Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Alle reacties Link kopieren
Een soort temptation Island ofzo? Me likey ;)
Keiharde trashtv, me dunkt? Ik ga zeker kijken!
quote:Ster_ schreef op 01 maart 2013 @ 18:05:

Een soort temptation Island ofzo? Me likey ;)

Dat was ook mijn gedachte!

@ TO: waarom kun je je niet voorstellen dat iemand dit leuk vind om naar te kijken?
waarom zou je op tv je relatie op de proef willen stellen? Heb je dan zo weinig respect voor jezelf en elkaar?
quote:newimprovedkitty schreef op 01 maart 2013 @ 18:44:

waarom zou je op tv je relatie op de proef willen stellen? Heb je dan zo weinig respect voor jezelf en elkaar?Meedoen is uiteraard een heel ander verhaal dan kijken. Zolang er idioten bestaan die mee doen aan zoiets, kijk ik graag!
Dat is juist het leuke er aan Kitty leedvermaak enzo
Vast te lelijk voor woorden wordt het. De recorder gaat zeker ingesteld worden.

Hopelijk is er ook een Amerikaanse versie. Die vind ik doorgaans nog leuker.
quote:newimprovedkitty schreef op 01 maart 2013 @ 18:44:

waarom zou je op tv je relatie op de proef willen stellen? Heb je dan zo weinig respect voor jezelf en elkaar?Mensen doen álles om op tv te kunnen komen. Dus als iemand een lelijk formatje bedenkt, een zender daar brood in ziet en besluit het te gaan maken, dan zijn er altijd mensen die zich daar voor lenen. Al kost het ze alles wat ze liefhebben.
Mensen doen mee omdat ze denken dat ZIJ echt een sterk koppel zijn. En waarschijnlijk valt er geld te winnen.

Oh ik mis Temptation Island!
Oh heerlijk! Bedankt voor de tip!
hmm mischien moet ik dan toch eens kijken?
Wacht al weken met smart op de eerste aflevering Ultieme trash-tv! Was ook enorm fan van Temptation Island, Undercover Lover en Paradise Hotel.
I am surrounded by morons
quote:Frizzy schreef op 01 maart 2013 @ 18:53:

Mensen doen mee omdat ze denken dat ZIJ echt een sterk koppel zijn. En waarschijnlijk valt er geld te winnen.

Oh ik mis Temptation Island!Ik denk dat voor de meesten allen het 2de deel geldt: geld krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vond het voorstukje al heerlijk ordinair. Dus ik vrees dat ik ga kijken. Temptation Island vond ik ook een hit, dus ik zie het wel zitten
Hallo?!
O, dat komt me wel bekend voor dit, volgens mij is zoiets wel eens op TV geweest in een ander land.

Maar goed, dat was allemaal behoorlijk dramatisch, net zoals Temptation Island, leuk om te kijken dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk, leuk, leuk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Fantastisch televisie, I it!
Heu die meiden uit peking express doen mee. Dikke vette nep dus. Dit zijn ingehuurde mensen die met hun mooie bekkie op tv willen en daar werkelijk alles voor over hebben.

Kijken dus! I love it!
quote:barbabientje10 schreef op 02 maart 2013 @ 19:09:

Heu die meiden uit peking express doen mee. Dikke vette nep dus. Dit zijn ingehuurde mensen die met hun mooie bekkie op tv willen en daar werkelijk alles voor over hebben.

!

He fijn dat je dat zegt,zat me al sinds gisteren af te vragen waar ik die ene griet toch van ken

Waarschijnlijk zijn zij trouwens gewoon gevraagd door de producent..

Ik ga het denk ik niet kijken trouwens..
Ik zit er klaar voor!
Haha wat leuk, ook homo's en lesbiennes
Ik zit ook klaar!

Ook een lesbisch en homostel, die hebben het extra lastig denk ik...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik ben er klaar voor hoor.
Waar is dat donkere meisje ook alweer van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven