Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB]

01-09-2019 20:36 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier verder over deze nieuwe serie

Boer Bastiaan met Milou, Madeleen en Elise.

Afbeelding

Boer Geert met Angela, Esther en Vera.

Afbeelding

Boer Geert Jan met Betty, Jacqueline en Karine.

Afbeelding

Boer Jan met Vera, Froukje en Nienke.

Afbeelding

Boerin Annemiek met Erik, Steven en Jelte.

Afbeelding
girasole3 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 13:00
92.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die Wilfred is wel heel snel getrouwd. Vond hem ook niet zo leuk.
Nou, deze boer van 2018 heeft een paar weken officieel verkering bekend gemaakt.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... n-verliefd
ikBedoelHetGoed schreef:
16-11-2019 23:28
Wanneer zouden de opnames starten?

Ik ben wel toe aan een nieuw seizoen!
Ik kon het ook niet meer terug vinden,maar is wel logisch dat ze volgend jaar verder gaan.
Alle feestdagen in december en alle drukte voorbij.
Januari?
Maar dit heb ik gevonden (eerste aflevering was 1 september en die kan je ergens terug kijken:
Helemaal op het einde van de eerste aflevering doet Yvon Jaspers een oproep aan alle kijkers thuis die één van de boeren wel zien zitten om te schrijven naar hun favoriet. Vervolgens zegt ze: "In het nieuwe jaar zien we je heel graag terug bij het elfde seizoen van Boer zoekt Vrouw." In het nieuwe jaar, dus dat betekent dat we pas in 2020 nieuwe afleveringen kunnen verwachten.

Hoewel Yvon geen specifieke datum noemt, gaan wij ervan uit dat ze januari bedoelt. Want hallo, langer kunnen we écht niet wachten hoor!
EDIT
Boer zoekt Vrouw
De kick-off

Zo 1 sep 20:25 • KRO-NCRV • 1 uur en 3 min

Yvon mag weer op pad! Met Tommy en de grote gele truck sjeest ze door heel Nederland om de tien nieuwe boeren een bezoekje te brengen. Want waarom lukt het hen nou niet om de liefde te vinden? Ze bezoekt de boerderijen van de deelnemers en neemt een klein kijkje in hun leven. Ben jij vrijgezel en gaat jouw hart sneller kloppen van een van deze tien boeren?! Dan heb je na de uitzending twee weken de tijd om een fantastische brief te schrijven. Dit kan digitaal via onze website door op jouw boer te klikken op de Home, maar ook analoog! Stuur je brief dan naar: Postbus 398, 1115 ZH, Amsterdam-Duivendrecht.
De herhalingen zijn dus bestemd om de boeren nog eens te tonen. Om ze uit elkaar te houden.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 18-11-2019 18:33
Reden: Reactie binnen 2 weken na uitzending op 1 september.
30.11% gewijzigd
Eind eerste week januari
Eccohomo schreef:
18-11-2019 18:31
Eind eerste week januari
AHA! Daar zetten de TV UP.
Alle reacties Link kopieren
23 februari pas??? O_O


https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... oen-bekend

Er was wat geduld voor nodig, maar we mogen nu eindelijk zeggen wanneer weer gaan beginnen! Vanaf zondag 23 februari zit jij weer heerlijk elke zondagavond voor de buis om de boeren te volgen in hun liefdesavontuur!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Neeeeeeeeeeeeee!
:furious:
Is toch helemaal niet lang meer.
Alle reacties Link kopieren
Komt BzV op het zelfde tijdstip als Hollands Hoop?

Dan hoop ik dat mijn opnemer het aan kan kan HH op te nemen terwijk we BzV kijken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
10-02-2020 06:06
Komt BzV op het zelfde tijdstip als Hollands Hoop?

Dan hoop ik dat mijn opnemer het aan kan kan HH op te nemen terwijk we BzV kijken.

Ehh... daar is een opnemer voor bedoeld toch?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
10-02-2020 06:06
Komt BzV op het zelfde tijdstip als Hollands Hoop?

Dan hoop ik dat mijn opnemer het aan kan kan HH op te nemen terwijk we BzV kijken.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een satellietontvanger die sommige zenders wel tegelijkertijd aan kan, en andere zenders niet.

:|
snoesje666 wijzigde dit bericht op 10-02-2020 09:25
0.94% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
10-02-2020 06:06
Komt BzV op het zelfde tijdstip als Hollands Hoop?

Dan hoop ik dat mijn opnemer het aan kan kan HH op te nemen terwijk we BzV kijken.
Ik kijk digitale TV en kan zelfs tegelijk meerdere programma's opnemen. Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
10-02-2020 09:24
Ik heb een satellietontvanger die sommige zenders wel tegelijkertijd aan kan, en andere zenders niet.

:|
Ah oke.
Je kunt Bzv in elk geval terug ziek via de website van NPO.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
10-02-2020 09:24
Ik heb een satellietontvanger die sommige zenders wel tegelijkertijd aan kan, en andere zenders niet.

:|

Dus je kan alleen maar opnemen als de tv verder uit staat?
Such fun!1
Boer Zoekt Vrouw en Hollands Hoop zijn beide van de publieke omroep en dus ook beide terug te kijken via NPO Start. Kun je nog steeds kiezen welke je live kijkt.

Ik wist trouwens niet dat er nog een seizoen van Hollands Hoop kwam. Leuk!
Boer Jaap is verliefd:

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... p-verliefd
Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -nog-samen

Update vorig seizoen
Ah nee is voor abbonees. Wat jammer.
Alle reacties Link kopieren
AnnaMarianna schreef:
10-02-2020 11:04
Boer Jaap is verliefd:

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... p-verliefd
Wat een mooie vrouw.
Is zij eigenlijk niet een beetje out of his league? :-$
Alle reacties Link kopieren
Ik kon het wel lezen. Hieronder de tekst


Maarten en Michelle
Het stel dat elkaar leerde kennen tijdens Boer zoekt Vrouw, woont sinds januari vorig jaar samen. Maarten is ingetrokken bij Michelle’s huis in het Brabantse Boekel. Hoewel Maarten destijds nog zocht naar een baan in de omgeving, was een ding al duidelijk: hij zou Michelle niet versterken in de champignonkwekerij. „We hebben vanaf het begin afgesproken dat we werk en privé zoveel mogelijk gescheiden houden en graag allebei ons eigen ding blijven doen.”

In maart 2019 werden er drugsvaten op het terrein van Michelle gevonden. Aan Omroep Brabant liet ze toen weten ’erg geschrokken’ te zijn, maar er niks mee te maken hebben.

Marnix en Emmie.
Marnix en Emmie.Ⓒ LINELLE DEUNK/KRO-NCRV
Marnix

Hoewel het er even op leek dat Marnix met lege handen overbleef na Boer zoekt Vrouw, is de eigenwijze Noord-Hollandse boer al ruime tijd onder de pannen. Op de reünie nam hij een vrouw mee en achteraf bleek dat hij de Vlaamse Emmie al langer kende uit de paardenwereld. Afgelopen zomer heeft het stel de volgende stap gezet: ze zijn gaan hokken! Hierover vertelde hij destijds: „We hebben het heel leuk samen. Hadden we veel eerder moeten doen, haha! Het heeft even geduurd, want Emmie woonde en werkte in België.”

„We zijn net een peper- en zoutstel. Ik denk iets, en Emmie zegt het. Het zit gewoon goed, en dat is hetgeen waar ik naar op zoek was!”, aldus Marnix.

V.l.n.r.: Wim, Marit en presentatrice Yvon Jaspers.
V.l.n.r.: Wim, Marit en presentatrice Yvon Jaspers.Ⓒ KRO-NCRV
Wim en Marit

Maandenlang moesten ze net als Roel en Steffi en Michelle en Maarten hun liefde voor elkaar geheimhouden. Inmiddels woont het stel al sinds mei 2019 samen in de boerderij van Wim. De akkerbouwer uit de Noordoostpolder en arts Marit zijn nog steeds bij elkaar. Hoewel ze bij voorkeur liever niet in de spotlights staan, werden ze in oktober vorig jaar samen gespot bij de ’TV-boer is troef’-markt waar zij producten van hun eigen erf verkochten en op de foto gingen met fans.

Steffi en Roel.
Steffi en Roel.Ⓒ LINELLE DEUNK/KRO-NCRV
Roel en Steffi

Misschien wel het schattigste stel van het tiende seizoen. Op de Instagrampagina van paardenfokker Steffi is te zien dat ze nog steeds stapelgelukkig met elkaar zijn. Het duurde dan ook niet lang voordat de twee tortelduifjes samenwoonden. Roel trok namelijk bij Steffi in.

Eind oktober 2019 werd bekend dat het boerenkoppel een bed & breakfast met zo’n 10 kamers gaat openen in Boekel. Aan RTL Boulevard meldden ze dat ze voorlopig nog geen trouwplannen hebben. Volgens Roel is dat voornamelijk omdat het geld op zou zijn.

Jaap en Helle.
Jaap en Helle.Ⓒ KRO-NCRV
Jaap

Hoewel Jaap bij de reünie van Boer zoekt Vrouw zonder vrouw aan zijn zijde verscheen, zit de bloemenkweker momenteel wél op een roze wolk. Hij kwam in contact met de van oorsprong Deense Helle en inmiddels zijn er al wat dates geweest. Aan het programma liet hij recent weten erg gelukkig te zijn met Helle. „Wat ik zo leuk aan haar vind? Ze is een mooie, lieve dame. Ze is praktisch, doortastend en neemt initiatief. Dat waardeer ik aan haar. Het voelt zo goed. Ik zie een toekomst met haar en haar twee kinderen zeker zitten!”, vertelde hij enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Ik :heart: Steffi.

Dat vond ik echt een leuke, lieve vrouw.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
https://www.dvhn.nl/drenthe/Knappe-Boer ... 72873.html


Uit een geluidsfragment dat vandaag is vrijgegeven door KRO-NCRV is op te maken dat Annemiek naar alle waarschijnlijkheid één van de vijf boeren is die wordt gevolgd in het elfde seizoen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Zo die boerin is lekker......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven