Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB]

01-09-2019 20:36 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier verder over deze nieuwe serie

Boer Bastiaan met Milou, Madeleen en Elise.

Afbeelding

Boer Geert met Angela, Esther en Vera.

Afbeelding

Boer Geert Jan met Betty, Jacqueline en Karine.

Afbeelding

Boer Jan met Vera, Froukje en Nienke.

Afbeelding

Boerin Annemiek met Erik, Steven en Jelte.

Afbeelding
girasole3 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 13:00
92.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
08-04-2020 23:16
En kun je daarvan leven?
Paarden is big business. Zit veel geld in dat wereldje. Ik vermoed dat hij zelf ook fokt of een paar goede hengsten verhuurd heeft. En hij zal net als de andere boeren inderdaad vervanging geregeld hebben voor de logeerweek.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
08-04-2020 23:16
En kun je daarvan leven?
Van Geert kan ik me niet voorstellen dat hij van die paar dieren leeft.

Bij GJ hangt het er maar net vanaf hoe duur hij z'n land heeft en hoeveel hij daarvan heeft. Als je dat bijvoorbeeld goedkoop van een organisatie kan pachten kan dat wel uit. Voor een paard in de opfok zit je al gauw op minimaal €100,- p.m. wat de eigenaar betalen moet. Volgens mij fokte hij een ruime 100 hengsten op. Er gaat natuurlijk best wat aan kosten vanaf (weides, ruwvoer, stro, krachtvoer, etc.) maar daar blijft wel e.e.a. van over.
Alle reacties Link kopieren
Hij zit ook in een regio waar ze.meer kunnen vragen per paard.

Ik las op bedrijvenpagina;
Het fokken en houden van rundvee, paarden en schapen, alsmede het houden van een snack-car, tevens de im- en export van en groothandel in foerageproducten
Alle reacties Link kopieren
Geert werkt toch nog ergens in loondienst ? Dat heb ik ergens gelezen . Dat hij deze boerderij heeft geerfd en zelf nog ergens werkt.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
boebezoebe schreef:
08-04-2020 23:32
Ik zat te zoeken naar zijn bedrijf en kwam bij het stadsarchief van Amsterdam deze tegen, uit 2011
Afbeelding
Is dit Geert-Jan?!?!?
Lijkt er totaal niet op.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
09-04-2020 00:06
Geert werkt toch nog ergens in loondienst ? Dat heb ik ergens gelezen . Dat hij deze boerderij heeft geerfd en zelf nog ergens werkt.
O ja, die boerderij had hij van een vriend geërfd!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
De date van Johan vind op dezelfde manier een eitje bakken al een teken van bij elkaar passen :) . (Kijk net even de webserie)

Willem maakt de klassieke date faux-pas om het met je nieuwe date het over de andere dates te hebben (al snap ik dat het gebeurt). Altijd focussen op de persoon die je voor je hebt.

Nu zou ik het liever doen zoals Willen, ergens anders afspreken. Die dates op de boerderij met een camera op het erf lijkt me toch niks hoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ah lieve dames, dank voor de uitleg over opfokpaarden. Dat is nu duidelijk, en ja, het gaat natuurlijk om de interacties tussen de boeren en de logees.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Volgens BZV site is Geert akkerbouwer en houdt hij jongvee.
Topic is vol, wie opent er even een nieuw deeltje?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
09-04-2020 09:36
Topic is vol, wie opent er even een nieuw deeltje?

Ik zeg: jij of Girasole. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ja graag want ik heb volgens mij nog te weinig postings om plaatjes te mogen plakken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Mag er dan een heeeeele korte OP? :)
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
C⨀urage schreef:
09-04-2020 10:35
Ik zeg: jij of Girasole. ;-D

Marana dus :proud:


Girosole is al weken niet gesignaleerd.
koreana schreef:
08-04-2020 20:09
Ik heb nog even teruggekeken naar de stukjes van Bastiaan, maar ik hoor het niet.
Ondertiteling even aan?
_CarmiggelT_ schreef:
09-04-2020 11:00
Mag er dan een heeeeele korte OP? :)


Ja ga ik mijn best voor doen, ik vind het nu ook teveel scrollen
entertainment/boer-zoekt-vrouw-2019-gee ... #p31217409

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven