cheat on me , rtl 5

vrijdag 1 maart 2013 om 18:02
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
woensdag 3 april 2013 om 15:25
Ik heb ook zitten kijken en inderdaad je hebt gelijk. Kan daar veel info vandaan halen (FB) het is idd een combi van echte stellen en singles..
DIe stephanie zit nu te wachten op een contract van RTL voor een real life soap. Eerst de voice nu dit...
Barbie overtreffen.. pffff die wil ik echt niet op tv zien
DIe stephanie zit nu te wachten op een contract van RTL voor een real life soap. Eerst de voice nu dit...
Barbie overtreffen.. pffff die wil ik echt niet op tv zien
woensdag 3 april 2013 om 15:57
woensdag 3 april 2013 om 16:03
woensdag 3 april 2013 om 16:33
woensdag 3 april 2013 om 19:49
donderdag 4 april 2013 om 02:25
Ik bedoelde dus dat dit spelletje meer gaat om de complotten dan de relatietest. Helemaal nu de echte partners van iedereen toch wel bekend moeten zijn.
Neem bijvoorbeeld de koppels uit aflevering 1.
Geen echte partners zijn:
Ruud en Tony
Margot en Jose want Ruud en Margot was een echt stel.
Nick en Iris
Frencis en Sandy want Nick en Frencis was een echt stel.
John en Charissa
Raymon en Stephanie want John en Raymon was een echt stel.
Stefan en Rose
Jessica en Gert-Jan want Stefan en Jessica was een echt stel.
Dus de koppels Vincent & Sylvie en Jamie & Chantal waren over, waar er 1 of 2 van echt zijn.
Aan het begin van deze aflevering wisten Chantal, Jamie, Jose en Charissa dus al zeker dat Vincent en Sylvie een echt stel waren.
Op deze manier is de rest ook niet moeilijk meer te vinden.
Neem bijvoorbeeld de koppels uit aflevering 1.
Geen echte partners zijn:
Ruud en Tony
Margot en Jose want Ruud en Margot was een echt stel.
Nick en Iris
Frencis en Sandy want Nick en Frencis was een echt stel.
John en Charissa
Raymon en Stephanie want John en Raymon was een echt stel.
Stefan en Rose
Jessica en Gert-Jan want Stefan en Jessica was een echt stel.
Dus de koppels Vincent & Sylvie en Jamie & Chantal waren over, waar er 1 of 2 van echt zijn.
Aan het begin van deze aflevering wisten Chantal, Jamie, Jose en Charissa dus al zeker dat Vincent en Sylvie een echt stel waren.
Op deze manier is de rest ook niet moeilijk meer te vinden.