uit. Het jeugdige is eraf. Ik denk verder dat een kleine ingreep soms best een verbetering kan zijn maar ze slaan helemaal door.

https://plasticsurgerylove.com/wp-conte ... 858534.jpg
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
20-02-2019 09:56
Ik zit Not without my daughter te kijken en zie Sally Field. Die is echt knap gebleven! Wordt heel mooi oud :heart: lijkt me ook een hele lieve vrouw overigens.

Afbeelding

Afbeelding
Oh ik heb zo’n crush op haar. :heart: Die spaghetti bandjes vind ik altijd zo sexy staan, van die hele dunne. Mooie vrouw ja.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-02-2019 10:10
Ik vond Renee Zellwegger ook in de film (deel 3) niet meer op zichzelf lijken.
Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat ze zich heeft laten opereren, want overhangende oogleden veroorzaken wel klachten volgens mij.

Ik zie er dan nog hetzelfde uit, nadat ik aan overhangende oogleden geholpen ben. Is echt veel minder verschil :)

Sally Field vind ik ook altijd zo'n mooie vrouw! En speelt vaak de rol van een lieve vrouw, misschien dat ze daarom ook lief overkomt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Meryl Streep heeft echt wel het een en ander laten doen. Alleen valt het niet op.
Bij de anderen in dit topic wel.
Ik ken ook mensen die botox gebruiken. Die zien er gewoon frisser uit, zonder dat je ziet wat er nou gebeurd is.
Hetvrijewoord schreef:
19-02-2019 23:10
Die heeft zelfs haar haargrens naar beneden laten trekken.
Ik ben even benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt o_o
Tyra heeft inderdaad een vrij groot voorhoofd.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
20-02-2019 10:25
Die heeft denk ik ook wel één en ander laten doen. Mooi en subtiel. Knappe vrouw inderdaad.
Ze heeft denk ik wel wat ingrepen laten doen. Haar kaaklijn is mooi strak bijvoorbeeld.
Maar het geheel is heel natuurlijk en ze heeft nog steeds dat expressievolle gezicht.
Echt een heel mooie vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-02-2019 19:07
Afbeelding

Farrah Abraham is pas 27 jaar?!?!
Jeemig, ze kan haar gezicht niet meer bewegen!
Eten en drinken gaat volgens mij ook niet meer. Alleen met een rietje.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een mooie foto van Sally Field toen ze jong was zeg. Prachtig! En ze is idd nog steeds mooi :)
Alle reacties Link kopieren
Heel begrijpelijk dat die 'beroemdheden' van alles aan hun uiterlijk laten doen. Die camera's met super HD beeldkwaliteit en mensen die thuis op joekels van 4K tv's aan het kijken zijn: elk klein rimpeltje wordt uitvergroot en meedogenloos in beeld gebracht.

Mannen doen dit net zo goed overigens (haar verven/ botox/ ogen liften etc.). Toch zie je het vaak wel.
amarna schreef:
20-02-2019 13:05
Jeemig, ze kan haar gezicht niet meer bewegen!
Eten en drinken gaat volgens mij ook niet meer. Alleen met een rietje.
:rofl:
Scherpe observatie!
Boogschutter10 schreef:
20-02-2019 14:18
Heel begrijpelijk dat die 'beroemdheden' van alles aan hun uiterlijk laten doen. Die camera's met super HD beeldkwaliteit en mensen die thuis op joekels van 4K tv's aan het kijken zijn: elk klein rimpeltje wordt uitvergroot en meedogenloos in beeld gebracht.

Mannen doen dit net zo goed overigens (haar verven/ botox/ ogen liften etc.). Toch zie je het vaak wel.

Als niemand aan die onzin meedoet wordt een gewoon uiterlijk zonder ingrepen weer normaal. Ook op t.v.
Dat nepgedoe is slecht voor het zelfbeeld van vooral jonge meisjes.
Boogschutter10 schreef:
20-02-2019 14:18
Heel begrijpelijk dat die 'beroemdheden' van alles aan hun uiterlijk laten doen. Die camera's met super HD beeldkwaliteit en mensen die thuis op joekels van 4K tv's aan het kijken zijn: elk klein rimpeltje wordt uitvergroot en meedogenloos in beeld gebracht.

Mannen doen dit net zo goed overigens (haar verven/ botox/ ogen liften etc.). Toch zie je het vaak wel.

Yes.
Het lijkt erop dat Victoria Koblenko ook iets aan haar mond heeft laten doen.


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
20-02-2019 14:18
Heel begrijpelijk dat die 'beroemdheden' van alles aan hun uiterlijk laten doen. Die camera's met super HD beeldkwaliteit en mensen die thuis op joekels van 4K tv's aan het kijken zijn: elk klein rimpeltje wordt uitvergroot en meedogenloos in beeld gebracht.

Mannen doen dit net zo goed overigens (haar verven/ botox/ ogen liften etc.). Toch zie je het vaak wel.

Zostraks drong (mede door dit topic) ineens tot me door waarom ik veel ingrepen ook zo jammer vind: de 'mooie' rimpels gaan ook weg. Bij een ooglift ziet een 40 jarige er onnatuurlijker uit, niet doordat er wallen weggehaald zijn of overhangend vel van de oogleden, maar omdat de lachrimpels aan de zijkant ook verdwenen zijn. En vaak zo'n rimpeltje onder de ogen langs. Na enige tijd komen er weer wat rimpeltjes terug en ziet het er ineens weer normaler en natuurlijker uit.

Maar dat is toch zonde, dat je lachrimpels weg zijn?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-02-2019 16:49
Zostraks drong (mede door dit topic) ineens tot me door waarom ik veel ingrepen ook zo jammer vind: de 'mooie' rimpels gaan ook weg. Bij een ooglift ziet een 40 jarige er onnatuurlijker uit, niet doordat er wallen weggehaald zijn of overhangend vel van de oogleden, maar omdat de lachrimpels aan de zijkant ook verdwenen zijn. En vaak zo'n rimpeltje onder de ogen langs. Na enige tijd komen er weer wat rimpeltjes terug en ziet het er ineens weer normaler en natuurlijker uit.

Maar dat is toch zonde, dat je lachrimpels weg zijn?
Ja dat is zeker zonde!
Lachrimpels geven expressie en iets eigens aan je gezicht.
Daarom lijken die ingespoten vrouwen op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
21-02-2019 00:16
Afbeelding
Neus, tanden (facings?), Botox en minimaal de traangoten laten opvullen. Zo even op het eerste gezicht.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Vladimir Putin heeft veel
Laten doen. Lukte niet om een plaatje te plakken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin dat een ooglift er onnatuurlijk uit ziet.
Zoveel mensen laten dat tegenwiirdig doen en bij het merendeel valt het niet eens op.
Het zorgt voor een opener, minder vermoeide blik.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
21-02-2019 00:45
Neus, tanden (facings?), Botox en minimaal de traangoten laten opvullen. Zo even op het eerste gezicht.
Dit vind ik een verbetering ten goede! Als doen make-up en goed bijgewerkte wenkbrauwen ook veel.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
21-02-2019 07:23
Wat een onzin dat een ooglift er onnatuurlijk uit ziet.
Zoveel mensen laten dat tegenwiirdig doen en bij het merendeel valt het niet eens op.
Het zorgt voor een opener, minder vermoeide blik.
Ligt eraan wat voor ooglift jij bedoelt. Ik bedoel een lift rond het hele oog, die je vaak ziet bij acteurs en actrices. En ja, dan zijn dus ook de leuke rimpeltjes weg. Ik heb zelf een ooglidcorrectie gehad. Inderdaad een opener blik (maar ik bleek dan ook gewoon een gedeeltelijk geblokkeerd blikveld te hebben) maar alle rimpels zitten er nog als vanouds hoor :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
21-02-2019 00:16
Afbeelding
Neeeee haha, dat wist ik niet! Zeker een verbetering, maar ik vind haar neus wel altijd te smal, en juist een beetje vreemd. Daarom dacht ik ook dat hij echt was, want wie koopt nou zo’n neus :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven