Boer zoekt vrouw 2022
zondag 27 februari 2022 om 12:37
Vanavond de 1e aflevering van een nieuw seizoen.
Ik heb er weer zin in!
Wie kijkt er ook mee?
*

Boer Evert (58) - Melkveehouder in Drenthe
Samen met zijn broer runt Evert een melkveehouderij. Op de boerderij heeft hij weinig aanspraak, Evert mist de sociale contacten best wel. "Wat is er nou mooier dan iemand die naar je lacht, dat maakt toch je hele dag goed?", vindt hij. Toen hij jonger was, had hij niet gedacht dat hij zo lang alleen zou blijven. Een gezin was altijd een van zijn dromen. Hij hoopt op een relatie waarin hij samen kan genieten en ontspannen.
Boer Hans (69) - Paardenhouder in Noord-Brabant
Weduwnaar Hans begon ooit als varkensfokker maar stapte vanwege allergieën over naar springpaarden. Hij runt het bedrijf alleen; af en toe helpen zijn vier kinderen hem. Hij werkt, ondanks dat "zijn lichaam aan alle kanten kraakt", heel graag. Zijn drie dochters en zoon gunnen hun vader een nieuwe liefde. Hij is een zorgzame man met een klein hartje, aldus de kinderen. "Het is een Hans op zoek naar z'n eigen Grietje."
Boer Janine (31) - Schapenhouder in Limburg
Samen met haar ouders zorgt Janine voor duurzaam natuurbeheer in Zuid-Limburg. Samen met haar hond trekt ze de dagelijks de natuur in met - in totaal - drieduizend schapen. Janine heeft een druk bestaan, maar ze vindt graag iemand met dezelfde passie voor de agrarische sector. "Als je me een knuffel geeft en ik stink naar schaap, dan moet je daartegen kunnen."
Boer Jouke (31) - Melkveehouder in Friesland
Jouke houdt van een beetje actie en uitdaging. Het interesseert hem niet zo wat anderen van hem vinden. Zijn drukke bestaan als melkveehouder heeft niet geholpen om een blijvende relatie te vinden. Zijn ouders leunen ook op hem, zeker na de hersenbloeding van zijn vader. Alleen zijn vindt hij prima, maar hij krijgt graag een hechtere band met iemand aan wie hij zijn gevoelige kant kan laten zien.
Boer Rob (51) - Kersenteler en dressuurpaardenfokker in Gelderland
Kersen zijn een symbool van de liefde, vertelt de gescheiden boer Rob, die tijdens het plukken graag een liedje zingt. Hij is van plan om met zijn gitaar serenades te brengen aan zijn toekomstige vriendin. Maar hij weet ook van zichzelf dat hij soms iets te snel gaat met een relatie en te graag wil. Daarom is hij van plan iets meer af te wachten in zijn nieuwe relatie.
Linkje naar de beschrijvingen van alle boeren.
viewtopic.php?f=11&t=487783&p=33775319&start=#p33775319
*
Ik heb er weer zin in!
Wie kijkt er ook mee?
*

Boer Evert (58) - Melkveehouder in Drenthe
Samen met zijn broer runt Evert een melkveehouderij. Op de boerderij heeft hij weinig aanspraak, Evert mist de sociale contacten best wel. "Wat is er nou mooier dan iemand die naar je lacht, dat maakt toch je hele dag goed?", vindt hij. Toen hij jonger was, had hij niet gedacht dat hij zo lang alleen zou blijven. Een gezin was altijd een van zijn dromen. Hij hoopt op een relatie waarin hij samen kan genieten en ontspannen.
Boer Hans (69) - Paardenhouder in Noord-Brabant
Weduwnaar Hans begon ooit als varkensfokker maar stapte vanwege allergieën over naar springpaarden. Hij runt het bedrijf alleen; af en toe helpen zijn vier kinderen hem. Hij werkt, ondanks dat "zijn lichaam aan alle kanten kraakt", heel graag. Zijn drie dochters en zoon gunnen hun vader een nieuwe liefde. Hij is een zorgzame man met een klein hartje, aldus de kinderen. "Het is een Hans op zoek naar z'n eigen Grietje."
Boer Janine (31) - Schapenhouder in Limburg
Samen met haar ouders zorgt Janine voor duurzaam natuurbeheer in Zuid-Limburg. Samen met haar hond trekt ze de dagelijks de natuur in met - in totaal - drieduizend schapen. Janine heeft een druk bestaan, maar ze vindt graag iemand met dezelfde passie voor de agrarische sector. "Als je me een knuffel geeft en ik stink naar schaap, dan moet je daartegen kunnen."
Boer Jouke (31) - Melkveehouder in Friesland
Jouke houdt van een beetje actie en uitdaging. Het interesseert hem niet zo wat anderen van hem vinden. Zijn drukke bestaan als melkveehouder heeft niet geholpen om een blijvende relatie te vinden. Zijn ouders leunen ook op hem, zeker na de hersenbloeding van zijn vader. Alleen zijn vindt hij prima, maar hij krijgt graag een hechtere band met iemand aan wie hij zijn gevoelige kant kan laten zien.
Boer Rob (51) - Kersenteler en dressuurpaardenfokker in Gelderland
Kersen zijn een symbool van de liefde, vertelt de gescheiden boer Rob, die tijdens het plukken graag een liedje zingt. Hij is van plan om met zijn gitaar serenades te brengen aan zijn toekomstige vriendin. Maar hij weet ook van zichzelf dat hij soms iets te snel gaat met een relatie en te graag wil. Daarom is hij van plan iets meer af te wachten in zijn nieuwe relatie.
Linkje naar de beschrijvingen van alle boeren.
viewtopic.php?f=11&t=487783&p=33775319&start=#p33775319
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2022 13:21
Reden: OP aangepast, op verzoek van forummers beschrijvingen toegevoegd ivm niet terugkeren to.
Reden: OP aangepast, op verzoek van forummers beschrijvingen toegevoegd ivm niet terugkeren to.
92.74% gewijzigd
maandag 21 maart 2022 om 13:43
volgens mij was er ooit een boer die met een strakke boxer aan die zijn loge's kwam bezoeken in hun slaapkamer om ze welterusten te wensen. Daar kwam ook heeeeel veel reactie opMisssunshine schreef: ↑21-03-2022 13:35Oh ik hou juist heel erg van mensen die niet normaal doen en opvallen. Ik hou van mannen en vrouwen en mooie blonde vrouwen die sexy zijn daar kijk ik heel erg graag naar om. Maar dat sexy zijn zit voor mij niet in een jurkje (ik vond het trouwens ook een gewoon gezellig jurkje, niet bijzonder opvallend of sexy) en het gedrag vond ik persoonlijk ook niet heel uitnodigend maar dat zo'n man als Rob dat al heel wat vind begrijp ik dan weer wel, ik vind het een vervelende man. Als een van de mannen in een strakke broek ofzo op bed ging liggen poseren zou ik het ook niet erg aantrekkelijk vinden. Ik vind dat er best wat van gezegd mag worden, zonder dat je dan gelijk jaloers of ongelukkig met jezelf wordt genoemd, dat vind ik zo makkelijk. Maud ben ik echt uiteindelijk heel positief door verrast. Ik vond haar eerst heel erg bijzonder maar gisteren zag ik een hele lieve en kwetsbare vrouw en ik vond haar ineens ook zo'n mooi gezicht hebben.
maandag 21 maart 2022 om 13:47
Dat is toch geen belediging. Dat is een constatering.
En zeg nou zelf.
maandag 21 maart 2022 om 13:50
Vorig jaar was er zelfs een oudere boer die in een onesie de slaapkamers opliep….dat was toch ook heel ongepast volgens sommigen.
Ik vond twee seizoenen geleden bij die boer Geert, die slanke donkerharige krullenvrouw die zoveel commentaar kreeg en ook door iemand een man genoemd werd……dat was pas een mooie vrouw!
En die was ook lang en slank…en toch vond en vind ik die mooi. Hoe kan dan gesteld worden dat iemand die Wendy (die naam alleen al) er niet vind uitzien vast zelf onzeker en ongelukkig is?
Dat is toch meten met twee maten? En maten die wel behoorlijk ver uiteen liggen.
Ik vond twee seizoenen geleden bij die boer Geert, die slanke donkerharige krullenvrouw die zoveel commentaar kreeg en ook door iemand een man genoemd werd……dat was pas een mooie vrouw!
En die was ook lang en slank…en toch vond en vind ik die mooi. Hoe kan dan gesteld worden dat iemand die Wendy (die naam alleen al) er niet vind uitzien vast zelf onzeker en ongelukkig is?
Dat is toch meten met twee maten? En maten die wel behoorlijk ver uiteen liggen.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 21-03-2022 14:43
0.76% gewijzigd
maandag 21 maart 2022 om 13:55
Ik vind overigens al die vrouwen er leuk uitzien als je rekent dat ze toch al enigszins op leeftijd zijn.
maandag 21 maart 2022 om 13:58
ja, uit Limburg
Geen van de dames wilde met hem verder
maandag 21 maart 2022 om 13:59
wat is er mis met de naam Wendy?Ttroeteltje schreef: ↑21-03-2022 13:50Vorig jaar water zelfs een oudere boer die in een onesie de slaapkamers opliep….dat was toch ook heel ongepast volgens sommigen.
En die was ook lang en slank…en toch vind envind ik die mooi. Hoe kan dan gesteld worden dat iemand die Wendy (die naam alleen al) er niet vind uitzien vast zelf onzeker en ongelukkig is?
maandag 21 maart 2022 om 14:04
maandag 21 maart 2022 om 14:05
Daarom vind ik de webserie ook eigenlijk gewoon leuker. 1 boer die met 1 vrouw/man tegelijk een date heeft en dan gewoon rustig kan bekijken of die persoon de moeite waard is voor een eventuele vervolgdate. Lijkt me ook voor de boer in kwestie veel prettiger.
maandag 21 maart 2022 om 14:07
Dan kan je ook naar first dates kijken.MissPiglet schreef: ↑21-03-2022 14:05Daarom vind ik de webserie ook eigenlijk gewoon leuker. 1 boer die met 1 vrouw/man tegelijk een date heeft en dan gewoon rustig kan bekijken of die persoon de moeite waard is voor een eventuele vervolgdate. Lijkt me ook voor de boer in kwestie veel prettiger.
Die logeerweek maakt Boer zoekt vrouw. Juist dat ongemakkelijke en de concurentie maakt het leuk om naar te kijken vind ik.
maandag 21 maart 2022 om 14:20
Ja maar Maud doet niet sexy en is daarnaast niet lang, slank en blond met stelten van benen dus daar wil het Viva-forum dan wel mee sympathiseren.polydox schreef: ↑21-03-2022 13:08Ach houdt toch op, de meesten van ons vinden Maud leuk en als er nu een opvallend is….. Dat is overigens wel een vrouw met een erg mooi gezicht. Dat je je bijna ter plekke aanbiedt is een keuze en daar kunnen mensen wat van vinden. Ik vind mannen die dat weer als primaire reden nemen om iemand te laten blijven overigens ook niks, zeker als ze wat ouder zijn.
Volgens mij is het vrij simpel. Zolang die boeren het leuk vinden doen ze helemaal niks fout. Al gaat ze in een latexpakje op het aanrecht liggen kronkelen.
Ik denk trouwens dat Wendy helemaal niet zo eager is. In het voorstukje van volgende week zie je al dat ze Rob vraagt of hij wel kan luisteren. Die is echt nog niet verkocht hoor, ik zag haar bij de vorige aflevering ook al bedenkelijk kijken toen Rob het over kinderen had.
maandag 21 maart 2022 om 14:25
Oh ja Marcel inderdaad
maandag 21 maart 2022 om 14:34
Maar je doet nu net alsof Wendy een beeldschone vrouw met minstens miss Universe potentieel is. Ze is inderdaad lang en slank en ze heeft lange benen en oh ja ze is blond maar ik vind het eigenlijk een hele normale vrouw om te zien, beetje slungelig en zeker niet sexy of mooi. Lang en blond wil ook helemaal niet altijd zeggen knap, sierlijk en sexy, spannend, aantrekkelijk. Ik vind het bijzonder dat we haar allemaal bijzonder mooi moeten vinden ofzo en als we dat niet zien dat het dan wel de kift zal zijn want hè, ze is lang en blond.Daveotion schreef: ↑21-03-2022 14:20Ja maar Maud doet niet sexy en is daarnaast niet lang, slank en blond met stelten van benen dus daar wil het Viva-forum dan wel mee sympathiseren.
Volgens mij is het vrij simpel. Zolang die boeren het leuk vinden doen ze helemaal niks fout. Al gaat ze in een latexpakje op het aanrecht liggen kronkelen.
Ik denk trouwens dat Wendy helemaal niet zo eager is. In het voorstukje van volgende week zie je al dat ze Rob vraagt of hij wel kan luisteren. Die is echt nog niet verkocht hoor, ik zag haar bij de vorige aflevering ook al bedenkelijk kijken toen Rob het over kinderen had.
maandag 21 maart 2022 om 14:38
Misssunshine schreef: ↑21-03-2022 14:34Maar je doet nu net alsof Wendy een beeldschone vrouw met minstens miss Universe potentieel is. Ze is inderdaad lang en slank en ze heeft lange benen en oh ja ze is blond maar ik vind het eigenlijk een hele normale vrouw om te zien, beetje slungelig en zeker niet sexy of mooi. Lang en blond wil ook helemaal niet altijd zeggen knap, sierlijk en sexy, spannend, aantrekkelijk. Ik vind het bijzonder dat we haar allemaal bijzonder mooi moeten vinden ofzo en als we dat niet zien dat het dan wel de kift zal zijn want hè, ze is lang en blond.
Nou de boer denkt daar volgens mij duidelijk anders over, en volgens mij zei ze ergens in en eerdere uitzending ook iets over haar uiterlijk en opvallen maar dat ging net te snel dus weet het niet meer exact
maandag 21 maart 2022 om 14:43
Nou gelukkig maar dat hij er blij mee is, dan zit ze daar toch op haar plek. Smaken verschillen nu eenmaal en ik gun het ze elkaar van harte.
maandag 21 maart 2022 om 14:48
maandag 21 maart 2022 om 14:52
Ttroeteltje schreef: ↑21-03-2022 14:48In die aflevering had zij het erover dat ze indruk zou gaan maken met een zwiepende haardos…….dus alweer zo’n loos geblaat. Ze was er stellig van overtuigd dat dat gezwiep wel aandacht zou trekken.
Wendy van Wanten, Wendy van Dijk, Wendy…..oudbolliger kan bijna niet vwb naam.
Noem je Wendy nou oud én bollig? Of moet ik je niet shamen om je taal?
Such fun!1
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in