Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2023 Geen Spoilers!

30-03-2023 09:43 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Praat hier mee over seizoen 13.
Hoe het de boeren vergaat in hun zoektocht naar de liefde is vanaf 17 september te zien, als het vervolg van de serie op tv komt.

Afbeelding
Meer over..
🇩🇰Haico: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boere ... boer-haico

🇫🇷Claudia: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boere ... in-claudia

🇸🇰 Richard: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boere ... er-richard

🇸🇪 Bernice: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boere ... in-bernice

🇩🇪 Piet: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2023/boer-piet



edit door de moderator: Beste forummers,
We krijgen geluiden dat er gespoilerd wordt in dit topic. Zorg er voor dat je alleen dingen post die in de reguliere uitzending zit, tijdens of nadat deze is uitgezonden. zodat het voor iedereen leuk blijft.
Bedankt voor jullie medewerking.
makiko wijzigde dit bericht op 09-07-2023 23:57
73.08% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar gaan we! :hyper:

De eerste boer is wel dat ik denk... Ik hoop dat hij wel genoeg brieven krijgt om te kiezen. Zeker omdat er bij de buitenlandse boeren geen afvallers zijn (alle vijf gaan naar de logeerweek etc)
Alle reacties Link kopieren Quote
Acupunctuur bij de koe :facepalm:

Maar prachtig huis heeft ze.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP!
die eerste boer is best leuk maar die hoofddoekjes snap ik niet? Hij ziet er zoveel leuker uit zonder!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zanahoria schreef:
09-04-2023 20:32
Daar gaan we! :hyper:

De eerste boer is wel dat ik denk... Ik hoop dat hij wel genoeg brieven krijgt om te kiezen. Zeker omdat er bij de buitenlandse boeren geen afvallers zijn (alle vijf gaan naar de logeerweek etc)
Dat gekke mutsje kan beter af wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren Quote
De mutsjes vind ik ook niet top. Maar zonder mutsje kan hij wel beter goed scheren, ipv dat plukje haar vooraan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een droefenis in Slowakije? Een troosteloos gebeuren meer kan ik er niet van maken.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren Quote
AllyMcBeal schreef:
09-04-2023 20:54
Wat een droefenis in Slowakije? Een troosteloos gebeuren meer kan ik er niet van maken.
Donders troosteloos 😁
Niet mijn type, maar wel een lieve man volgens mij
Alle reacties Link kopieren Quote
Yvon: wat is een aardappel?
Boer: zo’n rond ding die je kan eten.
Yvon: ja, dat snap ik, maar ik bedoel in het Deens.

Ik vond het grappig :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die Slowaakse boer wel heel leuk. Als ik nou vrijgezel was…
Alle reacties Link kopieren Quote
loulou39 schreef:
09-04-2023 21:09
Donders troosteloos 😁
Niet mijn type, maar wel een lieve man volgens mij
Ja een hele leuke man wel denk ik.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bernice is lief. Wat zonde dat ze zo onzeker is, ze is zo leuk
Hoop dat ze veel reacties krijgt van leuke mannen 👍🏻
Alle reacties Link kopieren Quote
loulou39 schreef:
09-04-2023 21:09
Donders troosteloos 😁
Niet mijn type, maar wel een lieve man volgens mij
Ja ik vind hem ook leuk... Voor een ander ;)
En van de troosteloze woning zou ik wel wat kunnen maken. In de zomer ziet het er ook vast wel wat mooier uit qua omgeving.

Bernice ook leuke meid. Eerst dacht ik, waarom moet die nu meedoen aan het programma. Maar toen ze vertelde over haar sociale contacten, snapte ik het wel :rolling:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zelf nog niet gekeken, wel even de OP in elkaar geflanst, als het duidelijker kan, doe ik dat morgen :$
makiko wijzigde dit bericht op 09-04-2023 21:30
0.45% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben verliefd op die grote leefkeuken in dat Zweedse huis!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die Bernice nogal bleu. Ik voorspel hele lange ongemakkelijke stiltes als die moet daten.
Alle reacties Link kopieren Quote
loulou39 schreef:
09-04-2023 21:29
Bernice is lief. Wat zonde dat ze zo onzeker is, ze is zo leuk
Hoop dat ze veel reacties krijgt van leuke mannen 👍🏻

Ik denk dat ze óf meteen halsoverkop verliefd gaat worden op iedere man in haar omgeving, óf iedereen eng vind en iedereen van zich afstoot.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Piet en Bernice worden echt de drama-beelde van dit seizoen denk ik. Bernice snapt sociaal contact niet en gaat gelijk van nul naar 100 door mee te doen aan bzv. Ik snap dat ruraal Zweden een drama is, maar ze moet gewoon eerst maar eens een zomer gaan tinderen in de Costa ofzo...

En Piet... appartementje en krakkemikkig, niet heel breedsprakig... plus, voor mijn gevoel hebben boeren op vleesboerderijen het altijd wat zwaarder omdat er iets meer gewetensbezwaarden zijn die geen brieven schrijven. Fijne wedstrijd!
Alle reacties Link kopieren Quote
AllyMcBeal schreef:
09-04-2023 20:54
Wat een droefenis in Slowakije? Een troosteloos gebeuren meer kan ik er niet van maken.

Ik kan me voorstellen dat zijn prioriteiten niet liggen bij het leuker maken van de gebouwen, als je zoveel land te bewerken hebt. Het staat niet in de weg.

Er wonen ook mensen in oude schoolgebouwen, dus waarom niet in een kantoorgebouw.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
AllyMcBeal schreef:
09-04-2023 20:40
Acupunctuur bij de koe :facepalm:

Maar prachtig huis heeft ze.

Jij eet liever antibiotica?

Ik vond het super om te zien hoe ze haar boerderij leidt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
maxi14 schreef:
09-04-2023 21:31
Ik vond die Bernice nogal bleu. Ik voorspel hele lange ongemakkelijke stiltes als die moet daten.

Dat wordt net zo'n drama als met Annemiek. Ze weet niet eens wat ze wil.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
09-04-2023 21:46
Dat wordt net zo'n drama als met Annemiek. Ze weet niet eens wat ze wil.
Dat denk ik ook, en ik denk dat ze zich uiteindelijk ook niet open kan stellen voor een relatie
Alle reacties Link kopieren Quote
AllyMcBeal schreef:
09-04-2023 20:54
Wat een droefenis in Slowakije? Een troosteloos gebeuren meer kan ik er niet van maken.

Ik vond het echt heel bijzonder om dat bedrijf te zien. Gaaf dat zoiets erbij zit. En de leukste boer denk ik, dus hij zal ondanks al die half vergane gebouwen vast wel brieven krijgen.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
DrMcNinja schreef:
09-04-2023 21:43
Piet en Bernice worden echt de drama-beelde van dit seizoen denk ik. Bernice snapt sociaal contact niet en gaat gelijk van nul naar 100 door mee te doen aan bzv. Ik snap dat ruraal Zweden een drama is, maar ze moet gewoon eerst maar eens een zomer gaan tinderen in de Costa ofzo...

En Piet... appartementje en krakkemikkig, niet heel breedsprakig... plus, voor mijn gevoel hebben boeren op vleesboerderijen het altijd wat zwaarder omdat er iets meer gewetensbezwaarden zijn die geen brieven schrijven. Fijne wedstrijd!


Piet was best ok met zijn kinderen, had wel grappige opmerkingen toen.
Het voordeel van vleesboerderijen is dat er minder werk is, dus meer tijd voor de gasten.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
maxi14 schreef:
09-04-2023 21:31
Ik vond die Bernice nogal bleu. Ik voorspel hele lange ongemakkelijke stiltes als die moet daten.

Ja dat vrees ik dus ook. :rrr:

Met de Deense boer Haico had ik niet zoveel. Maar verder wel een goedlachs type.

Claudia in Frankrijk kreeg ik niet veel hoogte van. Wel een mooi huis en een mooie omgeving.

Bernice vond ik wel een leuke, rustige meid. Maar ben dus ook bang voor ongemakkelijke stiltes en gênante tv-momenten.

Richard in Slowakije vind ik de leukste boer. Volgens mij is het daar 's zomers ook een stuk mooier. En dat stadje zag er wel pittoresk uit. Alleen die ouwe halfvergane huizen deden wel erg depri aan.

Piet is volgens mij wel een aardige vent. En hij heeft een leuke kat. Hij werkt wel op een vleesboerderij en dat is voor veel vrouwen toch minder aantrekkelijk dan melkkoeien denk ik. Maar misschien is het wel een leuke man voor Caroline van der Plas. ;-D

Ik vond de boeren tot nu toe niet echt hele opvallende spraakmakende persoonlijkheden. Maar wellicht (hopelijk :-D) gaat dat nog heel anders uitpakken.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
09-04-2023 21:46
Dat wordt net zo'n drama als met Annemiek. Ze weet niet eens wat ze wil.
Ze deed mij ook denken aan Annemiek.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven