Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2022

27-02-2022 12:37 6167 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond de 1e aflevering van een nieuw seizoen.

Ik heb er weer zin in!

Wie kijkt er ook mee?

*
Afbeelding
Boer Evert (58) - Melkveehouder in Drenthe
Samen met zijn broer runt Evert een melkveehouderij. Op de boerderij heeft hij weinig aanspraak, Evert mist de sociale contacten best wel. "Wat is er nou mooier dan iemand die naar je lacht, dat maakt toch je hele dag goed?", vindt hij. Toen hij jonger was, had hij niet gedacht dat hij zo lang alleen zou blijven. Een gezin was altijd een van zijn dromen. Hij hoopt op een relatie waarin hij samen kan genieten en ontspannen.

Boer Hans (69) - Paardenhouder in Noord-Brabant
Weduwnaar Hans begon ooit als varkensfokker maar stapte vanwege allergieën over naar springpaarden. Hij runt het bedrijf alleen; af en toe helpen zijn vier kinderen hem. Hij werkt, ondanks dat "zijn lichaam aan alle kanten kraakt", heel graag. Zijn drie dochters en zoon gunnen hun vader een nieuwe liefde. Hij is een zorgzame man met een klein hartje, aldus de kinderen. "Het is een Hans op zoek naar z'n eigen Grietje."

Boer Janine (31) - Schapenhouder in Limburg
Samen met haar ouders zorgt Janine voor duurzaam natuurbeheer in Zuid-Limburg. Samen met haar hond trekt ze de dagelijks de natuur in met - in totaal - drieduizend schapen. Janine heeft een druk bestaan, maar ze vindt graag iemand met dezelfde passie voor de agrarische sector. "Als je me een knuffel geeft en ik stink naar schaap, dan moet je daartegen kunnen."

Boer Jouke (31) - Melkveehouder in Friesland
Jouke houdt van een beetje actie en uitdaging. Het interesseert hem niet zo wat anderen van hem vinden. Zijn drukke bestaan als melkveehouder heeft niet geholpen om een blijvende relatie te vinden. Zijn ouders leunen ook op hem, zeker na de hersenbloeding van zijn vader. Alleen zijn vindt hij prima, maar hij krijgt graag een hechtere band met iemand aan wie hij zijn gevoelige kant kan laten zien.

Boer Rob (51) - Kersenteler en dressuurpaardenfokker in Gelderland
Kersen zijn een symbool van de liefde, vertelt de gescheiden boer Rob, die tijdens het plukken graag een liedje zingt. Hij is van plan om met zijn gitaar serenades te brengen aan zijn toekomstige vriendin. Maar hij weet ook van zichzelf dat hij soms iets te snel gaat met een relatie en te graag wil. Daarom is hij van plan iets meer af te wachten in zijn nieuwe relatie.

Linkje naar de beschrijvingen van alle boeren.

viewtopic.php?f=11&t=487783&p=33775319&start=#p33775319
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2022 13:21
Reden: OP aangepast, op verzoek van forummers beschrijvingen toegevoegd ivm niet terugkeren to.
92.74% gewijzigd
Jurkjes en BZV is blijkbaar een beetje een lastige combinatie. Eerst Marion en nu Wendy. Die het allebei hartstikke goed stond en er was wat mij betreft niks uitdagends of ordinairs aan.

De suggestieve opmerkingen en de pose van Wendy hadden wat mij betreft dan weer niet gehoeven.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Pindakaasjes schreef:
21-03-2022 10:52
Welgeteld één forummer had het over dat "mannelijke/vrouw" gebeuren.
Nee hoor, is al een paar keer genoemd, ook na de vorige aflevering.
Misssunshine schreef:
21-03-2022 10:20
Oh jakkie, ik vind echt niks sexy aan Wendy. Dat maakt natuurlijk ook helemaal niet uit maar dat overdreven sexy doen vind ik nog onaantrekkelijker. Ik vind het overigens ook best een beetje treurig dat het aantrekken van een jurkje tegenwoordig al sexy is. Sexy zijn zit voor mijn gevoel in zoveel meer dingen dan dat.
Ik vind sowieso dat krolse gekir van sommige vrouwen bij diverse boeren vrij genant
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een jurk of een rok, niets mis mee. Een glimlach en een knipoog, niets mis mee. Sommige vrouwen passen echter te veel tegelijk toe, waardoor ze verzanden in het niets.

Verder boeit het me serieus niet wie met wie aan de haal gaat in die programma’s. Ik kijk als tijdverdrijf. Sommige mensen vind ik heel sympathiek en die hebben mijn gunfactor. En sommigen vind ik 10 keer niets.
Daveotion schreef:
21-03-2022 10:48
Inderdaad. Maar op Viva wordt dit meteen geslutshamed. En alsof dat nog niet genoeg is, is het nu ook een "mannelijke" vrouw met een "hoekig" gezicht, "niet aantrekkelijk". Het verloopt precies zoals ik had voorspeld een paar pagina's terug.
Met dit argument vind ik dat je de discussie altijd gelijk zo doodslaat. De meeste mensen vinden haar gedrag niet sexy, ik ook niet, juist niet. En daarna komt waarschijnlijk ook gelijk weer de jaloeziekaart. Dat zij dit zo wil aanpakken is haar goed recht, moet ze ook zeker zelf weten maar dan kunnen andere mensen daar ook iets van vinden, zonder dat ze haar een slet vinden of jaloers zijn, zo werkt dat nu eenmaal. Ik zou het prima vinden als ze bij Rob overblijft, ze passen wel bij elkaar maar of ze daar zelf nou uiteindelijk zo blij van wordt vraag ik me af.
_CarmiggelT_ schreef:
21-03-2022 10:55
Jurkjes en BZV is blijkbaar een beetje een lastige combinatie. Eerst Marion en nu Wendy. Die het allebei hartstikke goed stond en er was wat mij betreft niks uitdagends of ordinairs aan.

De suggestieve opmerkingen en de pose van Wendy hadden wat mij betreft dan weer niet gehoeven.
Jurkjes op een boerderij zijn gewoon niet handig
Waarom is die ‘sexy pose’ op bed van Wendy nou weer ongepast? Dat was toch gewoon overduidelijk een geintje. Het is niet alsof je nou van alles zag ofzo.
lilalinda schreef:
21-03-2022 11:11
Jurkjes op een boerderij zijn gewoon niet handig
Ze komen daar toch niet om zich om te laten scholen tot boer, maar om een man te daten? Vooral op dag 1 zie ik echt niet in waarom je dan geen jurk aan zou kunnen trekken. Daarbij is de betreffende man fruitboer.
ozymandias schreef:
21-03-2022 11:18
Ze komen daar toch niet om zich om te laten scholen tot boer, maar om een man te daten? Vooral op dag 1 zie ik echt niet in waarom je dan geen jurk aan zou kunnen trekken. Daarbij is de betreffende man fruitboer.
Ik snap dat ook niet, juist leuk dat ze een jurk aan had. Veel leuker dan gewoon in een makkelijke spijkerbroek met shirt. Ik vond haar erg leuk en zag er ook de humor wel van in. Maud daarentegen zit echt in mijn irritatiezone.
ozymandias schreef:
21-03-2022 11:18
omdat hij het bedrijf laat zien
omdat je de stal in gaat, het erf opgaat
het waait, het is koud, of heet, er zijn vliegen, modder, mest

ik kom nog wel eens op een erf, en bewaar de jurkjes voor de avond, niet voor overdag
Het weer is bij die boer toch hetzelfde als in het dorp verderop? Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft. Wederom, het is een fruitboer met wat paarden, geen varkenshouder.
lilalinda schreef:
21-03-2022 11:24
omdat hij het bedrijf laat zien
omdat je de stal in gaat, het erf opgaat
het waait, het is koud, of heet, er zijn vliegen, modder, mest

ik kom nog wel eens op een erf, en bewaar de jurkjes voor de avond, niet voor overdag
Ze komt net aan om te logeren, ze heeft echt nog wel meer kleding bij zich dan dit jurkje, Ze kan zich ook omkleden alvorens ze de rondleiding krijgt. Maar eerst gewoon even wat drinken en een praatje maken. Ze komt tenslotte als potentiële relatie, niet als boerenknecht. Dat ze later niet kiest om wat anders aan te trekken kan allerlei redenen hebben.
Waarom stond Jouke nou alsnog met drie vrouwen, die niet naar dier mogen ruiken, in de melkput tussen de koeien? Omdat er verder niks te doen is? En die sigaret inderdaad; gatver! (of ben ik nu aan het smoke-shamen?)

Compliment aan Jouke: dit is de schoonste (of nieuwste) melkput die ik ooit gezien heb.

Wat klinkt en ziet Hans (er) ongezond uit zeg; hopelijk heeft hij geen vervelende aandoening waardoor hij dit gewicht heeft en lukt het hem om er wat van af te krijgen (of ben ik nu aan het fatshamen of leg ik teveel nadruk op gezond leven? Hopelijk trap ik niet op iemands lange tenen?)

Margriet is erg kritisch; denk niet dat het wat wordt. Ook niet met Dinie schat ik zo in. Annette is erg leuk.

Zoals iemand al schreef: Wendy doet niet een beetje flirterig maar gooit erg veel in de strijd en dat maakt het (voor mij op tv) wat overdreven. Het is en en en...

Bij Janine vind ik Michiel erg leuk passen. Die Fries ook nog wel maar die chauffeur heb ik wat minder mee. Maar het gaat niet om mij gelukkig ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
MarindaH schreef:
21-03-2022 10:53
Typisch he. Maar dan wel even melden 'dat dat niet erg is', dat ze 'hoekig' is. Van je medevrouwen moet je het hebben.

Nou ja, over de mannen wordt anders ook genoeg lulligs gezegd hoor. Rob die het type lijkt dat s nachts katjes de nek omdraait, Hans die op Bassie lijkt, Sander (?) die vooral geen hoodie aan mocht.

Maar dat is toch ook het hele idee van in een topic over een programma praten? Mag dat dan alleen positief? Dat we hier alleen de dingen die we tof vinden delen, en de andere dingen niet?
minnimouse schreef:
21-03-2022 11:13
Waarom is die ‘sexy pose’ op bed van Wendy nou weer ongepast? Dat was toch gewoon overduidelijk een geintje. Het is niet alsof je nou van alles zag ofzo.
Niet per se heel ongepast wat mij betreft, maar alles bij elkaar een beetje veel, zeker als je in een groep bent.
ozymandias schreef:
21-03-2022 10:50
Ja, echt schandalig inderdaad dat vrouwen durven te flirten in een datingprogramma.
Het is het vooral het format van het programma dat het ongemak en het trash-gehalte zo lekker opdrijft. Als je een boer aan een vrouw wil helpen dan kun je ook een boer 3 keer een 1-op-1 dagdate laten hebben. Maar dan heb je geen kans op kift.

Nu heb je onuitgesproken het dilemma "kan ik mijn vijand gebruiken om vriendjes te maken?". Eerst samen gezellig maken maar daar in je eentje wel maximaal de vruchten van proberen te plukken, dat soort dynamiek.
katkaatje schreef:
21-03-2022 11:34
Nou ja, over de mannen wordt anders ook genoeg lulligs gezegd hoor. Rob die het type lijkt dat s nachts katjes de nek omdraait, Hans die op Bassie lijkt, Sander (?) die vooral geen hoodie aan mocht.

Maar dat is toch ook het hele idee van in een topic over een programma praten? Mag dat dan alleen positief? Dat we hier alleen de dingen die we tof vinden delen, en de andere dingen niet?
Nee, het hoeft echt niet alleen maar positief, maar tussen zwart en wit zitten nog heel veel andere kleuren.
Inhoudelijk over het programma en de deelnemers praten is leuk. Iemand afzeiken op uiterlijk en lichaam vind ik heel laag en zegt zo veel over de persoon die het zegt.
_CarmiggelT_ schreef:
21-03-2022 11:44
Niet per se heel ongepast wat mij betreft, maar alles bij elkaar een beetje veel, zeker als je in een groep bent.
Het is maar net hoe de redactie van het programma knipt en plakt. Als ze het allemaal achter elkaar plakken lijkt het al snel wat veel.
katkaatje schreef:

Dat is een enorm compliment hoor.
‘Alles is voor Bassie’.

;-) ;-)
Dahlia74 schreef:
21-03-2022 11:52
Het is maar net hoe de redactie van het programma knipt en plakt. Als ze het allemaal achter elkaar plakken lijkt het al snel wat veel.
Ik las trouwens dit: https://www.story.nl/artikel/showbizz/d ... n-gebonden.

Misschien wordt Wendy dus wel zo aangestuurd om als een bepaald type neergezet te kunnen worden. Geen idee hoe bepalend de regie is.
OhDeer schreef:
21-03-2022 11:50
Nee, het hoeft echt niet alleen maar positief, maar tussen zwart en wit zitten nog heel veel andere kleuren.
Inhoudelijk over het programma en de deelnemers praten is leuk. Iemand afzeiken op uiterlijk en lichaam vind ik heel laag en zegt zo veel over de persoon die het zegt.

Bij deze uitspraak, die vaak voorbij komt, vraag ik me altijd af: wat zegt dat dan? Hij is in dezelfde als 'daar vind ik wat van'. Zeg gewoon wat je vindt, denk ik dan.

Dus: wat zegt het volgens jou over mij als ik vind dat Wendy niet zo'n mooi uiterlijk heeft?
Ik vind Maud leuk. Wendy heb ik om gelachen . Zij laat zich wel zien.
Rob vind ik geile Geert van eerder.
Janine krijgt het moeilijk .
katkaatje schreef:
21-03-2022 12:01
Bij deze uitspraak, die vaak voorbij komt, vraag ik me altijd af: wat zegt dat dan? Hij is in dezelfde als 'daar vind ik wat van'. Zeg gewoon wat je vindt, denk ik dan.

Dus: wat zegt het volgens jou over mij als ik vind dat Wendy niet zo'n mooi uiterlijk heeft?
Mij maakt dat duidelijk dat wij dezelfde mening over haar hebben.
Hallo…….fijn kennis te maken katkaatje! :couple:
Ik vond de reactie van Annet op Margriet heel leuk; "Oh, maar ik ben heel gelukkig hoor"

Annet lust/eet geen vlees en vis en Margriet vond daar wat van

Ik hoop dat Janine voor MIchiel kiest. Hij lijkt echt voor haar te gaan
calvijn1 wijzigde dit bericht op 21-03-2022 13:21
Reden: Aanpassing
0.44% gewijzigd
katkaatje schreef:

Op het forum mag je wel mannen afzeiken, maar geen mede-vrouwen blijkbaar :sigh:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven